17Bölüm

17 0 0
                                    

MEDYA:OH SEHUN

KAİ P.O.V

İrene odadan çıktıktığında ikimiz de ona döndük.

İrene:Tamamdır Kai.Girebilirsin.

Sehun:Kai kendi pijamalarımdan bıraktım yatağına.

Kai:Teşekkürler kardeşim.

İrene:Eee?ne bekliyorsun girsene?

Kai:Ya şey aslında ben salonda yatabilirdim.

İrene:Sen korkuyormusun?

Kai:Valla bana hava hoş.Rahatıma ne kadar düşkünüm bilirsiniz,ben onun için diyorum.Sonra sorun etmesin diye.

Sehun:Yok ya ne sorun edecek.Ayrıca çok nazik ve anlayışlı birisi.Sen çok abartiyorsun.

Irene:Üstelik. çok sıkıştırıyorsun.Zaten kızın canı burnunda.

Kai:Ya İrene sende varya iki haftada tanıştığın kızı üç aylık bana tercih ettin, birşey demiyorum.Hani sen benim kankamdın? Kıskanıyorum ben.

İrene:Ben ikinizi de seviyorum.

Sehun:Hadi Kai git uyu.Yarın erkenden kalkacağınz.Samsung firması ile toplantımız var.Unutma.

Irene:Sizin ruhsatlı silah şirketiniz yokmuydu ya?

Sehun:Hala öyle.Sağolsun "babam'ın" kirli işleri son 7 yıldır polisin kulağına gittiği için adamların gözü 7/24 üzerimizde.İşi yasal yaptığımız halde kurcalıyorlar.Biz de onun üzerini kapatmak için telefon,tablet,diz üstü bilgisayar,Akıllı bileklik.Kısaca teknolojik eşyalar İhrac ediyoruz.Diğer işi de el altından.

Irene:İyi de siz genel olarak mfyalara,çetelere silah satmıyormusunuz?

Kai:Evet ama sonuçta biz satışı yasal yollardan ruhsatlı olarak satıyoruz.Müşteri ne yapar bizi ilgilendirmez.Ama işte polis birlikleri'nin gözüne batıyor bu olay.Hele bir tanesi var ki göreceksin.Piskopat Başkomiser. Adam bize kafayı takmış, bir nefes aldırmıyor.Ne kadar ihale gitti elimizden bir bilsen.Hep o yaptığı saçma sapan baskınlar yüzünden.

İrene:Yani sizin şimdi iki şirketiniz mi var.Teknoloji ve silah.

Sehun:Bir de Kai'nin Gece Kulübü,gazino tarzı bir mekanı ve şehir dışında Tatil köyü.Ama tabi bu ikisi sadece onun.Benlik bir şey yok.

İrene:Düşünürken bile beynim yandı.Hepsine nasıl yetişiyorsunuz.Uyumaya vakit bulmanız bile mucize.

Kai:Alıştık artık ya.Hallediyoruz bir şekilde.Hadi size iyi geceler.

Odaya girdiğimde direk yatağıma geçip, Sehun'un pijamalarını elime aldım.Bir yandan da yan yatakta yatan kişiye bakıyordum.Banyoda üzerimi değiştikten sonra geri odaya döndüm.Havalar gittikçe ısınıyordu bu yüzden pencereyi açtım.İçeri giren hafif meltem esintisi tül perdeyi: melodi eşliğinde, dans eden baleri'nin tül eteyi gibi sallanırken, ben yatağıma dönüp yattım ama tabiki vicdanım beni rahatsız ettiği için, geri kalkıp yatakta oturur pozisyona geldim.Onun tarafa döndüm.

Kalkıp dikkatli bir şekilde yanına yürüdüm.Elimi alnına götürerek ateşini kontrol ettim.Ateşi yoktu.

Kai:Bu demek oluyor ki pencere açık kalabilir.(Derin nefes alır)Yarın saat 2 de bende orada olacağım.Daniel pisliği bana kendi ayakları ile gelecek.Tıpış tıpış hemde.

Yavaşça geri yatağıma döndüm.Günün yorgunluğu ile kendimi uyku'nun kollarına bıraktım.

İRENE P.O.V

ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin