השעה שבע וחצי ואני ובן בדרך למועדון, אני חייב להשתחרר אני מרגיש כאב כי היא לא סיפרה לי ובכלל הוא אמר שזה מרצונה! טוב דיי לוקאס אנחנו נוסעים להשתחרר והכל יהיה בסדר.
אני ובן נכנסנו למועדון והלכנו לבר, ביקשנו 2 שוטים מהברמן, אחרי כמה רגעים הברמן הביא לנו את השוטים שתינו בלגימה אחת והאלכוהול שרף את גרוני, ככה בא לו עוד שוט ועוד שוט עד שהייתי ממש שיכור.
חיפשתי מישהי לבלות איתה את הלילה היה בי צורך לנקום בנעמה היא גרמה לי לכאב אז אני אגרום לה לכאב, ראיתי ילדה בלונדינית עם גוף של דוגמנית ׳לא כמו של נעמה׳ התת מודע שלי אמר הוא צודק...לא!...די!..
התקדמתי אלייה ונצמדתי אלייה ״היי״ היא אמרה ונמרחה עליי, הלכנו לבר ושתינו עוד קצת והרגשתי שיכור מת.
התחלנו לרקוד אני והיא עד שלאט לאט נצמדנו אחד לשניה והתנשקנו, הנשיקה הפכה לסוהרת, לקחתי אותה לאוטו שלי ונסענו לבית שלי.~נקודת המבט של נעמה~
הוא עדיין לא חזר..
הלכתי למטבח להכין לי ארוחת ערב, הכנתי טוסט פשוט כי לא היה לי כוח להיות הרבה זמן במטבח.
סיימתי להכין את הטוסט והלכתי לסלון, התיישבתי על הספה והדלקתי טלוויזיה, בחרתי ערוץ והתחלתי לאכול בזמן שאני רואה סדרה.
שמעתי רעשים מבחוץ וישר עלה לי למחשבה שזה לוקאס..ידעתי שהוא יחזור!, הדלת נפתחה ואני רואה את....ל..וקאס?....מ..תנש..ק....עם...מישהי!? לא יכולתי שלא להוריד את העניים שלי מהם.
הרגשתי עצובה, הרגשתי כאב ומאוכזבת בעיקר, חשבתי שהוא חושב כמוני..
עצב תקף אותי ודמעות ירדו מעניי, החשק לאכול כבר ירד, עליתי לחדר שלי פורצת בבכי מנסה להרדם.
אחרי כמה דקות אני מצליחה להרגע ואז...הגניחות של אותה בלונדה זולה גרמו לי לפרוץ בבכי שוב.אחרי כמה שעות הצלחתי להירדם לשכוח את כל היום הזה.
קמתי והייתה לי תחושה רעה כאילו דוקרים אותי בלב, היה לי ממש כואב לראות אותם אתמול, איך הוא יכול לעשות לי את זה? ומה אני עשיתי לו שהוא עושה לי את זה.
נכנסתי למקלחת כדי לשטוף את התחושה של הכאב, זה לא הכי עבד.
ירדתי למטה ו..מה הוא עושה!?.לוקאס...ממזמז את אותה בחורה במטבח כלכך כעסתי ראיתי את לוקאס מסתכל עליי ומתעלם, עליתי לחדר וסגרתי את הדלת והתחלתי לבכות, למה זה אמור להיות הבוקר שלי? מה יש לו?!._אחרי שבועיים_
~נקודת המבט של נעמה~
שבועיים שלוקאס לא מדבר אליי לא פונה אליי ורק מביא זונות הביתה, עדיין לא הבנתי מה יש לו אבל ניסיתי כמה שיותר להתעלם.
התיישבתי בסלון רואה טלוויזיה ומגבירה על הכי חזק כדי לא לשמוע את הגניחות שבאות מן החדר של לוקאס.
״מה את חושבת שאת עושה״ לוקאס אמר יורד במדרגות רק עם בוקסר, אחרי שבועיים שהוא לא דיבר איתי זה מה שיש לו להגיד לי? רציני?
