<אחרי חמש שנים>
~נקודת המבט של נעמה~
״אמאאא״ אביגיל צעקה לי וירדה מן המדרגות ״מה מתוקה שלי?״ שאלתי אותה ״באלי ללכת לסרט!״ היא צעקה משלבת ידיים ועושה פרצוף חמוץ ״נלך, אבל לא היום״ אמרתי לה והיא הסתכלה עליי בפרצוף עצוב ״אבל למהההה״ היא צעקה ״כי דוד שוהם בא עם ליאור ומאיה״ אמרתי ״יששש מתי הם באים?״ היא שאלה בהתרגשות ״עוד מעט״ אמרתי והתקדמתי למטבח ״היי שף חתיך״ אמרתי מחבקת את לוקאס מאחור ״היי פרינססה יפייפיה״ הוא אמר נושק על ראשי ״אבא, אבא, אבא״ אביגיל רצה אלינו ״כן נסיכה קטנה שלי?״ לוקאס שאל מרים אותה ושם אותה על השיש ״מתי דוד שוהם בא?״ היא שאלה מתרגשת ״כשאני אסיים להכין את האוכל״ הוא אמר והיא הנהנה במהירות.אחרי שעה היו דפיקות בדלת ואביגיל רצה אל הדלת ואני אחריה פתחתי את הדלת רואה את שוהם, איב ואת שני התאומים החמודים שלהם ליאור ומאיה ״הייי״ אמרתי מחבקת את איב ואת שוהם ״דודה נעמה!״ ליאור ומאיה רצו אליי מחבקים את רגליי ״שלום קטנטנים שלי״ אמרתי מחבקת אותם, הם עזבו את רגליי ורצו לשחק עם אביגיל בחצר. אני, שוהם, לוקאס ואיב סידרנו את השולחן האוכל, שמנו צלחות סכומים ומפת שולחן "ילדים בואו לאכול" קראתי לילדים והם רצו כמו משוגעים עם פרצופים רעבים ושמחים, חייכתי אליהם והם חייכו אליי "אמא אני רוצה הכל" אביגיל אמרה לי וצחקקתי "את לא יכולה לקחת הכל יש עוד שרוצים לאכול" אמרתי לה עם חיוך "אוף" היא אמרה עם פרצוף עצוב "את יכולה קצת מכל דבר" אמרתי לה והיא חייכה "אוקיי תודה אמא" היא אמרה ומזגתי לה לצלחת "ואתם חמודים מה תרצו?" שאלתי את התאומים החמודים עם חיוך "אנחנו רוצים כמו של אביגיל" הם אמרו ביחד "אין בעיה" אמרתי ומזגתי להם, לוקאס איב ושוהם כבר מזגו לעצמם וישבתי ליד לוקאס הוא מזג לי אוכל "לוקאס אתה לא צריך" אמרתי לו כשהוא מזג לי "פרינססה שלי אני לא צריך אבל אני רוצה״ הוא אמר וחייכתי אליו, נשקתי ללחיו ונתתי לו למזוג לי, אכלנו והילדים צחקו ביניהם.
סיימנו לאכול "ילדים לכו לשטוף ידיים ואתם יכולים לשחק עם אביגיל במשחקים שלה" אמרתי לילדים שסיימו לאכול, הם הלכו ונשארנו אני, לוקאס, איב ושוהם "אז איך הולך לכם עם התאומים?" שאלתי את איב ושוהם "קצת בלגאן אבל חמודים בסך הכל, אנחנו מצליחים להרדים אותם מהר וממש כיף להם אחד עם השני, הם תמיד שואלים מתי נלך אליכם כדי שהם יראו את אביגיל" איב אמרה בחיוך וחייכתי אלייה "גם אביגיל כל הזמן שואלת עליהם" לוקאס אמר בחיוך, פינינו את השולחן האוכל וישבנו בספה, ישבתי ליד לוקאס, איב ושוהם ישבו ליד אחד השנייה "אביגיל כל כך רוצה ללכת לסרט, חשבתי שאולי תרצו ללכת איתנו מתישהו, היא תשמח אם התאומים יבואו" אמרתי בחיוך "נשמח לבוא" שוהם אמר "היום הולדת של התאומים מתקרבת חשבנו לעשות להם מסיבת הפתעה, אתם תוכלו לעזור לנו?" איב שאלה "ברור" לוקאס אמר ואיב חייכה.
אחרי זמן מה של פיטפוטים וציחקוקים יחד איב ושוהם היו צריכים ללכת, והתאומים לא הכי רצו ללכת ואביגיל לא רצתה שהם ילכו "אביגיל נסיכה קטנה שלי תגידי שלום יפה לליאור ומאיה" לוקאס אמר לה "לא בא לי שהם ילכו עוד כמה דקות בבקשה" אביגיל אמרה "אביגיל יפה שלי אני גם לא רוצה שילכו אבל מאוד מאוחר וצריך ללכת לישון, נלך איתם לסרט מחר" אמרתי לה בחיוך והיא הנהנה במרץ וחייכה "ביי ביי" אביגיל אמרה להם וחיבקה אותם "ליאור ומאיה יפים שלי תגידו לאביגיל יפה שלום" איב אמרה לתאומים "ביי ביי ניפגש מחר אביגיל" התאומים אמרו וחיבקו את אביגיל, ואחר כך חיבקו אותי ואת לוקאס ואנחנו התכופפנו בשביל לחבק אותם כמו שצריך, חיבקנו גם את שוהם ואיב ואיחלנו להם לילה טוב.
אני ולוקאס הקראנו ספר לאביגיל "לילה טוב נסיכה קטנה שלי, אני אוהב אותך" לוקאס אמר לאביגיל ושמחתי "לילה טוב אבא, אני אוהבת אותך המוןן" אביגיל אמרה "לילה טוב אמא, אני אוהבת אותך" אביגיל הוסיפה ואמרה לי "לילה טוב יפה שלי, אני אוהבת אותך הכי בעולם" אמרתי לה בחיוך ונשקתי לה למצח, אני ולוקאס התקדמנו לחדר שלנו ונשכבנו על המיטה, הוא שכב על הגב והנחתי את ראשי על חזהו, ציירתי מעגלים דימיוניים על חזהו והוא ליטף את ראשי "אני אוהב אותך פרינססה שלי, את ואביגיל הדבר הכי טוב שקרה לי" לוקאס אמר לי וחייכתי "גם אני אוהבת אותך, ואתם הדבר הכי טוב שיכלתי לקבל" אמרתי ונשקתי לשפתיו קצרות, עצמתי את עיניי ונרדמתי.~הסוף~
YOU ARE READING
אני ואתה
Romanceנעמה ילדה נורמאלית יש לה אח אוהב ודואג יש לה הורים...טוב זה סיפור מסובך. נעמה יצאה לבלות ולא חזרה והשאר היסטוריה. האזהרה ,מכיל: -תכנים מינים מפורטים -חטיפה -קללות -רצח -אלכוהול קריאה מהנה(ספר ראשון שלי)