🌾16 bölüm 🌾

19 1 0
                                    


MEDYA:JENKAİ.

İrene:jennie!?

Sehun:ne oldu? nesi var?

İrene:bilmiyorum.Geldiğinden beri bir garipti zaten.

Kai:Hastaneye mi gitsek.

Sehun:Bayıldı sadece.Hadi yukardaki odalardan birine çıkaralım.Bekleyelim biraz,kendine gelmezse doktor çağırırız.

Kai:O zaman.Ben çıkarırım.

Gençler aralarında konuşurken büyük Teyze aşağı inmişti.Endişeli bir şekilde Jennie ye baktı.Kai Jennie yi kucağına aldığında Teyze Du Shim Su Jong a döndü.

Du shim:Su Jong.Lütfen Kai ye yardımcı olurmusun?

Su Jong:Tabi efendim.Gel oğlum yavaş dikkat et.

Kai:Endişelenme.Tüy gibi hafif zaten.Çenesinin çalıştığı kadar yemek yese keşke, o zaman belki bayılmazdı.

Su Jong:Çok ayıp Kai kız ne halde sen hala azarlıyorsun.Gel şöyle İrene nin odasına yatır.(elini jennie nin alnına koyar)hii Kai ateşi var bu kızın.

Kai:Ateşi mi?

Su Jong:Dur ben bez alıp geleyim de ıslatıp alnına koyalım.

Kai:Olur.

Su jong çıktıktan sonra Kai Jennie'nin baş ucunda ki komodine oturdu.

Kai:Kendine dikkat etmezsen böyle olur tabi.Bayılacak kadar yine ne oldu acaba.

Jennie:seni ne ilgilendirir?

Kai:S-Sen baygın değilmiydin ya.

Jennie:Ne o?azarlaman içinde mi kaldı?söyle,söyle çekinme.

Kai:Ne çekineceğim senden ya.

Jennie:(ayaklarını yataktan sarkıtır)neisee.

Kai:Hey ne yapıyorsun?aniden kalkmasan iyi olur.Başın falan döner, düşüp biryerini incitirsin falan üzerime kalma sonra.

Jennie:Senin üzerime kalacağıma aylarca komada kalırım daha iyi.

Kai:Büyük konuşuyorsun.

Su jong:Evet geldim.Jennie kızım kendine geldin mi?doktor birazdan gelir uzan dinlen sen.

Jennie:Doktora gerek yok teyze.Ben zaten hiç bayılmadım ki.

Kai/su Jong:NE?!

Kai:Ne yani oynadın mı?

Jennie:Yani.Kendimi biraz kötü hissettiğim doğru.Sıcak basıyor gibi.Ama bayılma gerçek değildi.

Kai:Ve bunu bu rahatlıkla mı söylüyorsun.İrene'nin aklı çıktı.Ya birşey olsaydı.

Su Jong:Ama ben ateşine baktım 38 buçuk gösteriyordu.E neden yaptın bunu?yani neden durduk yere bayıldın?

Jennie:Evet dediğim gibi Ateşim var sanırım.Sıcak basıyor arada,bir de kemiklerim sızlıyor.Bayılmaya gelince keyfimden değil herhalde.Ayrıca durduk yere derken?görmediniz mi kadın yukarı çıkıyordu.Onların ayrı odalar da kaldığını görürse bunun önünü nasıl almayı düşünüyorsun?

Kai:Sen nereden biliyorsun onların gerçekte evli olmadığını?

Jennie:Soruya soruyla cevap veren de ne bileyim.Bana baksana sen ordan bakınca salağa benziyormuyum ben?ayrıca kaç gün oldu İrene benle çalışalı.O kadar konuşuyoruz.

Kai:AMNAN yesinler.

Jennie:Her kuşun eti yenilmez.

Su Jong:Kesin tartışmayı.Jennie haklı.Bizim birşeyler yapmamız gerekiyor.Bayan Du Shim'i şimdilik durdurduk ama biz aşağı iner inmez o yukarı çıkacak.

ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin