"Kralım! " Kral tüm gece uyumadığı için yorgun bakışlarla içeri gelen vezire baktı. "Ne gelişme var? " Vezir " Hastalık çabuk yayılıyor. Acilen iblisi bulmalıyız"demişti. Kral şakaklarını ovarken " Biliyorum ama nasıl?! " diye çıkıştı. "Annesi. Oğlunu tanır o. Nerde olacağını tahmin ede bilir" Kral gülümsemiş " Aferin iyi düşündün. Onu yanıma getirin"demişti. Taehyung'un annesi kıyafetleri asarken komşusunun ona taraf koştuğunu görmüştü. Kadın durmuş ve soluklanırkrn" Vezir sizin eve doğru geliyor! " demişti. Taehyung'un annesi herşeyi anlamış ve eve gitmişti. Eve geldiği an kapıdakı askerleri görmüş ve korkmuştu. İçeri girdiğinde evdeki veziri görmüştü. Masada oturan vezir ayağa kalkmış ve " Bizimle gelmeli siniz"demişti. Kadın askerlere bakarak " Hayır onun nerede olduğunu bilmiyorum. Bilsemde size asla söylemem! " demişti. Vezir kolundan tutarak " Bize bunu kralın yanında anlatırsın! " diyerek onu dışarı çıkarmıştı.
Taehyung Jungkook'un arkasından evden çıkmıştı. Jungkook'u takip ediyordu. Jungkook ormana yaklaştıkca Taehyung'un gitmediğini görmüştü. Arkasını döndü. "Yeter git artık! " Taehyung ona yaklaştı. "Bana yardım etmelisin. " Jungkook elini sinirle saçlarından geçirip" Yeter Taehyung yeter! Biri seni tanıcak eve gir! " Taehyung dahada yaklaştı. "Beni önemsiyor musun yoksa? " Jungkook onu itip " Ailem tehlikede olur senin benim evimde saklandığını bilseler" demişti. Ormana uzunca bakarken " Eğer doğru söylüyorsan sana yardım ederim. O yüzden evimde kalabilirsin." demişti. Daha sonra Taehyung'a yaklaşarak " Ama Eğer ki yalan söylüyorsan seni kendi elimle öldürüm" diyerek onu yalnız bırakmıştı. "Sana inanıcakmı? " Taehyung ah çekerek " İnanıcak zalim dostum inanıcak" demişti.
Jungkook pijamalarını giyerek yatağına girmişti. Uyumadan önce yatakta sırtı dönük şekilde oturan Taehyung'u görmüştü. Merakına katlanma yarak " Neden uyumuyorsun? " diye sordu. Cevap gelmemişti. İç çekme sesi duyduğunda dayanamayarak ayağa kalkıp yatağa oturmuştu. Elini çiy nine atıp sırtını çevirdiğinde gözleri büyümüştü şaşkınlıkla. "Sen.... Neden ağlıyorsun? " Taehyung dolan gözlerini silip duvara yaslamıştı sırtını. "Soruma cevap ver! ". " Annem" diyip durdu. Başını aşağı eğdi. "Benim yüzümden kral onu yanına çağırmış. Kimbilir ona ne yapacaklar? Hepside benim yüzümden" bunları söylerken elleriyle yüzünü kapatmıştı. Jungkook derin ah çekerek Taehyung'un boynundan tutup başını göğsüne yaslamıştı. "O kadını düşünecek kadar masum birisi misin? " Taehyung ağlarken tüm gece Jungkook saçlarını okşamış ve sakinleşmesine yardım etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Devil's eye
ParanormalHerşey kentlilerin yalnış düşünceleriyle başlamış ve şeytanın umudunun bir kentli gençe kalmasıyla bitmişti.