7. Bölüm: Devrilen Çam

1.8K 138 113
                                    



Keyifli okumalar 🤗

Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 🍀



Çiçek'in talimatıyla herkes hazır şekilde evden çıkmayı beklerken Ediz, sessiz sedasız odasına çekilmişti. Herkesin eğlendiği bir yerde görmezden gelinip yok sayılırken gülemezdi ki.

Abilerini veya babasını da suçlamıyordu. Sonuçta Çiçek'i tanımak, onunla vakit geçirmek ve kendilerine alışmasını istiyorlardı. Zaten kendisi annesinin vasiyetine ihanet etmişti, onlardan da bunu bekleyemezdi.

Ne abileri ne de babası bu konuya karışmak istemiyorlardı, çünkü Ediz'in yaptığının haklı yanı yoktu. Ama Çiçek'in bunu ne kadar uzatacağını da merak ediyorlardı. Demir Bey, odasına çekilen oğlunun hemen ardından Akif'e yanaştı.

"Ediz ve Çiçek... hastanede ki durumu biliyorsun... Ben çocuklarımın küs kalmasını istemiyorum."

"Çiçek için bu çok zor. O cadı fazla kindar, intikamcı. Çok fazla uzatabilir Çiçek bu durumu, Ediz'in bir şey yapması gerekiyor."

"Ne yapmamız gerek?" Akif, Demir Beyin atılmasına gülerek başını salladı.

"Sizin değil, Ediz'in. Şöyle açıklayım eğer Ediz'in yaptığı en ufak şeyde sizlerden birinin parmağı olduğunu öğrenirse komple ipleri koparır Ediz ile. Rızası olmadan bir şey yaptığını düşünür."

Demir Çınar düşüncelere dalmış şekilde önüne dönerken Akif, odağını Çiçek'e çevirmişti. Koltuğa sırtını dayamış, ayaklarını Ilgaz'ın kucağına uzatmış şekilde Müfik Abisiyle hararetle konuşuyordu.

"Dertleri ne? Neden böyle kendinden geçmiş şekilde?" Merakla konuşan Giray ile göz ucuyla Müfik'in hareket eden parmaklarına bakıp güldü.

"Maç için iddiaya girmişlerdi de, onu tartışıyorlar." Giray anladığını belli edecek şekilde "Haa..." diye bir nida çıkarırken Müfik, Akif'e seslenmişti.

"Abi, Çiçek çıkalım diyor." Akif ayaklanarak Çiçek'in karşısına geçerken parmaklarını oynattı.

"Mekan, adamlar falan istediğin her şey hazır. Bizim köle tuvaletleri ovuyordu en son, çağırayım çıkalım." Çiçek hiçbir şey demeden kollarını uzatmıştı. Bunun manası zaten açıktı. Akif bekletmeden kucağına alırken Çiçek bacaklarını beline dolamış ve kendilerine bakan ev halkına el sallayarak salondan çıkmıştı.

Herkes peşlerinden giderken merdivenden inen Volkan, hayırdır diyerek merakla konuştu.

"Kedicik tuvaletleri bitirmiş, şimdi pavyonda mesaisi başlıyor. Haber vermeye gittiler. Sende hazırlan da çıkalım." Ilgaz, abisine açıklama yaparken çoktan üzerini giyinmişti.

"Ediz gelmiyor sanırım..." Giray düşünceli şekilde konuşurken Demir Bey araya girmişti.

"Biz gidelim, o da biraz düşünsün." Herkes onay verirken Kıraç'ın üzerine abanmış şekilde seke seke gelen Çiçek'i görmüşlerdi. Volkan hızla kardeşine atılırken Çiçek kendini geri çekmişti.

"Bulduğu yerde kucaklıyor ha bu da! Görende felç geçirdim zannedecek. Köle, bunu benden uzaklaştır, hemen!"

Müfik, Çiçek'in parmaklarından dökülenleri çevirirken Kıraç'a ters ters bakarak konuşmuştu Volkan.

"Şaka sanıyorsunuz değil mi? Kaç defa daha dikiş atılırsa rahatlayıp götünüzün üzerine oturacaksınız?" Kardeşini kucağına alıp Giray'ın elindeki montu da alarak kapıdan çıkmıştı hışımla.

Özgür ÇiçekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin