3 bölüm

117 10 0
                                    

"Kralım bu çok vahim bir durum! " vezirin söylenmesi yle kral sıkkınca nefes verdi. "Nasıl çok vahim? " Vezir çekingen tavırla " Hastalık tüm ülkeyi sarıyor efendim. Acil bir çözüm bulmalıyız"demişti. Kral dikkatle onu dinlerken " Doktorlar ne diyorlar? Büyücüler ? Bu hastalık bir anda nasıl ortaya çıka bilir? " diye sormuştu. "Efendim doktorlar bir çözüm bulamıyorlar. Hastalar hızlıca ölüyorlar " Bunu dediği an içeriye baş büyücünün gireceği söylenildi. Baş büyücü içeri girip krala tezim etti. "Kralım ülkemizde hızla yayılan bu hastalığın yolunu buldum" Masaya yaklaşıp bir harita çıkarmıştı. Haritada bir orman gösterek. "Bu bir lanet yüzünden başladı. Kötü güçler şeytanın elimizde olduğunu bildikleri için bu hastalığı yaydılar. Onun dermanısa gösterdiğim bu ormandaki çiçeklerin tozları. Bu tozlarla insanlar için fazla kötüye gitmeden ilaç hazırlaya biliriz" demişti. Kral vezire bakıp tekrar büyücüye döndü. "Peki o zaman gidip alalım o çiçekleri" Büyücü gülümsedi " Bu okadar kolay değil. Bu çiçekler bizzat efendileri tarafından kopartılmalı . Yani şeytanı mecbur yanımızda götürmeliyiz. Onun okuduğu büyüyle çiçekler açılırlar. "Vezir heyecanla " Bize öğretmesine mecbur ederiz büyüyü. "Demişti. Büyücü haritasını kapatıp" Kendi söylemeli"demişti. Kral tahtına geri oturmuş ve düşünmeye başlamıştı. Vezir ona yaklaşmış ve ne yapacaklarını sormuştu. Kral aniden " Şeytanıda kendimizle götürücez"demişti. Tahtan  kalkmış ve büyücüye hitap etmişti. "Git ve şeytanın tüm güçlerini al. Onu yanımızda zayıf götürmeliyiz" Büyücü tezim edip arkasını dönerek gitmişti.

Taehyung ellerini haraket ettirmeye çalıştı. Ama çok sıkı bağlanılmış ipler etini kesiyordu. Büyücünün odaya girmesiyle bakışlarını ona çevirdi. Büyücü vakit harcamadan eline aldığı büyük eski kitabla ona yaklaşmıştı. Taehyung ukâlâcâ " Bu ne? " diye sormuştu. Büyücü cevap vermeden ağzında birşeyler mırıldanmaya başlamıştı. Sesi artıkca Taehyung bedenin yandığını hiss ediyordu. Büyücü daha yüksek sesle büyüyü okurken Taehyung durmasını söylemişti. Sonrasında güçlerinin elinden alındığını anlamış ve acıyla bağırmıştı. İblisi çağırmış yardım istemişti. "Sadece bekle. " diyen iblis onu yalnız bırakmıştı. Tüm güçlerini alan büyücü kitabı kapatmış ve masaya bırakmıştı. Gözleri dolarken içeri kral girmişti. Büyücünün yanına yaklaşmış " Nasıl gidiyor Taehyung? " diye sorub gülmüştü. Taehyung hiçbir şey söylememişti. Sessizce başını aşağı eğmişti. Kral askerlere dönmüş " Bunu hazırlayın bu gün yola çıkıyorsunuz "demişti. Büyücüyle dışarı çıktıklarında askerlerden biri Taehyung'a yaklaşmıştı. Seokjin acırmışcasına ona bakmış ama birşey söylememişti.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Devil's eye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin