8 bölüm

19 1 0
                                    

SEHUN P.O.V

Kai:O kolay. Zaten bu hastahaneydi geldiğimiz.
Hatta ben güvenlik odasına önceden giriş yapmıştım. Bekle ben hemen geleceğim.

Kai gitmişti. Kolidorda duvarın dibine çöküp başımı ellerimin arasına aldım. Olanlara inanamıyorum.Ben.Ben baba olacaktım.İçerideki kız benim bebeğimi taşıyor.Sorumluluğunu üstleneceğim minik bir bebek. Canlı bir beden.

İnanamıyorum.Hala inanamıyorum.Gerçek mi bunlar. Peki babalık nasıl birşey? Yapabilecek miyim? Nasıl baba olunur?

Ben çocukken babamdan babalığa dair hiçbir şey görmedim. Babam dayima yaşıtım gibi oldu. Beni  büyümeye zorlayan ve yedi yaşından elime silah veren yaşıtım.

Sakin olmalıyım,belki de benden değil.Hayatında başka biri var mıydı acaba? Daha önce yani.Ama olsa söylerdi değil mi?

Ahh kafamın içinde milyonlarca soru var. Kalkıp odaya doğru yürüdüm. Kapıyı aralayıp içeri girdim. Öyle güzel,öyle masum ki,uyurken hiçbir şeyden habersiz.

Sehun:Ben sana nasıl bağlandım böyle?

Uyuyordu.Ve henüz hiçbir şeyden haberi yok tu. Koltukta oturup onu izlemeye başladım. Gözüm karnına kaymıştı.

Orada mıydı şimdi? Ayağa kalkıp yanına gittim. Elimi uyuyan İrene'nin karnına koydum. Konuşsam beni duyar mıydı acaba?

Sehun:M-merhaba bebek. Ben Sehun.Tam emin değilim ama senin baban olabilirim. Bu kadın da annen İrene.

Ben bebekle konuşurken İrene kendine gelmeye başlamıştı. Gözlerini araladığını farkettiğim de elimi karnından çekip geri adım attım.

Irene:Ne oldu bana? Neredeyim?

Sehun:Bayıldın. Hastahanedesin.

Irene:(Kalkmaya çalışır)

Sehun:Hey dur dikkat et. Yat hadi.

Irene:Niye bayılmışım? Neyim varmış?

Sehun:Irene aslında.Sen.Yani şimdi.Nasıl açıklasam.

Irene:Öleceksem söyle çekinme. Kanser falan mı? Ben üç ay önce alıştırdım kendimi zaten.

Sehun:Bunu seninle konuşmuştuk diye hatırlıyorum.

Irene:Ölmüyorsam ne peki?

Sehun:İrene sen ha-

Daha sözümü bitirmeden içeri doktor girmişti. Bu lanet olası doktor çenesini hiç tutamıyor.

DR:Evet annemiz uyanmış sanırım.

İrene:Annemiz derken?(Sehun'a bakar)

DR:Ooo eşiniz müjdeli haberi size vermemiş sanırım.

İrene:Eşim mi? O benim eşim filan değil.

DR: Ama ben bebeğin babası o sandım.

İrene:Ne bebeği? Allah aşkına biri bana burada neler döndüğünü açıklasın artık!

Dr:Hanımefendi sakin olun lütfen,bu kadar stres bebeğe zarar.

İrene:Bak hala bebek diyorsunuz. Hamile falan değilim ben.

Dr:Hanımefendi test sonuçları geldi. Elimizde ve siz 6 haftalık hamilesiniz.

İRENE P.O.V

Doktorun dediğini duyduğumda kala kaldım. Bu-bu mümkün değil. Hayır olamaz. Gözlerim yanmaya ve hızla dolmaya başlamıştı.Kalbim hızlanmaya başladı.Nefes almakta zorluk çekiyorum.

ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin