1. Bölüm: Çınar

13.3K 505 235
                                    



Merhaba,

Uzun zamandır buradayım ancak hikaye yayınlamaya başlayalı fazla olmadı ve bu sürede çok fazla insanla tanıştım. Tanıştığım kişilerden biri -ismini vermeyeceğim ve hikayede ki ismi olan Çiçek ile anacağım onu- yazmamı istedi bu hikayeyi.

Farklı bir yaşam ihtimali kovalayanlarımız için....

Umut için...

Keyifli okumalar 🌸

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 🍀



"Merhaba Güneş yüzlüm, aydınlık tarafım;

Biliyorum, seneler sonra bir kağıt parçasıyla sana seslenmek olmadı ama buna mecburdum. Şimdi karşında olsam anlatacaklarıma sarsılmaz gururun ile engel olurdun. Özlemin sonradan ağır basardı. Sana küsmez, kırılmazdım bunun için. Zaten buna hakkım var mı bilmiyorum. Ben sadece doğru olduğuna inandığım şeyi yaptım.

Senin için.

Evlatlarımız için.

Sizler için bizi yaktım. Pişman olmadığımı bilmeni isterim. İçimde seninde aynı şekilde davranacağını bilmenin ferahlığı ile yaşadım. Her sabah gözümü sizinle açıp her geceye sizin sağ olmanızın hafifliği ile gözümü yumdum.

Bir yerlerde nefes alıyor, gülebiliyordunuz...
Ben daha ne isterdim ki?

O gün... O arabada ölmedim ama bu mektubu okuyorsan ölmüşüm demektir. Bu arada mektubu ulaştıran Akif'e yüklenip kötü şeyler yapma sakın. Ona her şeyden, herkesten daha fazla ihtiyacın olacak bundan sonraki süreçte.

Çatma kaşlarını hemen!
İçinden benim kimseye ihtiyacım olmaz diye geçirdiğini biliyorum ama Çiçek'imiz için Akif'in yanında olması gerekiyor.

Evet... Çiçek. Kızımız.

Gonca'n senin Çiçek'ine gözü gibi baktı.

Evet... Tek sağ olan ben değilim. Çiçeğimiz de benimleydi bunca sene. Ama artık yanında olması gerekiyor; çünkü kimsesiz, köksüz büyüsün istemiyorum.

Sana güzeller güzeli, hayat dolu bir kız çocuğu bırakıyorum aşkım. Karşılaştığınız da bana benzeteceksin ama tanıyınca anlayacaksın her şeyiyle hiç tanımadığı babasına benzediğini.

O kadar güçlü, neşeli ve temiz ki...

Bakışları, haksızlığa karşı duruşu, sevdiklerinin yanında çıkardığı zırhı ve duvarlarıyla tıpkı sen!

İşte tam bu noktada Akif'e ihtiyacın var. Bilmeniz gereken her şeyi size anlatacak, tüm süreçte destek olacak.

Ona güvenebilirsiniz çünkü ben canımı, canımızı emanet ettim, sizde şüphe etmeyin!

Volkan'ım, Giray'ım, Ilgaz'ım, Ediz'im...
Sizlerin mektubunu da teslim edecek Akif.
Anneciğinizi affedin.

Nedenini, niçinini her şeyi anlatacak size Akif ama bilin ki her şeyi siz ve minik kardeşiniz için yaptım. Onunla karşılaştığınızda her şeyi çok daha iyi anlayacaksınız.

Çiçek' imin babasına ve abilerine ihtiyacı var. Ben bilirim o inkar eder bunu. Kocaman gözlerini açar, burnunu havaya diker ve ceketini alıp gider. Bazen o cekete bile ihtiyaç duymaz. Ama siz onun omuzlarında ki görünmez ceketler olun.

Özgür ÇiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin