part 10

47 3 0
                                    

وبعد مرور وقت من الحديث ذهبت "كارمن" الي منزلها وبدلت ثيابها وكانت تحاول ان تتحدث مع "ادهم" ولكن هاتفه كان مغلق فذهبت الي النوم .

في احدى الغرف كان يجلس "امير" و "هنا" .

هنا بعصبية :- انت رجعت اللي اسمها "كارمن" تاني ؟

امير بضحك :- انتي عبيطه ارجع لمين دي مجرد خطه .

هنا ببسمه مكر :- دماغك فيها ايه يا "امير" .

امير ببسمه شر :- فيها كتير اوي .

هنا بزهق :- "امير" انا مش فاهمه منك حاجه اولا سافرت فاجاه ورجت فاجاه انت ليه بتعمل معايا كده انت متعرفش اني بحبك انا حقيقي تعبت من تصرفاتك .

امير بضحك :- طب اهدي وانا هفهمك كل حاجه وعايزك تفهمي اني بعشقك مش بحبك بس .

هنا ببسمة :- ايوا ايوا اضحك عليا المهم قولي انت ناوي علي ايه وسافرت فاجاه ليه .

امير :- ولهي مقدر اضحك عليكي ..... سافرت عشان "كارمن" عرفت كل حاجه .

هنا بخضه :- مش فاهمه ازاي وعن انهي حاجه بالظبط ؟

امير :- عرفت اني انا وانتي علي علاقه فكان لازم اسافر لانها كانت هتقول لاابوها وهو مكنش هيرحمني .

هنا بخضه ودموع :- تصدق انك حيوان يعني فكرت في نفسك وسبتني انا اصلا عيله زبله اني حبيت واحد زيك .

امير بغضب :- "هنا" احترمي نفسك انا لو كان عندي شك واحد في الميه انك هتكوني في خطر مكنتش هسيبك الخطر كان عليا انا وبس لاني ....

هنا بخوف :- لانك ايه انت عملت ايه تاني ؟

امير وهو بيحاول اخفاء خوفه :- ولا حاجه ولا حاجه المهم مش عايزه تعرفي انا رجعت ليه .

هنا :- ابهرني .

امير ببسمة :- "كارمن" فقدت الذكره ومن حسن الحظ اني من الجزء المفقود .

هنا بذهول :- يعني ايه وازاي حصل كده ؟

أمير ببسمه شر :- عملت حادثه ... يعني مش فاكره اي حاجه حصلت قبل كده ودلوقتي احنا بنتعرف علي بعض من اول وجديد فهطلع كل الحلو اللي عندي عشان اقدر اخليها تحبني .

هنا بوجع :- طب حلو انت هتتجوزها ؟

امير بشر :- اكيد هتجوزها "كارمن" دي ثروه واللي يفرط في كل الفلوس دي يبقي غبي وكمان ابوها مات يعني كل الثروه هتكون "لكارمن" و "رغد" بس انا بطرقتي هاحول كل الفلوس علي اسمي انا وانت ياقمر لاني مستحيل احبها دي واحده غبيه واي حد يقدر يضحك عليها تحسي انا طلعه من كارتون او روايه .

هنا بدموع :- طب بعد متتجوزها انا وانت وضعنا هيكون ايه ؟

امير وهو يعانقها :- انتي هتكوني حبيبتي حتي بعد جوازي منها انا هتجوزها عشان فلوس ابوها مش اكتر وهخلي حياتها عذاب .

ليله غيرت مجري حياتيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن