part 17

33 3 0
                                    

ادهم بحب :- "كارمن" انا بحبك انتي حياتي انا بعشقك يافراولتي .

كارمن وهي تقف بدموع :- ايه بتقول ايه ؟

ادهم بصوت عالي :- بقول بحباااااااااااااك بحبك بعشقك .

كارمن ببكاء وهي تبتعد عنه :- بس انا مش بحبك ........

ادهم بدموع صدمه :- انتي بتقولي ايه ؟

كارمن وهي تحاول اخفاء ضحكتها :- انا مش بحبك .

ادهم وهو يمسح دموعها بتوتر :- احمممم احمممم طب طب ...

قطع حديثه ضحكة "كارمن" وهي تعانقه .

ادهم بدموع وعدم فهم :- انتي بتضحكي ليه ؟

كارمن وهي تعانقه بضحك :- انا مش بحبك انا بعشقك بعشقك يا "ادهم" بموت فيك يادمدوم .

كان "ادهم" يشعر بسعادة لم يشعر بيها من قبل كان قلبه يكاد ان يقف من الفرحة كان يريد ان يخبئها بداخله كان يدفن وجه بعنقها حتي يشعر بوجودها ورائحتها وبعد مرور وقت علي هذا الحضن ابتعد عنها واخذ ينظر لها نظرات حب وعشق وهوس ولم يشعر بنفسه سوا هو يضع قبله طويله ليعبر عن مدى حبه .

كارمن وهي تبعد بخجل حتي تلتقط انفاسها :- ايه اللي انت عملته ده ؟

ادهم ببسمة وهو يمسك وجهها :- كنت عايز اتكد من وجودك جنبي انا بعشقك يافراولتي.

كارمن بخجل :- وانا بعشقك ياقلب فراولتك .

ادهم ببسمه وهو يقبل جبهتها :- تعالي نقعد عايز اتكلم معاكي .

كارمن ببسمه :- ده انا اللي عايزه اتكلم معاك .

وبعد مرور دقائق جلسوا وكانوا يتبادلون الحديث علي ضوء الشموع ونظرات الحب والشوق .

ادهم ببسمه :- ابدي يلا عايزه تسالي علي ايه .

كارمن ببسمه :- امممم ماشي اولا حاجه انت كنت بتقولي انك معجب بواحد وكده مين هي ....

ادهم بضحك :- هههههههه بصي انا هقولك الحكايه من اولها .

كارمن ببسمه خجل :- يخربيت جمال ضحكتك ههههههه قول يلا انا سامعاك.

ادهم ببسمة :- يالهوي القمر بنفسه بيعاكس ههههههه بصي ياملكه قلبي انا من اول ماشوفتك وانا حبيتك بجد بس قعدت فتره عشان افهم ايه نوع المشاعر اللي جوايا ومع الوقت لقتني بحن لكل حاجه فيكي حضنك ضحكتك ريحتك وجودك جنبي مكنتش بقدر اشيل عيني عنك بقيتي ادمان ليا بقيت اخاف عليكي اكتر من نفسي فاكره هدومك اللي سبتيها في المكتب .

كارمن بدموع :- اه .

ادهم ببسمه ودموع :- عايز اقولك انهم عندي في البيت مش بقدر انام غير وهما في حضني انا حقيقي بقيت مهوس بيكي بقيتي صديقتي واختي وبنتي وامي انا بحبك بجد .

ليله غيرت مجري حياتيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن