<23>

304 8 0
                                    

״מה קרה פרינססה?״ לוקאס שאל מוציא אותי מכל המחשבות האלו ״ל-לוקאס״ לחשתי עוצרת את הדמעות שלי ״א-איך ש-שוהם יגיב למצב?״ שאלתי לוחשת ״את רוצה ללכת אליו ולדבר איתו?״ הוא שאל ואני הנהנתי ״תודה לוקאס״ אמרתי ״הכל בשבילך פרינססה״ הוא אמר.
יצאנו מהבית והלכנו לאוטו, לוקאס פתח לי את הדלת וחייכתי אליו חיוך גדול ״אני מאוהב בחיוך שלך״ הוא אמר וכלכך התרגשתי ונישקתי אותו, נכנסתי למושב וחגרתי, לוקאס נכנס למושב של הנהג והוא חייך אליי ונישק ללחיי, הוא התחיל לנסוע ואמרתי לו את הכתובת של הבית שלי ששם שוהם ואיב נמצאים.
עצרנו ליד הבית, חייכתי לבית שנמצא מולי הנהנתי ללוקאס שחייך אליי ויצאתי מהאוטו, רצתי לבית ודפקתי הכי חזק שיכולתי, הדלת נפתחה וראיתי את איב, חיבקתי אותה ״אני צריכה לדבר עם שניכם״ אמרתי ״שוהם!״ איב צעקה וחייכתי ״מה בייב?״ שוהם צעק מלמעלה ״תרד שנייה״ איב צעקה אליו שישמע, ראיתי את שוהם ירד למטה וישר רצתי אליו וחיבקתי אותו ״אני צריכה לדבר איתכם״ אמרתי לו התנתקנו מהחיבוק והוא הנהן והתיישבנו בספה איב בצד הימני שלי ושוהם בצד השמאלי ואני ביניהם ״אבל לפני שאני מתחילה לדבר, אני חייבת לדעת משהו, מה קורה בין שניכם?״ שאלתי ובמשפט האחרון הרמתי קצת את קולי ״אממ״ איב אמרה והסתכלה על שוהם והוא הנהן אלייה ״אנחנו ביחד כבר שבועיים״ איב אמרה ואני פערתי את עיניי ״עכשיו אני מבינה למה החזקתם ידיים בקניון״ אמרתי והם הנהנו וחייכו אחד לשני וחייכתי חיוך גדול ״אני שמחה, אתם כלכך מתאימים״ אמרתי בשמחה והם חייכו אליי ״על מה רצית לדבר?״ שוהם אמר ״אתה רוצה שאני אלך בכזאת קלות?״ אמרתי ושוהם הניע את ראשו מהר לשלילה ״אבל רגע אני שנייה באה״ אמרתי להם וישר רצתי לבחוץ לאוטו של לוקאס כמעט שכחתי אותו! איך יכולתי?! פתחתי את הדלת של האוטו ״מה אתה יושב פה? בוא עכשיו!״ אמרתי לו והוא ישר בא ונשק ללחיי וחייכתי, חזרנו לבית ראיתי את שוהם ואיב ליד אחד השני וישבתי על הספה לידם ומשכתי את לוקאס לידי ״הקאתי היום בבוקר, אני ולוקאס התקשרנו לרופא הוא בא ובדק אותי והתוצאות יצאו שאני בהיריון ולוקאס....הוא האבא״ סיפרתי להם ושניהם פערו את עינים ״מה?! אני לא מאמין שאני הולך להיות דוד!״ שוהם התרגש ״אומייגאדדדדד מזל טוב חיימשלייי!״ איב אמרה וחייכה ״אם אתה תעשה לה משהו אתה תחטוף ממני אני מסוגלת, תשמור עלייה טוב טוב וגם על התינוק״ איב אמרה ללוקאס, לוקאס חייך ״ברור הכל בשבילה״ לוקאס אמר וחייכתי הרגשתי את היד שלו על האגן שלי ״בידיוק באנו לאכול, אתם נשארים לאכול״ איב אמרה וקבעה, הסתכלתי על לוקאס שהנהן אליי נישקתי ללחיו ״אתם כל כך חמודים ביחד, אני שמח שמצאת מישהו ששמור עלייך״ שוהם אמר וחייכתי אליו ״אנחנו נישאר קצת״ לוקאס אמר.
היה ריח מדהים של אוכל ״מממ מריח טוב מה הכנת?״ שאלתי את איב ״הכנתי מוקפץ״ איב השיבה לשאלתי והנהנתי וחייכתי.

אני ואתהWhere stories live. Discover now