💜Lᴇᴇ Nᴀᴛᴀsʜᴀ Kᴀɪ💜
Reggel 8 órakor már bent voltam az ügynökségen kissé fáradtan és fájdalomtól szenvedve, ugyan is a koncert megtette a hatását, hisz két nappal korábban jött meg a menzeszem. Nem is értem, hogy miért lepődtem meg rajta, hisz sose akkor jön meg amikor kéne, még mindig nem állt be amióta meg jött, de hát ez van.
- Jó reggelt! - köszöntem egy meghajlás közben az információs pultnál lévő nőnek, ahogy beléptem a Hybe épületébe.
- Jó reggelt Natasha! - köszönt vissza ő is, majd beszálltam a liftbe, és megnyomtam a 10-es gombot, ahol a tánctermek vannak. Nem tudom, hogy Juwon itt van már e, hisz csak 9-re beszéltük meg a találkozót, de szeretnék egy kicsit nyújtani, meg bemelegíteni mielőtt bele vágnánk mindennek a közepébe. Ahogy kinyílt a lift ajtaja, egyből az a terem felé vettem az irányt, ahol próbálni szoktunk, de mielőtt még eljutottam volna odáig ki nyílt egy másik tánc terem ajtaja, és a TXT-s Kai lépett ki rajta, akivel megegyezik a nevünk, és amikor egy légtérben vagyunk, sose tudjuk, hogy kinek szólnak.
- Jó reggelt Noona! - köszöntött egy mosollyal az arcán, ahogy meglátott, megszólítására csak megforgattam a szemeimet.
- Neked is jó reggelt! - mosolyodok el, majd újra megszólalok, ahogy közelebb kerültünk egymáshoz, végül egymással szemben álltunk meg. - És mondtam már, hogy ne szólíts Noonanak, csak néhány hónappal vagyok idősebb! - kuncogok fel a mondat végére.
- Akkor Sunbaenim? - néz rám egyik szemöldökét fel le húzogatva, mire egy kissé felnevetek.
- Jobban szeretem, ha a nevemen szólítanak, de veled kivételt teszek, és szólíthatsz úgy ahogy szeretnél! - mondom végül egy kis mosollyal a szám sarkában, mire ő is elmosolyodik, majd megszólal.
- Akkor maradok a Sunbaenimnél! - kacsint rám, ez után másra terelődött a beszélgetésünk, majd végül elköszöntünk egymástól, aztán elindultunk a saját utunkra, én a próbaterembe, ő meg az edzőterembe. Ahogy beléptem a terembe, a táskámat leraktam a hangfalak mellé, majd a pénztárcámból kivettem egy fájdalomcsillapítót, majd egy kis vízzel lenyeltem azt. Ezzel egy ideig ki fogom bírni a próbát!
Körülbelül háromnegyed órája lehetek a próbaterembe, az óta nyújtottam egy kicsit, bemelegítettem az izmaimat, és lépéseken is gondolkoztam már, hogy mi lenne jó koreográfiának egy két számhoz, mert mindegyikhez hál' égnek nem kell, valamelyiket csak énekelni fogom, nem kell majd mindegyik szám alatt táncolnom.
Éppen pihentem egy kicsit a földön, egy vizes palackkal a kezemben, amikor ki nyílt a terem ajtaja, és belépett rajta a tánctanár Juwon.- Jó reggelt! - köszöntem neki ültemben egy kis meghajlással, amire ő csak biccentet egyet, majd ahogy letette a táskáját az enyém mellé, megszólalt.
- Mielőtt elkezdenénk, lenne e ötleted bármelyik dalodhoz valamilyen tánclépés? - kérdezte unottan felhúzott szemöldökkel, mire nyelnem kellett egyet, nehogy mondjak valami csúnyát. Most hogy meg van, és ő lett a helyettesítő tánctanár, aki még ráadásul nem is valami szimpatikus, türtőztetnem kell magamat, hogy ne mondjak ki olyat, amit esetleg ő komolyan venne, megsértődne, és jelentené az ügynökségnek! Amióta itt vagyok, akikkel együtt dolgozok, azok mind tudják, hogy milyen vagyok, hisz tudják, hogy mit kell nálam komolyan venni és mit nem, tudják, hogy hogyan kezeljenek engem, és én is tudom, hogy hogyan kezeljem őket, ezért jövök ki mindenkivel jól. Juwon viszont nem ismeri a stílusom, és én sem az övét, úgyhogy inkább csendben maradok, mielőtt még valaki megsértődne.
BẠN ĐANG ĐỌC
A ʙᴀɴᴅᴀ ɴʏᴏʟᴄᴀᴅɪᴋ ᴛᴀɢᴊᴀ - Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ғғ.
FanfictionKettő éve voltunk egy banda, amikor csatlakozott hozzánk. Az ügynökség a menedzser, mindenki ragaszkodott hozzá, mondván, ki kell próbálni ez így milyen lesz. Végül sikeres lett a banda. Egyre több és nagyobb hírnevünk lett, főleg úgy, hogy egy lány...