Már fél hete annak, ami történt.
Természetesen nem tudja senki se a dolgokat csakis Chan. Ja igen és az élet nem egyszerű. Természetesen mivel hazudtam mindenkinek, Chris büntet engem. Minden délután pakolni kell és takarítani. Persze megérdemelt büntetés ez.
A kapott pofonok otthon állandóvá váltak amint szóba merek hozni egy ruhadarabot is.
De sebaj.
Jelenleg éppen a könyvtárban pakolok miközben beszélgetek Emily néninek aki szinte könnyezve mosolyog, amint hallgatja mondandóm.
Ám hirtelen mennie kellett így egyedül maradtam a könyvtárban, most én felelek érte.
De nem sokáig volt ez így, mármint az egyedüllét. Hirtelenséggel berontott Chan az ajtón és elkapva a kezem magával húzott egy eldugottabb részhez és a falnak lökött.
- Mégis miért? Miért szórakoztál mindenki érzéseivel? Hmm? Nem szégyelled magad? -kérdezte dühösen.
- Én... -hajtottam le a fejem de egyből megragadta az állam és felemelte a fejem.
- Ha hozzád beszélek, nézz a szemembe! -mondta szigorúan. - El se tudod képzelni mekkora feszültség és aggodalom volt mindenkiben. Azt hogy volt olyan aki nem tudott miattad aludni, köztük én sem! -amint ezt kimondta teljesen lesokkoltam. - És tudod miért? Tudod? Azért mert szeretlek! Szeretlek te őrült! És már régóta csak mivel egy fasz vagyok nem tudom kezelni az érzéseim. Ja és az részlet kérdés hogy gyakornok vagyok...-mondta elhalkulva a végén.
Én meg csak álltam, mint fasz a hideg vízben. Én.. Én ezt nem tudtam hogy szerelmes belém. De ha ez igaz akkor miért nem mondta?... Ezt nem értem.
- De... Miért nem mondtad? -kérdeztem rettenet halkan.
- Azért mert féltem és félek most is... Bár elnézve téged tuti nem lenne ellenedre velem lenni. -mondta majd elengedett.
- Hát nem...-szinte alig hallható volt amit mondtam.
- Tessék? Te szórakozol? -kérdezett vissza.
- Igen igazad van, nem lenne ellenemre mert én teljes szívemből szeretlek és én évek óta...
- Akkor mit szólnál ahhoz ha tényleg megpróbálnánk együtt? Mondd csak lennél a párom Kim Seungmin? -amint meghallottam nem akartam hinni a fülemnek.
- Úristen igen, szeretnék.. Nagyoon. -mondtam majd a nyakába ugrottam.
Annyeong!
Meglepiiii.
Remélem tetszik ez a kis rész 😙😙😙😙.
Gondoltam most már itt ennek is az ideje.Na puszi ☺☺
DU LIEST GERADE
Ⓖ︎Ⓘ︎Ⓡ︎Ⓛ︎ | Chanmin
Fanfiction[BEFEJEZETT] • Cím: Lány | Chanmin • Korhatár: 16+ / 18+ • Páros: Kim Seungmin (StrayKids) x Christopher Bang/BangChan (StrayKids) = ChanMin • Leírás: Melyben Seungmin egy nap úgy döntött, beöltözik lánynak és úgy próbál be férkőzni annak a személyn...