7 bölüm

75 8 0
                                    

Tüm gece Taehyung uyumayarak yerde yatan Jungkook'u izlemişti. İblisin geldiğini gördüğünde bakışlarını ona çevirmişti. "Ona ne yapacağım? " sorduğu soruyla iblis Jungkook'un üzerine süzmüş ve yeniden Taehyung'a yaklaşmıştı. "Bu gece gene seninle ilgili bir kabus görücek. Çok vakit harcamadan onu etkim altına almalıyım" Taehyung başını sallamış " Hayır ona zarar verme. Ona herşeyi anlatıp yardım isteyeceğim"demişti. İblis odada uçuşarak " Saçmalama!  Bu tehlikeli! " demişti. Taehyung gözleri kırmızıya dönerken " Sen benden, bende ondan asılıyım. Şimdi sus. O mecbur olacaktır. Bana olan bakışlarını görmeliydin" Demişti. İblis sinir bozucu şekilde gülmüş ve " Yoksa sana aşık olduğunu mu düşünüyorsun? " diye  onunla   alay etmişti. Taehyung sinirle gülmüş ve Jungkook'u izlemeye devam etmişti. Birden ayağa kalkmış ve Jungkook'a yaklaşmıştı.  Onu uyandırmak için dürtmüştü. Jungkook sersemce kalkmış ve Taehyung'a ne olduğunu sormuştu. "Kalk sana önemli birşey söylemeliyim" Jungkook bardaş kurub oturmuş " Korkutma insanı söyle"demişti. Taehyung " Bana bunu gördüğünde korkmayacağına dair söz ver "demişti. Jungkook güldü. " Asıl macera şimdimi başlıyor? " Taehyung üstünü çıkarmaya başlayarken Jungkook gözlerini kapatmış " Noluyoruz? " diye çıkışmıştı. Taehyung göz devirip " Sırtıma bak! " demişti. Arkasını ona döndüğünde Jungkook'un gözleri şaşkınlıkla büyümüştü. "Ta-taehyung bunlar? "   Taehyung Jungkook'a dönmüş ve gözlerini kırmızı renke dönerken Jungkook azını bağırmak için açmıştı. Taehyung çabucak Jungkook'un ağzını tutmuş ve sessiz olmasını söylemişti. Jungkook başını sallamış  ve Taehyung'tan uzaklaşmıştı. "Sen nesin? " Taehyung Jungkook'a yaklaşmış" Anlatacağım. Ama lütfen korkma . Bana lazımsın"demişti. Jungkook geri giderken sırtı duvara değmiş ve durmuştu. "Ben aslında insanım. Ancak iblis bedenimi ele geçirdi. Uzun zaman önce. Kanatlarım oldu bir sıra güçler kazandım. Ancak herkes benden sebebsizce korktu. Beni yakalayıp kanatlarımı kestiler. Güçlerimide elimden aldılar. Şimdi senin yardımına muhtacım. " Jungkook bu söyledikleri karşısında " Seni tanıdım. Çoçukları öldüren iblissin sen. Benidemi öldüreceksin? " diye sordu. Taehyung başını aşağı eğip" Onları ben öldürmedim! Ben sadece iblisten yardım aldım. Dediklerini yapmadım. Lütfen bana inan Jungkook elimde tek sen kaldın"diyerek ağlamıştı. "Kaç gündür kral bana eziyet ediyor. Yaramı gördün. Hiç sarımadılarda. Kestikleri nde çok acımıştı. Ama umursamadılar. Annem ve babamla görüşmeye bile izin vermediler" diyerek acıyla ağlıyordu. Jungkook içindeki korkusunu azda olsa yenmiş ve ona yaklaşarak saçlarını okşamıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Devil's eye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin