~נקודת המבט של לוקאס~
-אחרי חודש-
קמתי מן המיטה רואה את הפרינססה שלי לידי היא כלכך יפה, ליטפתי לה את השיער מה שנראה שהיא התעוררה ״בוקר״ היא מלמלה בקול צרוד ״בוקר טוב פרינססה״ אמרתי ונשקתי את שפתייה, קמנו מן המיטה והלכנו לצחצח שיניים, צחצחנו שניים וירדתי למטבח כדי להכין לנו ארוחת בוקר וצילצול מן הטלפון קטע את מעשיי ״מי זה״ נעמה שאלה יורדת במדרגות ״כתוב מספר לא מזוהה״ אמרתי לה ״תענה״ היא אמרה ועשיתי כדבריה.
״הלו?״ שאלתי
״בוקר טוב לך לוקאס״ הקול המוכר של ג׳ון היה בצד השני של הקו
״מה אתה רוצה בן זונה?״ אמרתי ונעמה הביטה בי במבט שואל אך לא עניתי.
״אתה ליד נעמה?״ הוא שאל
״לא״ שיקרתי בחוסר סבלנות
״אוקיי יש לי בשורות משמחות״ הוא אמר בשיעשוע.
״אני הולך להיות אבא״ הוא אמר ולי היה פרצוף שואל מה הוא רוצה ממני.
״מזל טוב, ביי״ אמרתי ובאתי לנתק אך הוא קטע אותי
״אתה לא רוצה לדעת מי האמא?״ הוא שאל
״אין לי כוח למשחקים שלך מה אתה רוצה״ עניתי
״האמא היא נעמה״ הוא אמר והלב שלי החסיר פעימה או שתיים
״מה!?״ שאלתי בלחץ..היא בהריון? עם התינוק של ג׳ון!?
״כן שמעת נכון אני הולך להיות אבא״ הוא אמר ואני רק כעסתי יותר
״כשהיא הייתה אצלי שכבנו מרצונה״ הוא אמר ואני
פשוט נתקתי את השיחה והסתכלתי על נעמה במבט שואל ״מי זה היה?״ היא שאלה, היא חושבת שהיא יכולה להיות תמימה? שניים יכולים לשחק את המשחק הזה.
עזבתי את עיסוקי ויצאתי מהבית הולך לכיוון השומרים ״לא לתת לה לברוח אני ברור!?״ צעקתי והם הנהנו, הלכתי לאוטו ונסעתי רחוק, לא יודע לאן אבל אני רוצה לשכוח הכל, אחרי כמה דקות של מחשבות נסעתי לים, מקום שקט שאפשר להירגע שם.~נקודת המבט של נעמה~
מה יש לו?
מי זה היה בשיחה?
הוא כועס עליי?
מלא שאלות רצו במחשבותי כשישבתי בשולחן לבד אוכלת פנקייקים, אחרי שסיימתי יצאתי אל השומרים ״היי!מה את עושה כאן בחוץ!״ שומר אחד צעק ״איפה לוקאס?״ שאלתי מתעלמת מהעובדה שהוא צעק עליי כרגע ״אין לי אישור להגיד לך את זה״ אחד השומרים אמר ואני חזרתי הביתה, התיישבתי על הספה ומחשבות הציפו את ראשי.~נקודת המבט של לוקאס~
אחרי שעתיים של מחשבות בים החלטתי לצאת קצת עם חברים, מאז שחטפתי את נעמה לא יצאתי לבלות הייתי עסוק בלשמור עלייה אבל, זין אין לי כוח היא גם בהריון! וגם הילד של ג׳ון! מה עובר עלייה!.
התקשרתי לבן, החבר הכי טוב שלי.
״הלו״ בן אמר
״אחי בא לך לצאת היום?״ אמרתי
״וואלה מתאים לי אחי״ הוא אמר
״אז הולכים? לאיזה מועדון ככה״ אמרתי
״כן״ הוא אמר באדישות
״יאללה ביי אחי״ אמרתי והוא נתקבן👇🏻
YOU ARE READING
אני ואתה
Romanceנעמה ילדה נורמאלית יש לה אח אוהב ודואג יש לה הורים...טוב זה סיפור מסובך. נעמה יצאה לבלות ולא חזרה והשאר היסטוריה. האזהרה ,מכיל: -תכנים מינים מפורטים -חטיפה -קללות -רצח -אלכוהול קריאה מהנה(ספר ראשון שלי)