Medya:Oh Sehun.İRENE P.O.V
Restoranların birinde cam kenarı bir masada İrene ile oturmuş yemek yiyorduk. Kimse sesini çıkarmıyordu. Taki Kai bu sessizliği bozana kadar.
Kai:Eee bebeğin ismini ne koyacaksınız?
Irene:(Kısık sesle) Daha yeni öğrendik kai. Bir dur da nefes alalım.
Kai:Evet haklısın.
Sehun:İçecek olarak portakal suyu ister misin?
Aslında hiçbir şey kabul etmezdim ama canım çok fena vişne suyu çekmişti.
İrene:Y-yok hayır. İstemem.(Gözlerini ayakkabılarına diker)
Kai:O zaman kalkalım mı? Sizi eve bırakayım,ben de şirkete geçerim. Malum işleri boşlamamak lazım.
Sehun:Sen birşey istemediğine emin misin İrene?
İrene:Evet.
Sehun:Hadi o zaman kalkalım.
SEHUN P.O.V
Canı birşey istese bile bana söylememesi canımı sıkıyordu. Karnında taşıdığı benim de bebeğim. Bu yüzden sanki başka birinin yardımını mecburen alıyormuş gibi hissetmesini istemiyorum,ama üzerine gitmek de istemiyorum. O da haklı,bu duruma alışık değil ve böyle davranması normal.
Arabaya bindiğimizde arkaya geçti...
İrene:Şimdi nereye gidiyoruz?
Kai:Sizi eve götüreceğim,sonra da şirkete geçeceğim.
İrene:(Fısıldar) Kafes desene sen şuna.
Eve gitmek istemediğini farketiğimde Kai'ye döndüm.
Sehun:Kai bizi alışveriş merkezine götürsene.
Kai:Emin misin? (İrene'ye bakar)
Sehun:Evet.
Alışveriş merkezine vardığımızda arabadan indim.
Arabadaki haliyle karşılaştırdığımda daha iyi görünüyordu.Irene:Niye geldik ki buraya?
Sehun:Haftalardır evdesin. Hadi gel seninle gezelim biraz. Hem alışveriş de yaparız.
Irene:(Gözleri parlar) Gerçekten mi?
Sehun:(Gülümser) Gerçekten.
Elimi ona uzattığımda yüzündeki o muazzam gülümsemesi silinmişti. Bir adım geri attı. Elimi indirip buruk bir şekilde gülümsedim.
Sehun:Hadi gidelim.
Ve yürümeye başladık.
Alışveriş merkezine girdiğimizde gezmeye başladık. Birkaç parça kıyafet aldık. Biraz sonra yüzü gülmeye başladı. Bu da beni çok mutlu ediyordu.
Bebek mağazasının önünde geçerken durdu. Elini karnına götürüp vitrinde ki kıyafetlere bakıyordu.
Sehun:Girmek ister misin?
Irene:(Büyük bir tebessümle) İsterim.
İçeri gitmiştik. O kadar çok seçenek vardı ki. Bebeklere ait herşey vardı. Ben kıyafetlere bakarken İrene de hem kıyafetlere hem de etrafta alışverişe eşleriyle çıkmış hamile kadınlara bakıyordu.
Personel:Efendim hoşgeldiniz. Nasıl yardımcı olabilirim?
Sehun:Biz bebek kıyafetleri bakıyorduk da.
Personel:Tabi.Cinsiyeti nedir? Ona göre karar verelim isterseniz.
Irene:Daha bugün öğrendik. Henüz cinsiyetini bilmiyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}
Roman d'amourHer masal "Biri varmış,biri yokmuş" ile başlar ama benim masalım öyle başlamadı.Benim masalım doğum günümde Annemin ve Babam'ın öldürülmesi ile başladı ve ben o adamın oğlu ile evlenmek zorunda kaldım. O zaman seni,benim varoluşla değil de yok oluş...