Sehun:E yani?
Kai:Sen orasını bana bırak.
Son toplantı da bittiğinde koltuğumda oturarak 'oh' çektip gözlerimi tavana diktim. Çok uzun ve yorucu bir gündü. konuşmaktan çenem ağrıyor artık.
Sehun:Konuşmaya biraz daha devam etseydim hastanelik olacaktım herhalde.
Son dediğim şeyle gözlerim büyüdü.Hemen saate baktım.
Kai:Nxt in grup ile yaptığımız anlaşmaya diyorum göz mü gezdirsek?
Sehun:Kahretsin!
Kai:Ne? Yine ne oldu?
Sehun:Bugün İrene'yi kontrole götürecektim, doktorun'un mesaisi akşam sekize kadar. Ben çıkıyorum,halledersin değil mi?
Kai:Hayır deme şansım var mı?
Sehun:Yok.
Kai:Ve hala ona karşı bir şey hissetmediğine inanmamı bekliyorsun öyle mi?
Sehun:Bebek için oğlum ya bebek için.
Kai:Hatırlatayım dedim, çünkü belli ki sen unutmuşsun kardeşim. Sizin aranızda cinsel bir şey yaşanmadı. Hiç bir şey yaşanmadı, en fazla aranızda bir santimlik mesafe her zaman oldu.Kıza senin parçanı enjekte ettiler o da öyke hamile kaldı.
Sehun:Bildiğim şeyleri niye anlatıyorsun Kai?
Kai:Hani sen diyorsun ya ona karşı boşum diye. İşte ben de onu diyorum boşsan ne bu telaş, ne bu acele? Aranızda bir şey olmadan hamile kaldı.Sen bu kıza karşı bir şey hissetmiyorsan ne diye böyle telaşlanıyorsun ki?
Sehun:Kai akşam akşam saçma saçma konuşma lütfen.
Kai:Tabi ben saçmalamayayım haklısın sen uygulamalı göster.Ben öyle konuşuyorum işte takma sen beni.Git hadi.
Sehun:Çıktım ben. Gece yatmadan önce soğuk süt iç beyninin damarlarını açar.
Kai:Yav he he.
Evi aradım ama açan olmamıştı.Bu sefer İrene'yi aradım.
Irene:Alo?
Sehun:İrene evi arıyorum açan yok sabahtan beri nerdesiniz ya?
Irene:Su Jong teyze yemek getirdi benim odamda şimdi. Duymamışız.
Sehun:Sorun değil,ben açmayınca bir şey oldu sandım.
Irene:Yok iyiyiz biz.
Sehun:İrene şimdi ben yoldayım.Sen hazırlan geleyim hemen kontrole gidelim doktora.
Irene:Gerek yok iyiyim ben.Alt tarafı biraz ateşim çıktı.
Sehun:Ben rahat duramıyorum ama,bak hadi güzelim.
Ağzımdan çıkan şeyle gözlerimi kapadım. Irene de susmuştu. Ben az önce güzelim mi dedim? Demiştim evet.Toparlamak için yeniden cümle kurmayı denedim.
Sehun:Y-yani şey ben yoldayım sen h-hazırlan in aşağı.
Yüzüne kapatmıştım. Ben neden yüzüne kapattım şimdi?
Sehun:Tanrım! Kendine gel Sehun. Sen ne yapıyorsun ya kendine gel!
İRENE P.O.V
Irene:Güzelim mi?
Su Jong:Birşey mi dedin?
İrene:Yok.doktora gideceğiz de ona hazırlan dedi.Aslında gerek yoktu ama-
Su Jong:Olur mu kızım öyle.Ben çıkıyorum sen hazırlan hadi.
Su Jong teyze odadan çıktıktan sonra kalkıp hazırlanmaya başladım bunları giyindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}
RomanceHer masal "Biri varmış,biri yokmuş" ile başlar ama benim masalım öyle başlamadı.Benim masalım doğum günümde Annemin ve Babam'ın öldürülmesi ile başladı ve ben o adamın oğlu ile evlenmek zorunda kaldım. O zaman seni,benim varoluşla değil de yok oluş...