6 bölüm

77 11 0
                                    

Taehyung gözlerini açtığında yanındakı sıcacık şömineni görmüştü. Bulanıklık gittiğinde küçük bir kulübede olduğunu anlamıştı. Yatdığı yerden kalkmak isterken bir ses onu durdurmuştu. "Kalkma! " Jungkook yanına oturmuş ve gülümseyerek ona bakmıştı. "Siz kimsiniz? " İblis " Bu sana yardım edecek o çoçuk"demesinin ardından Jungkook cevap vermişti. "Adım Jungkook. Arkadaşımla sizi bir kuyunun yanında yatarken bulduk. Ve evime getirdik" Taehyung evi süzmüş ardından " Arkadaşın? O nerde? " diye sormuştu. Jungkook " Evine gitti. "demiş ve kalkarak mutfağa girmişti. Elinde çay tepsisiyle geri dönen Jungkook onu masaya bırakmış ve geri yerine oturmuştu. " İç sıcak çay şuan ihtiyacın olan tek şey " Taehyung gülümsemiş ve oturduğu yerden bedenini haraket ettirmişti. "Çok şeye ihtiyacım var" demesinin ardından çayını içerken teşekkür etmişti. Jungkook'sa ona hayranlıkla bakıyordu. Karşısındakı adamın eve geldiğinden beri güzelliğini düşünüyordu. Kapı tıkıldadığında Jungkook'un annesi kapını açmaya gitmişti. İçeri giren Jimin gülümseyerek onlara yaklaşmıştı. Kanepede otururken " Uyanmışsınız. Merhaba adım Jimin. Jungkook'un arkadaşıyım"demiş ve el uzatmıştı. Taehyung gülümseyerek elini sıkmış ve " Memnun oldum "demişti. " Peki senin adın ne? " diye soran Jungkook dikkatlice onu izliyordu. "Adım Taehyung" Jimin memnun olduğunu belirtip " Orda ne işin vardı Taehyung? " diye sormuştu. "Beni yakalamak isteyen askerlerden kaçıyordum. " Jungkook " Seni neden yakalamak istiyordu lar? " diye sorduğunda Taehyung terleyen ellerini saklamaya çalışmış ve " Kardeşim çok açtı, param olmadığı için ona ekmek çalmıştım. Beni kovalmaya başladılar. Bende kaçarak ormana gelmiştim. Korkumdan geri dönememiş ve ormanda gecelemeli olmuştum. " demişti. Jimin üzgünce" Kıyamam sana " demiş ve çiynine elini koymuştu. Jungkook " Tamam . O zaman iyi olana kadar bizimle kal. Eğer istersense ama"dediğinde Taehyung gülümsemiş ve " Teşekkür ederim çok iyi bir teklif "demişti. Jungkook Jiminle birlikte dışarı çıktıklarında Jimin ona dönüp " Tanımadığın birini evindemi saklicaksın? " diye sormuştu. "Az önce 'kiyaamaam 'diyen sen değilmiydin? Ne yapayım tüm gece soğukta dışarıda kalmış. İyilik yapıyorum" Jimin gülmüş ve " Tamam sen bilirsin ben eve gidiyorum işim var"demiş ve Taehyung'a da veda edip gitmişti. Jungkook Taehyung'un yanına gelmiş kalkmasına yardım ederek odasına götürmüştü. "Sen burda benimle kalkmak zorunda olucaksın üzgünüm" dediğinde Taehyung sorun olmadığını belirtip yatağa uzanmıştı. Jungkook tam çıkacakken Taehyung durmasını söylemişti. Jungkook ona dönüp ne diyeceğini beklemişti. "Birdaha teşekkür ederim" diyerek şirince gülen Taehyung Jungkook'un hafızasından kolayca çıkan değildi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Devil's eye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin