¹⁶.Fᴇᴊᴇᴢᴇᴛ

23 0 0
                                    

💜Lᴇᴇ Nᴀᴛᴀsʜᴀ Kᴀɪ💜

   Két nap és itt van az én és Tae Oppa szülinapja, amit egyben tartunk szilveszter napján. Néha nem szeretem, hogy pont 1-én születtem...
   A srácok teljesen fel vannak pörögve, hisz nem csak mi nyolcan leszünk jelen, hanem néhány másik együttes és még néhány barátunk, akikkel jóban vagyunk és tartjuk a kapcsolatot. Viszont anak örülök a legjobban, hogy nem csak rajtam és Taen lesz a figyelem, ugyan is én nagyon jóban vagyok Winterrel az Aespa-ból, és nem csak azért, mert pontosan ugyan azon a napon születtünk, hanem, mert amikor gyakornokok voltak, akkor nagyon sokszor keresett fel, hogy tanácsot kérjen tőlem, hogy segítsek neki fejlődni, és a csapattársainak, abban az időszakban lettünk nagyon jóban. Ezért is örülök, hogy végre sikerült összehozni, azt, hogy együtt ünnepeljük a szülinapunkat.
   Az Aespan kívül jelen lesznek még a Le Sserafim tagok, a TXT és a Seventeen tagok is, valamint Tae-nak az In The Soop-os barátai.
   Kissé izgatott is vagyok, meg ideges is, hisz fogalmam sincs, hogy amit adok majd Winternek és Tae-nak tetszeni fog-e nekik. Még teljesen mondjuk nem vagyok kész az ajándékokkal, még ki kell kontúroznom őket, hisz úgy döntöttem, hogy mind a kettejüknek festek valamit. A festésen kívül nem volt ötletem, hogy mit adjak nekik, így maradtam ennél. A kontúrozásban az ajtómon lévő kopogás zavart meg.

   - Ki az? - kérdeztem miközben letettem az ecsetemet, és az ajtóra emeltem a tekintetem.

   - Jin! - válaszolt az ajtón kívül álló személy, mire elmosolyodtam, felálltam a székemről, és az ajtóhoz mentem, hogy be tudjam engedni a legidősebb tagunkat. Ahogy bejött a szobámba, és becsuktam mögötte az ajtót, feléfordultam, aki már engem fürkészett a tekintetével. - Valami baj van? Egész héten alig láttunk! Szinte mindig a szobádban vagy! - fürkészi a tekintetem aggódva, mire halványan elmosolyodok.

   - Minden rendben, de tényleg! Gyere meg mutatom, hogy min ügyköttem, amiért nem láttatok olyan gyakran! - invitálom a festővászonomhoz, amin jelenleg az én és a Winteres közös képem látható, amit éppen kontúrozok fekete festékkel.

   - Wow! - szólal meg Jin Oppa, mire a mosoly az arcomon még szélesebb lesz. - Ezt te csináltad?! - mutat a festményre nagy kerek szemekkel, mire bólintok egy nagyot. - Nagyon jó lett! Biztos vagyok benne, hogy Winternek is tetszeni fog! - mondja bíztatóan.

   - Köszönöm szépen! - köszönöm meg hálásan, majd a Tae és rólam készült festményt mutatom meg Jinnek. - És erről mi a véleményed? - kérdezem kissé idegesen, ugyan is nagyon sokat szenvedtem vele, hogy olyan legyen mint most.

   - Hű! - ámuldozik Oppa, mire elengedek egy sóhajt. - Te biztos, hogy jó szakmában helyezkedtél el? - kérdezi, mire felnevetek.

   - Tudod jól, hogy a festés csak hobbi! - mondom kuncogva, majd vissza teszem a vászont a helyére, hogy teljesen megszáradjon rajta a festék.

   - Nagyon tehetséges vagy, biztos vagyok benne, hogy mind a kettőjüknek tetszeni fog az ajándékod! - mosolyog rám bíztatóan, miközben megszorítja a vállam.

   - Köszönöm! Tényleg köszönöm! - ölelem meg szorosan, amit egyből viszonoz.

   - Ugyan már! Nem kell megköszönni! - nevet fel, amit én is követek, majd elválunk egymást, és rá emelem a tekintetem. A tekintetünk egy pillanatra találkozik, majd azt veszem észre, hogy Jin szemöldöke a magasba szökik, és két keze közé fogja az arcom.

   - Mi a baj? - kérdezem értetlenül, ahogy közelebb hajol hozzám, és az arcomat kezdi fürkészni.

   - Te fogytál?! - kérdezi mire meglepődök.

A ʙᴀɴᴅᴀ ɴʏᴏʟᴄᴀᴅɪᴋ ᴛᴀɢᴊᴀ - Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ғғ.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora