Első nap együtt:
Semmi különleges, elmentünk sétálni. Utána közösen ettünk. Meg nézünk egy filmet és este későn kísért haza, apa persze nézett de semmi baj. Maradt egy ideig aztán ment haza, persze féltettem. Alig tudtam elaludni, végül nagy nehezen, de sikerül.
Második nap:
Korán találkoztunk a házam közelében és együtt mentünk iskolába hisz hétfő volt. Mindenkinek nyilvánvalóvá vált hogy együtt vagyok vele. Nemrég tudtam meg azt is hogy hamarosan ha minden igaz debütálhat. Nagyon büszke voltam rá.
Harmadnap:
Közeledett az év vége így úgy gondoltuk páran elmegyünk valahova. Ennek az lett a vége, Felix és Changbin jól el voltak, míg a Minsung flörtöl egymással. A HyunIn szépen próbál összejönni mi meg szépen egymást nézzük Channal és sétálunk a réten a csillagok alatt.
Kissé sokszor, de nem elégszer mondjuk egymásnak 'szeretlek' és ez így van rendjén.Negyedik napja:
Mindenki tudja, együtt vagyunk és a Minsungot is, végre sikerült teljesen össze jöjjenek. A Changlix is kimondta, a HyunIn meg rejtve bokolgat a másiknak. A napunk egészen unalmas és átlagos volt, de mégis különleges, hisz ma derül ki, mikor megy Chan debut felkészítőre.
- Jajj mondd már. -mondtam izgatottan miközben párom karját szorongattam, ő meg élvezi hogy szenvedek.
- Najó elmondom, de előbb kérek egy puszit. Ide. -mutat az ajkaira amire én elpirultam de végül mégis megcsókoltam. Miután el váltunk megkaptam a várva vált választ. - jövőhéten. -kuncogott. - Addig van időm pihenni és veled lenni. -mondta mosolyogva.
És most fordult meg bennem először az, hogy mi lesz akkor, ha emiatt az idol dolog miatt nem lehetek Channal? De nem is akarom hátráltatni az álmaiban.
De amíg lehet boldog leszek vele.Egy hete együtt:
Ma lesz az a nap. Nagyon izgatottak vagyunk, Felixék is eljöttek. Most várunk arra, megkapjuk a belépőket amiket Chan akar a biztonsági őrtől kunyerálni.
Mikor be jutottunk, várni kellett míg ülőhelyet kaptunk. Fel ültünk a kilátóra és sorra néztem meg a próbákat mire végre Chanie babám jött.
Ám meglepetésemre nem táncolt, nem is énekelt. Körbe néztem és már Han és Bin se voltak mellettünk, amit egyikünk se értett.Ám nemsokára minden kiderült, amint a villanyt fel kapcsolták és ott álltak hárman.
Annyeong!
Itt is lenne egy újabb rész.
Úgy döntöttem, hogy a hosszabb és élvezhetőbb könyv érdekében elindítom más irányba is a történetet.
Remélem így is tetszeni fog.Na puszi ☺☺
ESTÁS LEYENDO
Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | Chanmin
Fanfic[BEFEJEZETT] • Cím: Lány | Chanmin • Korhatár: 16+ / 18+ • Páros: Kim Seungmin (StrayKids) x Christopher Bang/BangChan (StrayKids) = ChanMin • Leírás: Melyben Seungmin egy nap úgy döntött, beöltözik lánynak és úgy próbál be férkőzni annak a személyn...