Keyifli okumalar 🤗Satır arası yorumlarınızı bekliyorum 🍀
Çiçek için düşündüğüm karakter nasıl sizce?
Volkan nasıl sizce¿
•Eve gelir gelmez Volkan'it direkt beni odama çıkarmıştı. Hemde kucağında! Bence günlük sporundan yırtmak için beni kullanıyordu ama mühim değildi şimdilik. Sadece abarttıklarını nasıl anlatacağımı düşünüyordum.
Tabi laftan anlarsa bu göt gözlü!
Felçliymişim gibi beni yatağa bırakmış ve kıyafetlerimi getirip çıkmıştı. Çıkarken yemeğe çağırmak için geleceğini söylemişti. Onun çıkmasını fırsat bilerek direkt odadaki banyoya girmiştim.
Üzerimi çıkartırken bileğimde ki sargı dikkatimi geçmişti. Şimdi bununla duşa nasıl girecektim?
Çıkardığım üstümü tekrar giyerken odadan çıkmıştım. Mutfağa gidip streç film alacaktım ama nerede olduğunu bilmiyordum. Aşağı indiğim de merdivenin hemen yanında ki kapıdan girdiğim de devasa bir yemek odası ile karşılaşmıştım. Kaç kişilikti, elli mi? Yuh ameka!
Odadan çıkmam ile etrafa bakındığım da bir tek salon vardı. Salona ilerlediğimde ise Ilgaz yanımda bitmişti. Ceplerimi yoklarken gözümün önünde telefonunu sallamıştı. Gülerek telefonu alırken açık ekran ile hemen yazmaya başladım.
Okuduğunda ise direkt beni kucaklamıştı. Saçını avuçlarımın arasına alıp çekerken beni nereye götürdüğüne bakıyordum ki devasa yemek odasına girmiştik. Benim duvar zannedip götümü döndüğüm yere ilerleyip sürgülü kapıyı yana kaydırdı.
Açılan kapı ile mutfağı bulmuştum. Daha doğrusu Ilgaz getirmişti ama olsun bu önemsiz bir detaydı şu an için. Beni tezgaha oturturken telefonuna dönmüş ve saniyeler içerisinde yazıp bana uzatmıştı.
"Demek ki bir daha seni yalnız bırakmamak gerekiyormuş deli kız. İhtiyacın olan bir şey olduğunda bize gelmekten çekinme. Yanına çağırman veya gelmen yeter."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Özgür Çiçek
ChickLit"..... Çiçek' imin babasına ve abilerine ihtiyacı var. Ben bilirim o inkar eder bunu. Kocaman gözlerini açar, burnunu havaya diker ve ceketini alıp gider. Bazen o cekete bile ihtiyaç duymaz. Ama siz onun omuzlarında ki görünmez ceketler olun. Çünkü...