Pᴿᴏʟᴏ́ɢᴜs

279 7 0
                                    

   A mai napig emlékszem arra a napra, amikor megismerkedtünk Kai-el...

   Éppen a dormban tartózkodtunk a srácokkal, amikor a menedzserünk felhívott minket, hogy lassan itt lesz, és be mutat nekünk valakit. Tudtuk, hogy valószínűleg, az új banda társunkat hozza, ezért mind nagyon izgatottak lettünk, viszont arra egyáltalán nem számítottunk, hogy egy lánnyal fog megjelenni.

   - Fiúk! - nézett végig rajtunk a menedzser amikor megálltunk előttük mindannyian. Érezhető volt rajtunk, hogy egyáltalán nem erre számítottunk, hogy majd megjelenik egy lánnyal az oldalán. Fogalmunk sem volt arról, hogy ezt most hogyan reagáljuk le. Egyáltalán, hogy hogyan viszonyuljunk ehhez az egész szituációhoz. - Bemutatom nektek az új bandatagot! Lee Natasha Kai-t!

   - De... de ő lány! - szólalt meg értetlenül Jungkook, aki először kelt fel a sokkból. A kijelentésére a menedzser mellett álló megszeppent lány elkuncogta magát.

   - Igen, képzeld lány vagyok! - válaszolt Jungkooknak mosolyogva az említett, miközben feljebb tolta az orrán pihenő szemüveget.
   Onnantól kezdve tudtuk, hogy nem kell félnünk attól, hogy mi lesz, hogyan viselkedjünk vele, mert egyből tudtuk, hogy nagyon jól ki fogunk vele jönni, ahogyan lereagálta Jungkook megjegyzését. Tudtuk, hogy benne lesz a hülyéskedéseinkben, hogy velünk együtt fog nevetni vagy éppen sírni ha olyan lesz... és végül tényleg ez lett...

   Kereken 5 év telt el az óta, hogy csatlakozott hozzánk. Ő volt a legfiatalabb köztünk, néha mégis úgy éreztük, hogy ő a legérettebb mindannyiunk közül. Sok mindenen mentünk együtt keresztül, sok mindent megéltünk már, és nagyon remélem, hogy ez még sokáig így is marad! Feltéve, ha én addig nem baltázok el valamit az érzéseim miatt...

A ʙᴀɴᴅᴀ ɴʏᴏʟᴄᴀᴅɪᴋ ᴛᴀɢᴊᴀ - Tᴀᴇʜʏᴜɴɢ ғғ.Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang