~נקודת המבט של נעמה~
התעוררתי מרגישה שהמיטה רחווה וגדולה, פתחתי את עניי רואה אותי לבד במיטה קמתי וראיתי על השידה פתק שרשום עליו ״לפרינססה שלי״ חייכתי ופתחתי את הפתק
בוקר טוב פרינססה, זוכרת את הדייט שלנו? תתלבשי אני בשעה שתיים וחצי אני אהיה בבית ואקח אותנו למסעדה.
אוהב אותך תמיד
לוקאס.
הסתכלתי על השעון, *13:50* ״שיט!,שיט,שיט,שיט״ לחשתי כשראיתי שיש לי ארבעים דקות להתארגן! רצתי לשירותים, צחצחתי שיניים ושטפתי פנים הלכתי לראות איזה בגדים יש כדי שאני אלבש.אחריי חצי שעה עשיתי בייביליס ולבשתי שמלה כחולה ממש יפה שמצאתי.
לבשתי👇🏻
זרקתי עליי סניקרס לבנות וחיכיתי שלוקאס יגיע ״פרינססה, את מוכנה?״ לוקאס נכנס לבית סרקתי אותו עם עיניי ו-וואו הוא נראה טוב!הוא לבש👇🏻
״וואו פרינססה את נראת יפייפיה״ הוא אמר גורם לי להסמיק ״גם אתה מאוד חתיך״ אמרתי מתקרבת אליו ונושקת ללחייו ״שנזוז?״ הוא שאל ואני הנהנתי, יצאנו מהבית, נכנסנו לאוטו ולוקאס התחיל לנהוג היה במבטו לחץ ״לוקאס הכל בסדר?״ שאלתי והוא ההנן והיה עדיין לחוץ אז נישקתי את לחיו ״אני אוהבת אותך שתדע״ אמרתי והוא חייך ״גם אני אוהב אותך״ הוא אמר והסמקתי.
אחרי זמן של נסיעה עצרנו ליד מסעדה יוקרתית וגדולה, לוקאס הסתכל עליי וחייך אליי, הוא יצא מהר ורץ אליי כדי לפתוח לי את הדלת של האוטו יצאתי וחייכתי אליו, היה מחוץ למסעדה מלא פרחים אדומים ואור זהב, הוא פתח לי את הדלת ונכנסנו פנימה, לא היה אף אחד והיה אור זהב ויפה, הוא הושיט את ידו כדי שאני אחזיק בה ועשיתי את המבוקש התקדמנו לשולחן שהיה בו יין, שתי כוסות, וצלחות שהן אחת מול השנייה ומלא וורדים אדומים, הוא הזיז את הכיסא אחורה והושיב אותי בכיסא והלך להתיישב בכיסא וחייך, הגיע מלצר והביא לנו ארוחות, לוקאס מזג לנו יין וחייכתי אליו, התחלנו לאכול ״טעים?״ לוקאס שאל הנהנתי וחייכתי אליו.
סיימנו לאכול והוא קם ממקומו ״תשאירי במקומך אנחנו עדיין לא הולכים״ הוא אמר והוציא קופסא קטנה, הוא כרך ברך וירדה לי דמעה ואחריה עוד, הוא פתח את הקופסא והיה בה טבעת בצבע כסף ״פרינססה״ הוא אמר והתחיל לרדת לו דמעות ״רציתי להגיד לך את זה כבר זמן מה, נעמה,פרינססה שלי, התנשאי לי?״ הוא אמר ושאל, אני הנהנתי והתחלתי לבכות ״כןןןן״ צעקתי, הלכתי אליו ונישקתי אותו, הוא שם לי את הטבעת הכסופה ואני חיבקתי אותו כלכך חזק, הוא הרים אותי ועטפתי את רגליי במותניו מריפלקס והתחלתי לנשק אותו ארוכות, הוא הוריד אותי וחייך ״אנחנו לא חייבים להתחתן כמה שיותר מהר אפשר מתי שבא לך״ הוא אמר וחייכתי ״עוד שלושה שבועות לא ממש מוקדם״ אמרתי והוא הנהן והחזיק במותני והלכנו לאוטו.
YOU ARE READING
אני ואתה
Romanceנעמה ילדה נורמאלית יש לה אח אוהב ודואג יש לה הורים...טוב זה סיפור מסובך. נעמה יצאה לבלות ולא חזרה והשאר היסטוריה. האזהרה ,מכיל: -תכנים מינים מפורטים -חטיפה -קללות -רצח -אלכוהול קריאה מהנה(ספר ראשון שלי)