قام "ادهم" بتشغيل اغنيه Sway وقاموا بالرقص سوايا وكانت ضحكتهم تتعالي في المكان وكان قلبهم يريد شىء وعقلهم يريد شىء اخر كانت "كارمن" تريد ان تعترف بحبها ولكنها كانت تتذكر حديث "ادهم" عن الفتاه المعحب بيها وكان "ادهم" يريد انا يخبرها بحبه ولكنه منتظر قرارها تجاه "امير"
كارمن ببسمه :- "ادهم" كفايه رقص خلينا نقعد شويه.
أدهم ببسمه :- عيوني .
جلس كل من "كارمن" و "ادهم" علي الشاطئ وأخذوا يتبادلون الحديث مع الضحك وتعمق كل منهم في شخصية الاخر.
كارمن بضحك :- ده انت طلع دمك خفيف اوي .
ادهم وبضحك وتبكر :كل البنات بتقول كده ههههه .
كارمن بغيره :- لا بجد مين دول بقي ؟
ادهم بضحك :- مش هقولك .
كارمن وهي تحاول اخفاء غيرتها :- "ادهم" انا بتكلم جد طب احكيلي عن البنت اللي انت معجب فيها .
ادهم ببسمة :- بصي هي حاجه ملهاش وصف زمان كنت بقول اني مستحيل اعجب بحد او اقع في الحب لكن من وقت ماظهرت وكل حاجه في حياتي اتغيرت حتي انا بقيت انسان تاني بقيت اهتم بنفسي عشانها لكن حاسس ان الموضوع أكبر من اعجاب .
قطع حديث "ادهم" دموع "كارمن" .
ادهم بخضه وهو يمسح دموعها :- "كارمن" انتي بتعيطي ليه؟
كارمن ببسمه :- يابني مفيش بس من الهواء عيني دمعت وكمان فرحانه باليوم اوي وفرحانه انك لقيت اللي تحبه المهم هي بتحبك .
ادهم ببسمة وهي يسحبها تحت ذراعه :- دايما فرحانه يافراولتي بصراحه مش عارف المهم انتي هتعملي ايه مع "امير" ؟
كارمن :- هعمل فترت تعارف قبل الخطوبه .
ادهم وهو يحاول ان يخفي حزنه :- ماانتي مخطوبه اصلا .
كارمن :- بس انا مش فاكره عن "امير" حاجه ومش فاكره هو كان بيحبني ولا لا فمن حقي اتعرف عليه ولو تمام هعمل خطوبه من اول وجديد .
ادهم :- تمام حلو .
كارمن وبستغراب :- مالك .
ادهم :- مفيش بس احنا لازم نمشي لان يومي النهارده طويل .
كارمن وهي تبتعد عن "ادهم" و تضع يدها علي راسها :- ده انا اللي يومي طويل وبغباء .
ادهم :- ماانا عارف يااختي اولا انتي هتروحي تحضري فطار لاام "عليا" بعد كده هتيجي الشركه بعد كده هتذاكري .
كارمن ببسمه :- انت حافظ بقي .
ادهم ببسمه :- طبعا يافراولتي لازم اكون حافظ المهم ممكن طلب .
كارمن بحب :- اطلب يابابي .
ادهم بفرحه :- يخربيت الكلمه دي ههههه المهم ينفع متجيش الشركة .
أنت تقرأ
ليله غيرت مجري حياتي
Romanceيأتي القمر بعد الشمس وكذلك الشمس تأتي بعد القمر ولكن يوجد فترات بينهم مثل الشروق والظهر والغروب وكذالك حياة الإنسان اوقات تبدأ بالشروق وتنتهي بالغروب او تبدأ بالغروب وتنتهي بالشروق وهذا ماحدث مع بطلتنا التي بدات حياتها بالشروق لكن هل ستنتهي بالغروب...