<29>

245 4 0
                                    

~נקודת המבט של נעמה~
התחלנו בנסיעה ולוקאס התקרב לאוזני ״את לא מבינה כמה בא לי לקרוע ממך את השמלה הזאת״ הוא אמר ונשכתי את שפתיי ״אל״ הוא לחש ואני הסתכלתי עליו במבט שואל ״מה?״ שאלתי ״אל תנשכי את השפתיים״ הוא אמר ואני הבנתי מה זה גרם לו כשראיתי בליטה ממכנסיו, חייכתי חיוך גדול וצחקקתי, הוא שם את ידו על יריכי והתחיל ללטף את יריכי ועלה עם ידו למעלה והייתה לי צמרמורת טובה, התחלתי להתנשף בכבידות ותפסתי לו את היד והסתכלתי עליו, הוא עצר את האוטו בצד והמשיך ללטף אותי, נכנס אל תוך שמלתי וממשיך ללטף, הוא הכניס שתי אצבעות מתחת לתחתוני, אצבעותיו טיילו באיבר מיני, פתחתי את רגליי גם בשביל שיהיה לו נוח וגם מתוך ריפלקס ״לוקאס״ גנחתי בעונג הוא חייך ונשק לשפתיי ״אהה״ גנחתי ולוקאס מסתכל עליי במבט משועשע ״מזל טוב פרינססה״ הוא אמר מנשק את צווארי ואני מתנשפת בכבידות, אני בכלל שחכתי שיש לי יום הולדת.
הוא הוציא את אצבעותיו משם, ליקק אותם וחייך בהשתובבות ״מממ״ הוא אמר וחייך, ואני הסמקתי, הוא התחיל לנסוע הביתה.

אני לא מפסיקה לחשוב על הרגע הזה, זה היה כזה טוב וכיף, אני כלכך אוהבת את לוקאס, הוא שם את ידו על יריכי וחייכתי אליו, ונשקתי ללחיו, הגענו הביתה ויצאנו מהאוטו.

נכנסנו הביתה והלכנו לישון, עלינו למעלה, החלפנו בגדים ונשכבנו במיטה, הוא שכב על גבו ושמתי את ראשי על חזהו והרגליים שלנו הסתבכו עם עצמם ״אני אוהב אותך פרינססה שלי״ הוא אמר וחייכתי חיוך גדול ״אני יותר לוקאס שלי תודה על הכל באמת אני בכלל שחכתי שאני חוגגת 17 היום״ אמרתי ונישקתי את שפתיו הרגשתי את חיוכו על שפתיי ״אני בשוק שאני נשואה״ אמרתי בהתרגשות ״גם אני״ הוא אמר מחייך ״אתה מחייך הרבה היום״ לחשתי ״אני מאושר״ וזה היה תורי לחייך חיוך רחב.

ניסיתי להרדם אבל שאלה מציקה הופיעה לי בראש מיליון פעמים ״לוקאס..אתה ער?״ שאלתי בלחש ״כן, למה?״ הוא שאל ״אני יכולה לשאול אותך משהו?״ שאלתי ״הכל מה שתירצי״ הוא אמר וגרם לי לתחושה של נוחות ״מה קרה בינך לבין סאם? כאילו...איך זה הגיע למצב הזה?״ שאלתי את השאלה שהציקה לי בראש, הייתי מסוקרנת לגבי זה ״הוא...הוא הרג את אחותי הקטנה...היא הייתה חברה שלו ואז הוא מצא אותה בוגדת בו עם משהו אחר...״ לוקאס אמר והתיישב על המיטה ושם את הראשו בין רגליו ״ל..לוקאס...אני..אני מצטערת״ לחשתי והתקדמתי לשבת לידו, חיבקתי אותו כלכך חזק וראיתי על פניו דמעות, זה צבט את ליבי כלכך חזק לראות אותו ככה ״איך קראו לה?״ שאלתי מסוקרנת ״אביגיל, הוא הרג אותה כשהיא הייתה רק...רק בת 15״ הוא אמר, הרגשתי כלכך רע בשבילו ״ל..למה ה..וא רצה לנקום בך?״ שאלתי חוששת מהתגובה שלו ״כי נקמתי בו והרגתי לו את ההורים״ הוא אמר קצת מצחקק ומנגב את הדמעות ״מגיע לו״ אמרתי וצחקתי איתו חוזרת לחבק אותו חזק ״כדאי שנלך לישון״ הוא אמר ואני הנהנתי, עלינו למיטה ונרדמתי מהר.

אני ואתהWhere stories live. Discover now