16 bölüm

30 6 0
                                    

Yemeğe indiklerinde masada şerifle Jong'u görmüştüler. Jungkook şerifin yanına geçerken Taehyung'da Jong'un yanına oturmuştu. Yemeğin gidişinde şerif " Siz nereye gidiyordunuz? " diye sormuştu. "Saray'a efendim. Bir kuzenim orda. Bizi acil çağırdı. Bende arkadaşımla gitmek zorunda kaldım. " Taehyung'u izlerken kurduğu bu cümleler şerifi ikna etmişe benziyordu. "Dikkatli olun gençler. İblis ülke içinde özgür. Size zarar vere bilir" Taehyung duyduğuyla yüzünü buruşturuken Jungkook onu izlemeyi bırakmış ve şerife dönmüştü. "Onu hiç gördünüzmü? " Şerif hayır anlamında başını salladı. "Hiç görmedik ama yaptıklarını biliyoruz. " Jong buna karşı " Ama görmek isterdim ben. Görenlerin söylediğine göre çok güzel bir oğlan. Gözlerine bakan sanki büyüleniyor" Jungkook bunları söyleyen bedene sonrada Taehyung'a bakmıştı. Taehyung tepki vermemeye çalışıb Jong'u izliyordu. Şerif Jong'un bu dediğine gülüp Jungkook'a döndü. " Siz buna bakmayın. Kendisi gay. Hemde paranormal şeyleri seven bir manyak " Jungkook duyduğuyla gülümseyip " Anladım"demişti. Taehyung içkisini bitirip birinide süzerken şerif onu durdurmuştu. "Hey, yavaş ol" Jong 'sa ona yardım ederken " Bırakta içsin daha genç bizim gibi değil" Jungkook ta içkisine uzanıp bir yudum almıştı. Taehyung gözleri biranlık Jungkook'un adem elmasına takılı kaldı. Her içtiğinde yavaşca haraket ediyordu. Başını sağa sola sallamış ve yeniden içmişti. Sonda Jungkook'tan daha sarhoştu. Gözünün önü buğlaşıyordu. Jong başını arkaya atıp gözlerini kapatan Taehyung'a yaklaştı. "Bence onu odasına götür melisin artık" Jungkook başını sallamış ve şerifle Jong'a iyi geceler demişti. Kalkıp Taehyung'un koluna girerek onu yukarı taşımaya başlamıştı. Kendiside sarhoş olduğunda bu biraz zor olmuştu. Odaya girip yatağa yatırdığı gibi kendisi de yere çökmüştü. Gözlerini ovuşturup yarı uyanık halde olan Taehyung'a baktı. Jong'un sözlerini hatırlamıştı. "𝘎ö𝘻𝘭𝘦𝘳𝘪𝘯𝘦 𝘣𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘴𝘢𝘯𝘬𝘪 𝘣ü𝘺ü𝘭𝘦𝘯𝘪𝘺𝘰𝘳 "
Ve Taehyung'un hiç gözlerini fark etmediğini anlamıştı. Çünkü sahiden güzeldiler. Beyaz teni ve siyah saçlarına uyum sağlayarak mavi renk almıştılar. Ayağa kalkıp gömleğini çıkararak tabelaya atmıştı. El yüzünü yıkamak isterken arkadan bir ses duydu. "Jungkook banada yardım edermisin? " Yatakta gözlerini iyice açmaya çalışan Taehyung eliyle gömleğinin eteklerini sıkıca kavramıştı. Jungkook geri dönüp yatakta oturdu. Onu kaldırarak gömleğini çıkarmaya yardım etmişti. İşini bitirdiğinde bedeninde hiss ettiği soğuk temasla Taehyung'a baktı. Ellerini Jungkook 'un bedeninde gezdiriyordu. " Vay canına çok güzel bir bedenin var Kook. "Gerçekten de öyleydi ve bu Taehyung'un çok hoşuna gitmişti. Geri çekilen Jungkook yatağa geri düşen Taehyung'u süzmüştü. Taehyung dikkatle ona bakmış ve " Zaten yüzünde güzel "demişti. Jungkook " Bence uyumalısın. "dediğinde Taehyung gülmüştü. " Uyumak? Çok güzel hiss ediyorum uyuyamam. Canım bir şeyler istiyor Kook. Sen bilirsin" Jungkook kendisini baştan çıkaran bu gözler karşısında sadece susuyordu. "Onları sevdinmi? " Jungkook başını sallamıştı. Taehyung yeniden doğrul maya çalışıp uzun kemik parmaklarını Jungkook'un dudaklarında gezdirmeye başlamıştı. "İstesen onları tüm gün izleye bilirsin" Jungkook gözlerini ağırlıkla kapatıp açmıştı. Bir anda Taehyung'un üstüne çökmüş ve yüzünü boynunda gezdirmeye başlamıştı. "Sen nasıl yapacağını biliyorsun küçük şeytan "  Taehyung buna karşı kıkırdamıştı. " Ancak eylence vakti değil" duyduğuyla Taehyung'un yüzü asılırken Jungkook üstünden kalkmıştı. "Jungkook " Taehyung muhtaç bakışlarını yollarken Jungkook kalkıp lavaboya geçmişti. Bu yaptığına kızarken sadece yan çevrilip uyumağa çalışmıştı Taehyung. Jungkook yüzünü yıkayıp odaya girdiğinde yatakta sırtını ona çevirip yatan Taehyung'u süzmüştü. Gözleri bir müddet sırtındaki kanat yaralarında takılı kalmıştı. Ne hissettiğini anlamıyordu. Bu varlıktan korkmalımıydı acaba? İblisle iş birliği yapan bir adam, kanatları olan ve birçok sihir yapa bilecek adam neden onu korkutmuyordu? O an rüyalarını süsleyen şeytanın  gözünü hatırladı . Ancak o kırmızıydı. Taehyung'unsa mavi. Değişe biliyordumu gözlerini? Bütün bu sorular hafif kımıldayan bedene bakmasıyla yok olmuştu. Başını sağ sola sallamış ve tek odaları olduğu için uyuyan Taehyung'u rahatsız etmemeye çalışarak yanına uzanmıştı. Yan yatarak gözlerini kapatmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
The Devil's eye Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin