Yere çöktüm. Kapıyı açmamla Su Jong teyzenin sesi evi inletmişti ,Kai onun yanına koştu. Annem geldi o an aklıma. O da intar ettiği gün herkeze çok iyi davranmıştı. Hiç olmadığı kadar hem de.
Kai:Kahretsin Sehun birşey yap.SEHUN!
Gelip bana sert bir tokat attı.
Kai:KENDİNE GEL ARTIK.
O Tokat gerçekten de beni kendime getirmişti. Buz olmuş ellerim çözüldü sanki,yanına koştum. Gözleri açıktı. Yaşla dolup taşan o gözler bana bakıyordu. Bileklerini kesmişti.
Ne yapıcağımı bilmiyordum.
Sehun:NE YAPTIN SEN?!(gözleri dolar)
Irene: Kurtu-ldun benden.Sana bu evden çıkacağım demiştim. Dirim değil belki ama ölüm çıkacak.
Sehun:(bağırır)İzin vermiyorum!!!
Su Jong bileklerini hızla sarmıştı hastahaneye yetişmeliydik.
Kucağıma aldığımda Kai önden gitti arabayı çalıştırmak için.Arabaya koyduğumda ben onunla beraber arkada oturup başını dizlerime yerleştirdim. Kai de arabayı kullanıyordu.
Sehun:D-dayan tamam mı? yetştireceğim.
Irene:İstemiyorum.
Sehun:Konuşma!!!! konuşma yorma kendini.
Irene:Ben(derin nefes alır)ailemi çok özledim. Benim onlardan başka kimsem yok. Onların yanına gitmek istiyorum.
Sehun:Sana izin vermiyorum dedim!!!Gidemezsi!!!!
Olmaz!!!!!
Hayır kapama gözlerini bana bak!!!!!
Bak bana. Aaaaaaağğh Kai acele et!!!!Kai:Tamam geldik az kaldı.
Irene:Çok uykum var.
Sehun:Hayır Irene bak bana.Bana bak.Şimdi uyuyamazsın.
Irene:Ahhh(gözlerinden yaş akar)
Sehun:Canın mı yanıyor? Çok acıyor mu?
Irene:Biraz.
Sehun:Hayır-hayır. İrene hayır.Kapama gözlerini.KAİ!!!
Kai:Geldik.
Hemen indim ve arabadan sedyeye aldılar.
Doktor:Ne oldu?
Sehun:İntihar.
Doktor:Tamam siz burada kalın.
KAİ P.O.V
İçeri götürdüklerin de Sehun arkasıyla baka kalmıştı. Belli ki kendini suçluyordu.
Kai:Sehun bak senin bir suçun yok.
Sehun:İntihar etti lan! Benim yüzümden(çömelerek başını ellerinin arasına alır)Benim yüzümden. Benden bıktı.
Kai:Hayır bak ailesini çok özlüyor. O yüzden.Yoksa senden neden neferet etsin ki?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ONUN SESi {Oh Sehun & Irene}
RomansaHer masal "Biri varmış,biri yokmuş" ile başlar ama benim masalım öyle başlamadı.Benim masalım doğum günümde Annemin ve Babam'ın öldürülmesi ile başladı ve ben o adamın oğlu ile evlenmek zorunda kaldım. O zaman seni,benim varoluşla değil de yok oluş...