SIXTEEN

259 14 8
                                    

Chan szemszöge (valószínűleg az első és utolsó), jó olvasást.

A nevem Christopher Bang, avagy Bang Chan.
Talán mások egyből órákat regélnek magukról, miket szeretnek és miket nem, ám én mást fogok elmondani.

Kiskoromban egy hatalmas dolgot tettem, ami jó irányba terelte az életem. Ez a dolog pedig nem más mint hogy beneveztem egy versenyre. A téma pedig nem más volt, minthogy énekelni, táncolni vagy producálni kellett. Én a producer részt válaszottam és írtam egy dalt. Sikeres lettem, meg is nyertem.
A dalom megvette egy eléggé híres Entertainment, a JYP. Ahogy telt az idő egyik bandánál se hallottam a saját dalom, ami meglepett, hisz azt mondta jó.

De 3 évre rá választ kaptam.

Ajánlatot tett JYP, hogy felvesz és lehetek gyakornok, ám volt egy hatalmas bökkenő.

Egy gyakornoknak nem lehet se kapcsolata se semmi hasonló, még a barátait is el kell hanyagolnia. Így a sulit amíg ki nem jártam nehéz volt minden. Ám utána sokkal könnyebb lett.

Nálam fiatalabb személyek lettek a barátaim. Ők Lee Minho, Seo Changbin és Hwang Hyunjin.

Minho egy eléggé elzárkózott személy, ám szerethető. Kívülről egy rideg alak, ám belülről igazán tud törődő lenni, foglalkozni másokkal. Kiskora óta ilyen, mivel alig voltak barátai, de jól nevelt. Romantikus is, de inkább perverz. Tudom most tetszik neki valaki, de az hogy ki arról fogalmam sincsen.

Seo Changbin is hasonlóan ilyen, ám kissé mégis másabb. Róla tudom, milyen nemhez vonzódik. Kivel jár és hogy ki az. Ugyanis az a személy a legjobb barátom, Lee Felix. De róla majd később. Annyi a lényeg hogy ő Changbin párja és nagyon jó hatással van rá. Azóta egyre másabb, de jó értelemben.

Hwang Hyunjin maga a teljesen különc. Ő mindig keresi az emberek társaságát. Ő az iskolája legnépszerűbb diákja. Kiskora óta ebben a cipőben jár. Minden lány a nyomában van, de ő csakis egy embert szeret. Ez a személy egy alsóbb osztályba járó fiú. Azthiszem Jeongin a neve.

És innen kezdődik az érdekes része.

Ugyebár Felix és Jeongin barátok, aztán van még nekik két barátjuk. Az egyik azthiszem valami Han ám van még egy fiú akit nem ismerek.

És innen következik az, hogy közös képet mutogatnak. A képek alapján azonban az a fiú megtetszett nekem. Idővel megtudtam Seungmin a neve. Éreztem hogy a nyomomban van, tudja mikor hol vagyok így leteszteltem. Kiraktam egy eléggé olyan képet és a kávézóban össze is futottam vele. Szegényt le hordtam.

Egyik barátom megkértem játsza el azt, a barátnőm. Féltékennyé akartam tenni, ám nem tudom sikerült e vagy sem. Aztán kiderült számomra jön felolvasni a mamámhoz és elkezdtem szegénnyel rosszul bánni. Pedig nem érdemelte volna meg.

De nem tehettem mást, egy gyakornok nem lehet szerelmes. Nem lehet párja... Nem hitegetem magam.

Meg aztán ott van az is hogy ő fiú. Nem tehetem tönkre az életét még akkor se ha ő is meleg, mert az se biztos hogy az.

De most mégis két felé húz a szívem...

Ki készítettem szegény Mint ezért jött egy rá eléggé hasonlító lány. Őt és Seungmint is ugyanúgy szereti a kutyám, ami eléggé meglepő számomra. És az a baj hogy a lány is tetszik. Talán ha vele össze jövök elfelejtem az igazi szerelmem, csak ez kihasználás lenne.

De legalább boldog lehetnék vele. És ezt ma el is kezdem. Megkérdezem lenne-e a barátnőm. Ha igent mond akkor jó, de ha nem az se baj.

Annyeong!

Szép vasárnapot mindenkinek. Hogy vagytok?
blacksels remélem tetszik a könyv, neked írtam 😏🌹.
Gondoltam egy ilyen rész is kell, érthető legyen Chan szemszöge is. Remélem tetszett a rész. (Több mint 500szó)

Na de köszönök, puszi ☺☺.

Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | ChanminOnde histórias criam vida. Descubra agora