״מה אני עשיתי?״ שאלתי בתמימות ״למה את מגבירה כלכך חזק? מה זה נראה לך פה בית קולנוע?״ הוא שאל מרים את קולו עליי ״דבר ראשון אל תרים עליי את הקול דבר שנ-״ רציתי להגיד אך אותה בחורה ירדה מן המדרגות צוחקת ומושכת את כל צומת הלב שלנו ״בייב אני הולכת נתראה״ היא אמרה בקול חלש ויצאה כמובן לא לפני שנשקה על הלחי שלו ונעצה בי מבטים.
״איפה הייתי? אה כן, אני לא רוצה לשמוע את הגניחות של הזונות שאתה מביא לכאן״ אמרתי ״אני רק מחזיר על מה שעשית״ הוא אמר ואני לא הבנתי מה הוא רוצה ממני אני לא עשיתי לו כלום.
״מה עשיתי לך!? לך לעזאזל לוקאס, אני שבועיים בתסביכים על מה עשיתי לך אני לא מבינה למה אתה כועס עליי?!״ צעקתי עליו, פחדתי מאיך שהוא יגיב, כי כשצעקתי עליו בפעם האחרונה זה לא הלך טוב..״זה היה ג׳ון..״ הוא אמר משפיל את מבטו, בחיים שלי לא ראיתי את לוקאס משפיל את מבטו.~נקודת המבט של לוקאס~
״מה זאת אומרת?״ נעמה אמרה מחלישה את הקול שלה ומתקרבת אליי ״ג׳ון התקשר אליי באותו היום הוא אמר לי ש..״ רציתי לאמר אבל לא מצאתי את המילים להגיד לה את זה ״ש..שמה לוקאס מה הוא אמר לך?״ היא אמרה ובמבטה היה בכאב ולחץ הרבה מאוד לחץ ״שאת בהריון״ זרקתי את המשפט באוויר והיא הייתה נראת מבולבלת ״מה?״ היא אמרה ״כן... הוא אמר ששכבתם מרצונך והוא.....הוא האבא״ אמרתי ואותו כאב שהרגשתי באותו היום חזר אליי ״זה....״ היא אמרה והייתה נראת מאוד מבולבלת, היא התקרבה אליי יותר וליטפה את פניי ״היי..לוקאס תסתכל אליי..זה לא נכון..למה שתאמין לו בכלל?...אני לא בהריון...והוא לא האבא!״ היא אמרה לוחשת וממשיכה ללטף אותי..התגעגעתי למגע שלה הוא היה היחידי שיכול להרגיע אותי, בלי הודעה מוקדמת נשקתי אותה הייתי חייב להרגיש שוב את שפתייה הנעימות הנשיקה הפכה לסוהרת יותר ויותר, עלינו ביחד במדרגות לחדר שלי, השכבתי אותה על מיטתי והורדתי לה את החולצה, נשקתי אותה ולא יכלתי שלא להפסיק אני התגעגעתי לכל חתיכה קטנה בגוף שלה, הורדתי לה את החזייה וממשיך לנשק את בטנה ירדתי והורדתי לה את המכנס ותוך כמה דקות גם את התחתונים, חדרתי אלייה מספר פעמים, כבר אמרתי שאני התגעגעתי לרגע הזה? ״ל..לוקאס״ היא גנחה מה שגורם לי להגביר את הקצב ״תגמרי פרינססה״ אמרתי לה.
אחרי כמה דקות היא גמרה בתוכי ואני גמרתי בתוכה, לבשתי את הבוקסר שלי והיא את ההלבשה התחתונה שלה ושנינו צנחנו למיטה ונרדמנו לשינה ארוכה מכורבלים.
YOU ARE READING
אני ואתה
Romanceנעמה ילדה נורמאלית יש לה אח אוהב ודואג יש לה הורים...טוב זה סיפור מסובך. נעמה יצאה לבלות ולא חזרה והשאר היסטוריה. האזהרה ,מכיל: -תכנים מינים מפורטים -חטיפה -קללות -רצח -אלכוהול קריאה מהנה(ספר ראשון שלי)