PEȘTERA SUBACVATICĂ
ÎNTRE TIMP
- E o fundătură.Ar trebui să ne întoarcem, spuse Peter oprindu-se în fata peretelui de piatră.
- Nu. Simt magie Aster, spuse Sofia apropiindu-se de peretele din fața lor. Privește! Piatra nu este aceeași. Trebuie să fie o altă ușă, spuse ea atingând piatra. Rupe vraja!
Peretele dispăru, lăsând o lumină puternică să pătrundă prin tunel.
- Era o iluzie. Cel care a făcut vraja aceasta a fost foarte puternic. Magia mea nu va avea efect numai câteva minute.
- Crezi că e vorba de titanul legendar al apei? Totuși Cezarus a făcut parte din clanul apei.
- Se poate. Magia închisă în această cameră e puternică, spuse ea înaintând un pas în încăperea din fața lor.
Avea formă circulară, iar pe pereți erau gravate diverse scene de luptă. Tavanul era înalt în formă de cupolă la fel ca și în peștera anterioară. În mijloc se afla o platformă dreptunghiulară. Niște scări duceau la piedestalul din aur de pe platformă. În jur erau grămezi de bijuterii, artefacte și aur. Aceea era comoara pe care Cezarus și acoliții săi o adunaseră de-a lungul timpului pe care îl petrecuseră pe apă. Sofia și Peter analizau interesați conținutul încăperii. Se apropiară de platforma unde era piedestalul de aur. Închis într-o sferă magică se afla un inel cu piatră din care se scurgeau dâre de enegie ce ajungeau până la Sofia.
- Imposibil! Toată magia asta...Este chiar titanul legendar, Medusa!L-a găsit,Peter! șopti Sofia uluită.
- Ce mai aștepți Sofi! Conectează-te cu el! spuse Peter împingând-o spre scările ce duceau la piedestal.
- Sau mai bine ni-l dai nouă! se auzi o voce de femeie din spatele lor.
Sofia și Peter se întoarseră. Trei agenți ai Organizației se aflau în spatele lor. Doi bărbați și femeia care vorbise. Femeia o privi pe Sofia. Ochii săi de smarald scânteiară plini de răutate, iar pe față îi apăru un rânjet arogant.
- Haide, fii fată bună și dă-ne titanul! spuse ea.
- Și să pierdem toată distracția?! interveni Peter. Ieși la luptă Lupule Întunecat!
- Invoc puterea naturii, Driada! Nu veți pune mâna niciodată pe titanii legendari! strigă Sofia.
- Mai vedem noi. Seamănă isterie Viperă!
- Adu haosul, Sfarmă oase!
- Nimicește-i, Spărgătorule!
Titanii agenților emanau prin toți porii magie neagră. Peștera se cutremură de la impulsul al titanilor. Atmosfera deveni deodată încărcată.
Sofia se lupta corp la corp cu agenta Organizației, iar Peter se ocupa de ceilalți doi.
- Peter, am nevoie de puțin timp, strigă Sofia către băiat.
Acesta încuviință. Sări într-o parte și îl prinse de mână pe unul dintre bărbați. "Foc vioi". Băiatul îl luă pe sus pe agent, iar în următoarea clipă acesta zbură în cel mai apropiat perete.
Peter fugi spre Sofia.
- Pleacă! Mă descurc! îi strigă el.
Sofia aprobă cu o înclinare a capului și sări în spate ajungând aproape de scări.
- Nici gând fetițo! spuse unul din agenți prinzând-o de mâini.
- Driada! Titanul veni în ajutorul Sofiei, dar deodată alt cutremur zgudui peștera din temelii. Agentul se dezechilibră și o eliberă pe Sofia în încercarea de a-și menține echilibrul.
CITEȘTI
Spioana
Science FictionDe când se știe străzile au fost casa ei. Ca să supraviețuiască, Zalia a trebuit să fure de prin buzunare...până l-a întâlnit pe el.Nu stia ce avea să-i rezerve viitorul, ce stia ea la 10 ani? Sam Colins, fost agent al Organizației a f...