Akkora pofont kevertem le neki, csak meglepődve nézett ő is és barátaim is. A nő meg csak rázta a fejét.
- Sajnálom Mrs Emily, de már érett ez a pofon az unokájának. De ha ezek ellenére is vár délután akkor szívesen megyek. -mondtam a hölgynek majd az előttem álló Chrisre néztem. - Nem fogsz megakadályozni abban, hogy olvassak a nagymamádnak, ha már te nem vagy képes erre. -mondtam majd egy fölényes mosoly után elhagytam a könyvtár területét.
A barátaim rohantak utánam míg a fiú csak nézett utánam, szintúgy a nő is.
- Ez nagyon menő vooolt. -mondta pattogva Felix.
- De felelőtlen is. -tette hozzá Inie.
- Jajj már, de legalább menő volt úgy ahogy soha. És kiállt mellettünk. -vigyorgott Hanie.
Ám mielőtt hozzáfűztem volna valamit megjelent előttünk valaki.
- Szia Lixie. -mosolygott az elmitettre aki enyhén elpirult, majd a fiú nyakába ugrott.
Mi csak később realizáltuk az esetet. A suli egyik legmenőbb diákja a mi kis Felixünkkel van együtt! Úristen ez de aranyos. De ami meglep hogy ez a valaki nem más, mint a legdepisebb hajlamú, leg elzárkózottabb típus, Seo Changbin.
- Ajajj Felix már vele kavarsz? -ejtett egy perverz vigyort a mi kis mókus fiúnk.
- Kuss. -temette vörös fejét a fiú mellkasába. Zavarban volt és ezt pontosan jól tudtuk mind.
- Egyet nem értek. -szólalt meg Inie mire mindenki rá emelte tekintetét. - Nem félted a hírneved? Nem félsz attól, lebuksz?
- Őszintén nem érdekel, amíg Lixie mellett lehetek. Mert en őt nagyon szeretem, csak ezt nehezen tudom kimutatni.
- Hó hó hó.. Egy pillanat! Ezért sánta szegény? -vigyorgott Han, megint perverz ez a gyerek, hihetetlen.
Felix megint eltakarta arcát majd egyből bolintott egyet párja. Mi mind vigyorogtunk és kuncogtunk egyet.
- De azért járni tudjon majd. -mondtam.
Nem sokáig tudtunk beszélni mert volt még mindenkinek egy órája. A szerelmes gerle pár elvált egymástól és máris mentünk termeinkbe.
Később azon kaptam magam, megint otthon vagyok és át öltözni készülök. Ám ebben nővérem akadályozott meg.
- Minieee! -rontott be a szobába majd az ágyamra ült- Képzeld anyu megengedte hogy el gyere velem egy buliba. -mondta izgatottan.
- Én nem megyek, dolgom van és kivételesen nem tanulás. -mondtam büszkén. Ő csak meglepődött majd egyből rá is kérdezett.
- Na mi dolga lesz a kis öcsikémnek ami nem tanulás?
- Felolvasni megyek egy idős hölgyhöz. -mosolyodtam el.
- Tuti nem pasizni? -kérdezett rá amire lefagytam. - Nyugi magamtól jöttem rá, hisz egy lányról se beszéltél még. De hidd el pont én nem lennék ellenére, ha egy iszonyat aranyos fiúval jönnél össze. -áradozott.
- Honnan veszed hogy domináns lennék? -kérdeztem majd egyből meg is bántam mert egy perverz tekintettel találtam szembe magam.
- Oh jajj Minie itt valaki nagyon vágyik már egy párra. De ne aggódj meg fogod találni az igazit. -először perverz volt majd a törődő nővér vált belőle.
Imádom a nővérem, komolyan. De nem sokáig beszéltem vele hisz mennem kell. Anyáéknak őszintén elmondtam hova szeretnék menni és hogy miért, meglepetésemre el is engedtek.
Nem tellett sok időbe, odaértem. A ház előtt állva be csengettem.
Nemsokára Chris anyja nyitotta ki nekem a kaput mire a kutyus a nyakamba ugrott. Elborított így most az arcom nyalogatja. Én kuncogtam majd egy idő után végre fel álltam és most a házban vagyok. Elkezdtem olvasni Emily néninek, nagyon tetszett a könyv ezen részei is amiket olvastam.
- Tudnál hozni nekem egy kis teát kedvesem? -kérdezte a nő félbeszakítva a mesélést.
- Természetesen igen. -bolintottam egyet majd letettem a könyvet és haladtam a konyha irányába.
Ám semmi se történhetett volna másképp, minthogy valaki a falnak lökjön és konkrétan gyilkos szemekkel nézzen rám. És ez a személy Chan.
Annyeong!
Elhoztam nektek a 7.részt is, hogy tetszik?
Gondolom számítottatok erre.
Egyenlőre szünetel a történet, de olyan kedd/szerda környékén posztolni fogok. Addig türelmet kérek, hisz vissza kell emlékezzek és meg is kell írjam a részeket.De most el is köszönök, na puszi ☺☺
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | Chanmin
Fanfic[BEFEJEZETT] • Cím: Lány | Chanmin • Korhatár: 16+ / 18+ • Páros: Kim Seungmin (StrayKids) x Christopher Bang/BangChan (StrayKids) = ChanMin • Leírás: Melyben Seungmin egy nap úgy döntött, beöltözik lánynak és úgy próbál be férkőzni annak a személyn...