9 Bölüm

15 1 0
                                    

İyi okumalar💞

SEHUN P.O.V

Sehun:Geleceğim hemen söz.

Dışarı çıktığım da Kai'nin neler dönüyor bakışını farkedince konuştum.

Sehun:Oğlum kalbime iniyordu! İçeri bir daldım elindeki neşteri karnına sokmaya niyetlenmişti. Nefes almayı unuttum o an yemin ederim.

Kai:Ne?! Peki nasıl vazgeçti?

Sehun:Bebeğin babasının ben olduğumu söyledim.

Kai:E,yani er ya da geç öğrenecekti. Neyse demin İrene'yi ararken doktorla karşılaştım. Birazdan ultrason görüntüsü alacakmış.

Sehun:Tamam. Neyse ben içeri giriyorum şimdi. Herşeyi anlatacağıma söz verdim.

Kai:Peki. Ben de kafetarya ya ineyim. Bi'şey olursa ara.

Sehun:Tamam.

İçeri girdiğimde yatakta oturan bir adet İrene'yle karşılaştım. Ellerini karnına sarmıştı. Bu bebeği istiyordu. Bunu gözlerinden anlayabiliyorum.
Yanına gidip oturdum.

Sehun:Nasıl hissediyorsun? Ağrın var mı?

Konuşmadan hayır anlamında başını sağa sola salladı. Başını kaldırıp bana bakmamaya özen gösteriyor gibiydi.

Sehun:İrene bana bakar mısın lütfen.

Hala başı eğikti. Yavaşca elimi çenesine koyup başını kaldırdım.

Sehun:Neyin var? Hadi anlat bana?

İrene:Bana bebeğin babası benim dedin.Bu nasıl olur?

Sehun:1 ay 2 hafta önce sen intihar girişimin de bulunduğunda bu hastahaneye gelmiştik hatırlıyor musun?

İrene:Evet.

Sehun:O gece ben kolidorda saldırıya uğradım. Bayıltmışlar ve.S-sper-yani benden bir parça alarak sana enjekte etmişler.

İrene:Ne?! O öyle mümkünmü ki?Peki.Kim niye yapsın?

Sehun:Babam yaptırmış.Aslında yurtdışına çıkmadan önce bana mektup bırakmıştı orada dediği şeyleri anlamamıştım,ama şimdi anlıyorum.

İrene:Yine mi?.Ne istiyor senin baban benden? Yetmedi mi bana yaptıkları? Niye sürekli benimle uğraşıyor? (ağlar) Ölmeme izin vermiyorsunuz, gitmeme izin vermiyorsunuz, huzur bırakmadınız.Ne istiyorsunuz benden?.Şimdi de bu.Ne olacak şimdi?Ne yapacağım ben? Artık dayanıcak gücüm kalmadı yeter. Yığıldım yığılacağım yeter artık. İşkence vere vere mi öldüreceksiniz?! (hıçkırarak ağlar)

Sehun:İrene ben de seninle beraber öğrendim. Benim de haberim yoktu.

İrene:İntikam diye yanıp tutuşan kalbin var ya?intikamsa intikam. Çıkar,çek tetiği vur öldür.Artık dayanacak gücüm kalmadı.Yeter bitecekse bitsin artık.

Sehun:Ne konuştuğunun farkında mısın? Ne diyorsun?

İrene:Ben birinin hayatında fazlalık olacağıma ve bebeğimi etkileceğine ölürüm daha iyi.

Sehun:İRENE SİNİRİLENMEYE BAŞLIYORUM!

İrene:Ya niye?! Senin istediğini diyorum işte.

Artık içimdeki öfkeyi, siniri bastıramayacak duruma gelmiştim. Hızla ayağa kalkıp odanın içinde dönmeye ve odadakileri kırmaya başladım.

Niye beni böyle kötü bir yaratık gibi görüyordu? Ben kötü biri değilim.

Sehun:BEN KÖTÜ BİRİ DEĞİLİM İRENE. BEN SANA ZARAR VERMEM. BEN BEBEĞİME ZARAR VERMEM!!!! NİYE BENİ YARATIK GİBi GÖRÜYORSUN?!!!! BİR GÜN SENİ TUTUP KARŞIMA GETİRSELER BU İNSAN ZAMANINDA SENİ ÇOK İNCİTTİ,ŞİMDİ SIRA SEN DE DESELER BEN O ZAMAN DA KIYAMAM SANA. NİYE SÜREKLİ BENİ KATİL DURUMUNA SOKUYORSUN!!!

ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin