part 12

39 4 1
                                    

وبعد مرور وقت ذهبت "كارمن" الي منزلها ووجدت "ادهم" يجلس مع والدتها .

كارمن بصدمه :- "ادهم" ...

ادهم ببسمة :- مبروك يا "كارمن" ينفع ابقي اخر واحد يعرف معاد فرحك .

سلوى ببسمه :- "ادهم" حابب ان الفرح يكون عندو في الفيلاه ايه رايك ياحبيبتي .

كارمن بصدمه :- لا انا مش موافقه .

القت "كارمن" هذه الكلمات وذهبت الي غرفتها دون الاستماع للجواب .

سلوى بستغراب :- في ايه يا "ادهم" هو حصل بينكم حاجه ؟

ادهم :- مفيش حاجه ياماما بس ممكن ادخلها .

سلوى بستغراب اكبر :- اكيد يابني اتفضل .

ذهب "ادهم" وطرق الباب ودخل الي الغرفه دون سماع جواب "كارمن" .

ادهم ببسمه :- ممكن ادخل .

كارمن برفع حاجب :- لا بجد ماانت دخلت اصلا .

ادهم :- طب ممكن اقعد .

كارمن وهي تدفعه للخارج :- "ادهم" برا مش عايزه اشوفك برا .

ادهم وهو يمسك يدها ويغلق الباب :- اولا وطي صوتك ثانيا اهدي شويه واقعدي عشان نعرف نتكلم .

كارمن بعصبية :- "ادهم" ابعد عني وبلاش تلمسني احسن وربي هتخسرني للابد .

ادهم وهو يترك يدها :- طب ممكن تقعدي وتسمعيني .

كارمن وهي تجلس علي السرير بدموع :- لا مش عايزه اسمعك بقالك اسبوع مش بتتكلم وجاي دلوقتي تقولي اسمعك .

ادهم وهو يجلس امامها علي قدميه :- انا عارف اني زباله وحيوان قولي كل اللي انتي عايزاه بس متزعليش مني كانت لحظه ضعف صدقيني وكنت متعصب "كارمن" ردي عليا سكوتك هيموتني .

كارمن ببكاء :- انا مش هعرف اثق فيك تاني انت انت هنت كرامتي .

ادهم بدموع :- انا معنديش كلام انا عارف اني غلطان سامحيني انا اسف غلطه ومش هتتكرر تاني .

كارمن تضربه علي كتفه ببكاء :- انا مش هقدر ازعل منك اكتر منك كده بقي اهون عليك اسبوع متكلمنيش .

ادهم ببكاء :- تعرفي اني اول مره اعيط ههههههه انا كنت مكسوف منك ومكنش عندي عين اتكلم معاكي .

كارمن وهي تمسح دموعه :- طب ممكن مش تعيط .

ادهم بضحك :- ايه مش تعيط دي هههههههه .

كارمن بدموع وابتسامه :- مش بحب حد يتريق علي طريقه كلامي .

ادهم وهو يمسح دموعها :- وانا مقدرش يافراولتي حقك عليا بجد بس انا الصراحه كنت غيران من تصرفاتك مع "امير" انتي بجد تعبتي معايا وقبلتي الشغل في وقت انتي كنت محتاجه اللي يسعدك مش اللي تسعدي حقك عليا .

ليله غيرت مجري حياتيحيث تعيش القصص. اكتشف الآن