<10>

436 12 0
                                    

אומייגאד.
אומייגאד.
אומייגאד.
אני הולכת לדבר עם אח שליייי סוף
סוףףףף אחרי הרבה זמן שלאא, אבל אסור לי להגיד מה אני עוברת כאן אבל לא אכפת לי כי אני הולכת לדבר איתו, רק לשמוע אותו, כלכך התגעגעתי אליו ואל איב כלכך.
לוקאס נכנס אל החדר מתיישב לידי ומושיט לי את הפלאפון שלו כדי שאני אקליד את המספר טלפון של אח שלי, הקלדתי את המספר וזה התחיל לצלצל.

~נקודת המבט של שוהם~
קמתי מן המיטה בגלל צילצול מזדיין שהעיר אותי השעה רק עשר בבוקר מי זה כבר יכול להיות הסתכלתי על הטלפון והיה כתוב:
-מספר לא מזוהה- 
עניתי.
״הלו״ עניתי עם קול צרוד משינה
״הלו?״ קול מוכר היה בצד השני..זאת..לא נכון..זאת נעמה?!
״נעמה?!״ עניתי ישר
״נעמה זאת את?!״ שאלתי לא מאמין
היא בכתה כתגובה...מסכנה שלי.
״נעמה מה הם עושים לך בבקשה תעני לי״ צעקתי
״אני מתגעגעת כלכך שוהם אני מתגעגעת״ היא ענתה והמשיכה לבכות
״נעמה בבקשה תגידי לי איפה את ואני בא עכשיו!״ אמרתי
״אסור לי..סליחה חיימשלי״ היא אמרה מנסה להרגיע את הדמעות, דמעה אחת בודדה ירדה לי על הלחי ״איך אתה חיימשלי?״ היא שאלה
״אני..מתגעגע״ אמרתי עם קול שבור
״איך איב?״ היא שאלה
״היא כאן בבית את רוצה לדבר איתה?״ שאלתי למרות שלא רציתי להפסיק לדבר איתה, כלכך התגעגעתי אליה היא כלכך חסרה ״כן״ היא אמרה ובכתה חלש, נתתי לאיב את הטלפון ואיב עשתה לי פרצוף שואל ״תגלי לבד״ אמרתי לה והיא הלכה לסלון ואני לחדר.

~נקודת המבט של איב~
״הלו?״ שאלתי מפוחדת כי שוהם לא אמר לי בדיוק מי זה ״חיימשלי״ קול מוכר גרם לי לפרוץ בבכי...זאת נעמה ״יפהשלי״ אמרתי בקושי רב לדבר בגלל שישר בכיתי ״חיימשלי אני מתגעגעת אלייך כלכך״ אמרתי ״גם אני יפהשלי גם אני״ היא אמרה ממשיכה לבכות ״איך את?״ היא שאלה ״אני בסדר יפהשלי״ עניתי ״איך שוהם?״ היא שאלה ״הוא לא טוב...״ התחלתי ״אני יודעת, היה לי תחושה בבטן שהוא שיקר לי״ היא אמרה ואני גיחכתי ״הוא רק שותה ומעשן, הוא מסתגר בחדר ולא יוצא״ המשכתי ״הוא...מה?״ היא שאלה עם דמעות ״כן אני יודעת, זה נשמע נורא וזה גם באמת נורא אבל אני ניסיתי לעשות הכל כדי שהוא יחזור לעצמו״ אמרתי ״את בסדר..?״ שאלתי בחשש ״כן..אני בסדר...״ היא ענתה בלחש ואז שמעתי קול גברי מהצד השני של השיחה ״טוב יאללה נגמר הזמן״ הוא אמר ״חיימשלי אני צריכה לנתק״ היא אמרה בוכה ״ביי יפהשלי אנחנו עוד נתראה אני מבטיחה לך!״ אמרתי ולפני שהיא נתקה היא לחשה ״תשמרי על שוהם״ ונתקה את השיחה.
פרצתי בבכי מר והלכתי לחדר של שוהם להחזיר לו את הטלפון, אני כלכך מתגעגעת אלייה.

אני ואתהWhere stories live. Discover now