HEY DRAGILOR! ȘTIU CĂ AM LIPSIT MULT TIMP, DAR AZI VĂ ADUC UN NOU CAPITOL DIN LUCRAREA MEA. SPER SĂ VĂ PLACĂ ȘI SĂ VĂ BUCURAȚI DE EL. VĂ AȘTEPT PĂRERILE ÎN COMENTARII.
PÂNĂ DATA VIITOARE VĂ ÎMBRĂȚIȘEZ CU DRAG!
#LUPOAICA-LUNII
ATENȚIE!!!CAPITOL NECORECTAT!!!
Glonțul mușcă din carnea lui precum o fiară. Căzu cu greutate pe podea cu trupul femeii încă în brațele lui. Simți cum umărul îi amorțește și puterea se scurge încet. Ar fi vrut să închidă ochii, căci o moleșală începuse să-i încețoșeze mintea, dar adrenalina care începuse să-i curgă deodată prin vene nu-i dădu voie. Se ridică cu greutate și se îndreptă spre trupul bărbatului căzut verificându-i pulsul.
- E mort! anunță el.
Durerea îi cuprinse întregul brațul, iar un val de fierbințeală pornea din locul unde glonțul
îi sfâșiase nemilos carnea, apoi se întindea încet în tot corpul, întunecându-i până și mintea. Înjură prinzându-se de umăr. Mișcarea îi atrase atenția partenerei lui care veni repede înspre el. Simțea adrenalina care îi curgea femeii prin vene, iar din mișcările rapide și agitate își dădu imediat seama că era speriată, deși nu avea să recunoască asta.
Mașinile de poliție împreună cu o ambulanță ajunseră în câteva minute gășindu-i pe cei doi așteptând liniștiți pe veranda casei. După câteva minute de discuții cu polițiștii și câteva vrăji de convingere asupra echipajului medical, cei doi se întoarseră la hotelul unde erau cazați.
CAMERA LUI DANTE
Femeia intră cu viteza unui uragan, trântind ușa atât de puternic încât bărbatul tresări. O privi așezând pe măsuța din fața canapelei o trusă de prim-ajutor, apoi îi făcu semn să se așeze pe canapea.
Își mișca mâinile cu agilitate și precizie în timp ce scoase glonțul cu ajutorul unor foarfece speciale. Mica bucată de metal căzu cu un zăngănit pe tăvița de metal pregatită pe măsuță. Bărbatul strânse din dinți când bucata de vată îmbibată în dezinfectant făcu contact cu rana.
Nu dorise să-l vadă medicii și tocmai de aceea folosise vraja de constrângere pe ei. Simțise de îndată ce omul acela intrase în casă că arma pe care o deținea nu era una
obișnuită. Glonțul era special făcut pentru cei ca el și partenera lui. Chiar dacă medici nu aveau cum să-și dea seama de acel lucru, polițiști puteau să remarce diferența și faptul că acel glonț era unic. Iar în acel moment nu aveau nevoie de și mai multe complicații.
Femeia termină de curățat rana și se întinse după bandaj pe care îl înfășură în jurul umărului bărbatului. Mai verifică o ultimă dată dacă bandajul era bine pus și îi acoperea în întregime rana, apoi își întoarse atenția spre lucrurile de pe măsuță pe care începu să le strângă cu aceleași mișcări mecanice și precise cu care le scoase din trusa medicală.
- Mulțumesc, spuse bărbatul în timp ce scoase din dulap o cămașă curată.
Ea nu se întoarse spre el, continunând să fie atentă la ceea ce făcea.
- Nu-mi mulțumi,încă. Nu o să-ți poți folosi magia cel puțin până plecăm din văgăuna asta, murmură ea. Așeză restul de bandaje pe care nu le folosise, înapoi în trusă și o închise
dintr-o mișcare, apoi se întoarse spre el. Scânteile din privirea ei de foc îi făcu părul bărbatului să se ridice pe ceafă. Dintr-un singur pas ea ajunse în fața lui și îl țintui cu privirea. Mâna ei se ridică amenințător și îi împunse pieptul cu arătătorul.
CITEȘTI
Spioana
Science FictionDe când se știe străzile au fost casa ei. Ca să supraviețuiască, Zalia a trebuit să fure de prin buzunare...până l-a întâlnit pe el.Nu stia ce avea să-i rezerve viitorul, ce stia ea la 10 ani? Sam Colins, fost agent al Organizației a f...