KURTULUŞ YOLU

48 17 8
                                    


bölüm hakkında yorumlarınızı belirtirseniz ona göre hikayenin yolunu çizebilirim.

Sabahın ilk ışıkları odamızı dolduruyordu.Bu mahalleyi terketmemize 2 gün kalmıştı.Pelin fikrini vermekte hala kararsız olmasına rağmen hiç ısrar etmiyorduk.Vereceği bu karar düzenini değiştirecekti.Aslında pekte bir düzeni olmamasına rağmen kararsızdı.Bana şuan gidiyoruz deseler giderdim.

Bugün okula gitmemeye karar verdik.Abim ile Cenk taşınacağımız kente bakacak.Bizde günü pelinle beraber geçirecektik.Pelin çok dışlanmış olmamasına rağmen içine kapanık bir kızdı.Bu huyunu hiç sevmiyor hatta bazen ağlıyordu.Gerçekten bir insanın başına gelebilecek en kötü şeylerden biri olduğu aşikar.Bizim pelinle ilişkimiz ilkokulda benim onun sırasına oturmamla başlıyor.O zamanlarda içine kapanık bir kız olmasına rağmen çok iyi bir arkadaş ve dost sayiyordum.

Hemen Mutfağa gidip ufak bir kahvaltı hazırladım.Biraz domates biraz peynir ve zeytini gülen yüz şeklinde tabağa dizdim.Bu benim ustalık eserim olmalı.Yemek hazirlamak benim için çok ayrı.Hayalimdeki meslek aşçı olduğu içinmi bilmem ama çocukluktan beri ilgim var.

-Pelin uyaan ; kahvaltı hazır. Dedim
Pelin ağır ağır kalktı.Uyku sersemliği ile etrafa baktı.Saçı inanılmaz derecede dağınıktı.Şuan ki halini görse çok tatlı olduğunu anlardı.

Abimler saat 6'da çıkmış ve oraya vardılarına dair mesaj atmışlar.

Pelin ile kahvaltı yaptıktan sonra biraz yürüyüşe çıktık.Her zaman ki gibi Salih Amca bakkalın önünde oturmuş gelen geçene bakıyordu.Mahalledeki en tatlı amcaydı.Aslında bizim mahalleyle sorunumuz yok.Okul ve aile sorunumuz var.Eğer Cenk ve Pelin olmasaydı asla gitmezdim.4 kişi birbirimize sahip çıkabileceğimiz için böyle bir karar aldık.Telefonumun titrediğini farkettim hemen cebimden çıkarttım.Arayan abimdi.

-Efendim abi ?

-Napiyorsunuz bakalım ?

-Kahvaltı yaptık biraz yürüyoruz , siz naptınız , bulabildiniz mi bir şeyler?

-Aslında bulduk.Biraz Göle yakın ve eski ev.Ev sahibini arayacağım birazdan.Fiyat felan konuşuruz birazda evi gezer döneriz.

-Tamam abi kolay gelsin ararsın sonra.

Hava hafiften esmeye ve bulutlar toplanmaya başlayınca Pelin ile eve dönmeye karar verdik.Eve dönerken yağmur hafiften yağmaya başladı , iyi ki kalın giyinmişiz.

Eve döner dönmez pelin ile şöminenin başına oturduk ve biraz sohbete daldık.Saat 4 oldu.Saatin farkında bile değildikTekrardan telefonum çaldı.Abim arıyordu.

-Evin sahibi ile konuştum.Kirası 1200 tl imiş.Bodrum katı varmış ama adam orayı satıyormuş.Ev 1900'lerin başında yapılmış.En son 3 yıl önce bir kiracı oturmuş.Kiraci haber vermeden evden çıkmış.Adam bu konuda daha fazla detay vermedi.

-Ilginç.Evin içini gezdinizmi?

-Yok , adam 30 dakikaya burada olurmuş.Bir 30 dakika gezer zaten 6 da otobüste oluruz.Akşam geldiğimizde konuşuruz.

-Tamam.

Evet buradan artık kurtulmamıza çok az kalmıştı.Buradan kurtulmamız demek , yeni bir hayat yeni bir başlangıç demekti.Annem ve Babam arayıp sormuyorlar.Zaten sormasalar daha iyi.Babam orta yaşlarında iyi bir adammış sonrasında ne olduğunu kimse bilmiyor.Annem küçük yaşlarında sigara ile tanışmış.Daha sonrasında bir kadın uyuşturucu vermiş.Daha 5 yıl oluyor bu bağımlılıktan kurtulalı.

-Pelin kararını verdin mi?

-Galiba geleceğim.Buralarda hiç arkadaşım yok senden başka.Ben artık sosyalleşmek istiyorum böyle içime kapanık olarak yaşayamam.

-En iyi kararı verdin emin ol.Orada hep birbirimize destek olacağız.Her zaman senin yanında olucam.

Birbirimize sarıldık ağladık ama şunu öğrendik.Hayatta bir sürü arkadaşın olabilir , ama tek bir dostun olmalı.

Kapı çaldı.Gelen Abim ve Cenk olmalıydı

Kapıyı açtığımda Çağatay'ın geldiğini gördüm.Içimde ona karşı büyük bir sinir varken neden kapıma gelip bizi rahatsız ediyordu.Böyle bir hakkı yok.
Eyvah dedim bir an.Yolun karşısından gelen abimi gördüm.Çağatay'ı görünce buraya doğru hızla ve öfkeyle yürümeye başladı.

-NE ISTIYORSUN  SEN LAN ?

-SIZIN GIBI 5 PARA ETMEZ INSANLARI DEGIL , PELINI ISTIYORUM.

ne? Çağatay gerçekten pelinimi seviyor.Pelin sınıfta en çok Çağatay'dan nefret etmesine rağmen.

Issız EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin