حدث شجار قوي بين "ادهم" وامير" وكانت "كارمن" تنهار في احضان "عليا" من البكاء وكانت "سلوي" تقف في حاله صدمه وبعد ان اتت الشرطه اكتشفوا ان "امير" مجرم خطير وكان ينتحل شخصيات كثيرة حتي يقوم بخداع الفتيات و يتزوجهم ويسرق اموالهم ويعتدي عليهم وبلفعل تم القبض عليه وانتهاء الزفاف .
وبعد مرور وقت جلست "كارمن" وهي تبكي بهستريه .
كارمن وهي تصرخ ببكاء :- انا عايزه افهم انا ليه بيحصل معايا كده انا حقيقي تعبت انا ليه غبيه كده ليه بنخدع في الناس وليه بصدقهم ليه شايفه الكل حلو ليه مش بعرف اشوف في الناس عيوب حد يرد عليا .
ادهم وهو يعانقها :- اهدي عشان خاطري انتي بتشوفي الناس كده عشان انتي حد نضيف من جوا حد ميعرفش يكره ولا يعرف يظن ظن وحش في حد .
عليا وهي تقترب من "كارمن" :- ياحبيبي اهدي ابتلاء وعدا وربنا بيعلمنا عشان ناخد بالنا من الجاي اشكري ربنا انك موقعتيش في الخطه السخيفة دي .
سلوى وهي تبكي :- خلاص يا حبيبي متعمليش في نفسك كده الحمد الله اننا خلصنه منه بس الغلط مش عليكي ياضنايا الغلط عليا اني معرفتش الكلب ده علي حقيقته .
كارمن ببكاء وهي تبتعد عن "ادهم" :- شكرا بجد انكم معايا وانكم مش بتكدبوا عليا وانكم في ضهري .
لم تتحمل "سلوي" هذا الحديث فهي تخفي الكثير عن "كارمن" فخرجت من الغرفه سريعا وخلفها "عليا" .
كارمن بصوت منبوح :- "ادهم" هي ماما خرجت ليه ؟
ادهم وهو يقبل راسها :- معلش ياحبيبتي بس صعب عليها تشوفك كده .
كارمن ببكاء :- انا حاسه اني موجوعه اوي .
ادهم وهو يضمها الي صدره :- سلامتك من الوجع اهدي واشكري ربنا ان الموضوع اتحل وانا اوعدك اني هخلي يتعذب ليل ونهار بس سيبك انا مبسوط .
كارمن وهي تبتعد عنه بستغراب :- مبسوط ليه ؟
ادهم بغمزه :- اصل عرفت ان في واحده بتحبني .
كارمن بغيره وصوت منيوح :- "اسماء" صح مش انت كنت معجب بيها .
ادهم بضحك :- هههههههه انتي مفكره اني كنت معجب "بااسماء" ؟
كارمن بدموع :- اه .
ادهم ببسمه حب :- هتعرفي كل حاجه في وقتها يافراولتي .
كارمن بفضول :- لا عايزه اعرف دلوقتي .
ادهم ببسمه :- انتي تعبانه ولازم ترتاحي واحنا مش هنطير من بعض .
كارمن وهي تعانقه بدموع :- اوعي تبعد عني .
اخذ "ادهم" يضمها اليه اكثر :- وانا عمري ما هبعد عنك يااجمل ماشوفت .
كارمن وهي تحاول ان تبتعد بخجل :- وعد يادمدوم .
ادهم وهو يقربها :- وعد ياقلب دمدوم .
أنت تقرأ
ليله غيرت مجري حياتي
Romanceيأتي القمر بعد الشمس وكذلك الشمس تأتي بعد القمر ولكن يوجد فترات بينهم مثل الشروق والظهر والغروب وكذالك حياة الإنسان اوقات تبدأ بالشروق وتنتهي بالغروب او تبدأ بالغروب وتنتهي بالشروق وهذا ماحدث مع بطلتنا التي بدات حياتها بالشروق لكن هل ستنتهي بالغروب...