״היי״ הוא מלמל ונכנס לחדר שלי מתיישב על המיטה ״היי״ מלמלתי גם.
״אני כלכך מצטער, כלכך מצטער אם לא הייתי הולך ומשאיר אותך לבד כל זה לא היה קורה, לעזאזל איזה אידיוט אני!״ לוקאס צעק ואני נבהלתי ״זה לא באשמתך״ מלמלתי ״זה כן נעמה, סעמק תראי אותך את כל שנייה רועדת ובוכה וזה שובר אותי!״ הוא אמר ״א-אני מצטערת״ אמרתי משפילה את מבטי ״את לא צריכה״ הוא אמר ונאנח ״טוב אני לא יודע מה לעשות אני רק רציתי להגיד לך שאני מצטער וזה לא יקרה שוב מבטיח!״ הוא הוסיף ובא ללכת מהחדר אך תפסתי את ידו והוא הסתובב אליי עם מבט שואל ״ל-לוקאס ת-ודה״ לחשתי והוא הנהן ויצא מהחדר.
אחרי שעמדתי שם בלי לזוז ולעכל את כל מה שקרה עכשיו, נכנסתי למקלחת שיש לי בחדר כשיצאתי מהמקלחת לבשתי פיג׳מה לבנה פשוטה שהייתה לי בארון ועוד דפיקות העירו את מחשבותיי.
לוקאס היה בכניסה ״אוכל מוכן את באה״ הוא פקד עליי ״לא רוצה״ אמרתי והוא הסתכל עליי בבילבול ״מה זאת אומרת?״ הוא אמר והיה אפשר לראות שהוא נהיה עצבני ״כי אין לי תאבון לא משהו חדש״ אמרתי וראיתי איך הוא נהיה אפילו יותר עצבני ממה שהוא היה ״בואי עכשיו לאכול!״ הוא צעק ואני השפלתי את מבטי והלכתי לכיוון המטבח
התיישבנו בשולחן והוא הגיש לי פסטה
חוץ מלשחק עם האוכל לא נגעתי בו.
״תאכלי״ לוקאס ציווה עליי ואני הכנסתי חתיכה של פסטה ממש קטנה ״שבעתי״ קבעתי, קמתי והלכתי אך הוא תפס לי את היד ״מה את חושבת שאת עושה?״ הוא שאל ואני פשוט פרצתי בבכי אל תוך החזה שלו .... רגע מה!? ״נמאס לי נמאס לי נמאס לי דיי יש לי חיים זבל אני פשוט רוצה....אני..״ אמרתי והלכתי למטבח לקחת סכין ״אני.. פשוט רוצה למות!״ אמרתי ושרטתי את היד שלי ונפלתי על הרצפה ממשיכה לבכות.
לוקאס רץ אליי וח..חיבק?אותי?מה? ״דיי פרינססה אני כאן דיי אל תבכי אני כאן״ הוא אמר מלטף את ראשי.
אחרי כמה דקות שהוא מלטף ומרגיע אותי נרגעתי. אני מסתכלת על היד ורואה מלא דם על כל היד שלי ״ל-לו-קאס ה-יד״ מלמלתי והוא הסתכל ישר על היד שלי ״פאק! אני מצטער לא ראיתי סליחה סליחה סליחה״ הוא אמר ואני רק קפאתי, מה אני אמורה לעשות? הוא קם מהר והלך להביא תיק עזרה ראשונה הוא הוציא ממנה תחבושת, צמר גפן ומגבון לחיטוי ״זה ישרוף״ הוא אמר מניח על החתך את המגבון לחיטוי זה שרף כלכך ״איי״ לחשתי ״אני מצטער פרינססה״ הוא אמר ממשיך לחטא לי את החתך, אחרי שהוא סיים הוא חבש לי את היד והרים אותי כמו כלה ״אתה יודע שאני יכולה ללכת כן?״ שאלתי מנגבת את הלחיים הרטובות שלי הוא לא ענה ולקח אותי לחדר שלו החדר שלו היה פי שתיים יותר גדול משלי היה בו גם שירותים וחדר ארונות ענק! ובואו לא נדבר על המיטה, היא ענקית!.
הוא הניח אותי בזהירות על המיטה שהייתה לבנה ויפייפיה ״את ישנה איתי הלילה״ הוא אמר ״אני רק רוצה לראות שאת עוברת את הלילה הזה בשלום אוקיי?״ הוא אמר ואני הנהנתי.
אחרי דקות שלמות שלי מנסה ללכת לישון בלי הצלחה סוף סוף נרדמתי.
YOU ARE READING
אני ואתה
Romanceנעמה ילדה נורמאלית יש לה אח אוהב ודואג יש לה הורים...טוב זה סיפור מסובך. נעמה יצאה לבלות ולא חזרה והשאר היסטוריה. האזהרה ,מכיל: -תכנים מינים מפורטים -חטיפה -קללות -רצח -אלכוהול קריאה מהנה(ספר ראשון שלי)