Yeni Okul

42 11 5
                                    

Sabahın ilk ışıkları odama vurdu.Daha yeni yeni kalkamama rağmen dışarıdaki temiz ve hoş hava beni inanılmaz derecede büyüledi.Böyle sabahlar benim için güzel geçerdi.Buradaki ilk sabahım olmasına rağmen gayet sıcak karşıladım.Pelin daha uyuyorur , çok uykucu bu kız , ilk günden geç kalmak istemeyiz.Hemen pelini uyandırdım.

-"Pelin , hadi kalk saat 7."
-"Tamam kalkıyorum."

Abimler bizden önce uyanmış.
Abime abi deme sebebim küçükken 2 kere sınıfta kalmış.Babam onu okul başında sınıftan biri ile kavga ettiği için dövmüş.Çok sarhoş olmasına rağmen annem müdahale edememiş.O yıl dönem sonu ortalaması 33 imiş.Sonraki yıl biraz daha toparlamış.Lise 2'ye geldiğinde 97 ortalaması varmış.Şu an biraz düşürdü.Maalesef bize bakmak için çalışıyorlar.Bende derse kadar mimari tasarım ve genel matematik çalışacağım.Matematik çokta zorlandığım bir ders değil artık.Haftaya okulun sınavları başlıyormuş.Onun için iyi bir şekilde hazırlanmam yani hazırlanmamız gerek.Hemen mutfağa abimle gittik.Bugün omlet yapacaktık.Gerekli olan malzemeleri çıkardık ve yapmaya başladık.

-Alıştınızmı ufaklık?

-Alıştık abi , burasının çok güzel bir havası var , ilk başlarda başım dönüyordu ama alıştım biraz daha.Siz alışabildinizmi?

-Zaten daha önce geldik.Alışmak zor olmaz.

Kahvaltıyı hazırladık ve herkes sofranın başında toplandı.Buradaki ilk kahvaltımız bu olacak.Kahvaltıda sürekli iyi şeylerden bahsettik.Ders hakkında olsun yeni okul hakkında olsun.Kahvaltının sonunda hemen masayı toparladım ve  doğru hazırlanmaya gittim.Bugün biraz yorucu geçecek gibi görünüyordu.Aslında çok abartılı görünmeyecek tarzda bir kıyafet giydim.Abim ve Cenk eşofman takımı tercih ettiler Pelin ise sweet giymiş.Bu kızada herşey yakışıyor.
Yavaştan kapıya doğru yürüdük , ayakkabımı temizledim ve çıktık.Hava hâlâ güzeldi.Buradan okula 10 dakika mesafe var.Okul merkezin biraz gerisinde kalıyor.Ilk ders matematik olduğu için herşeyi gözden geçirdim

Vee artık yeni okulumuza geldik.

-Heyecanlımısın?

-Biraz.

-Bende.

Müdürün odasına doğru çıktık.Yolda gelirken çoğu kişi bize baktı.Birinin şu yakışıklıya bak dediğini bile duydum.Galiba iyi anlaşacağız buradakilerle.Müdürün kapısından içeri girdik.Müdür bizi selamladı.

-Yeni okulunuza hoşgeldiniz." Diyerek söze girdi.

4'ümüzde hoşbulduk dedikten sonra müdür lafa girdi.

-Sınıfının en üst katta.Bu okulda hiç yabancılık çekmezsiniz.

Bu kadar kısaydı konuşma.Bizde tam anlamadık.Sınıfa doğru yol aldık.Sınıfa girdiğimizde herkes bize bakıyordu.Önce sınıfı süzdüm.Erkekler toplanmış konuşuyordu tabi şuan gözleri bizde.Kızlarda sırasında oturuyordu.Soldan 2. Sıra boştu.Abim oraya oturdu bende tanımadığım bir kızın yanına oturdum.Pelin benim önüme Cenkte en arka sıraya oturdu.

-Selam , sen yenisin galiba ? ismin ne?

-Pelin.Senin ismin ne?

-Bara , ilginç issim değilmi?

-Evet ve oldukça hoş.

-Teşekkürler.Tanıştığıma memnun oldum.

-Bende."

Bara.Güzel bir issim olması dışında eşsiz bir güzelliğe sahip.Tanıyınca dahada fazla şey öğrenirim.

Cenk yanındaki çocukla konuşuyor.Pelinin yanına biri gelmiş.Abim ise kimseyle tanışmaya meraklı değil.

Ilk dersimizin hocası geldi.Uzun boylu ve yakışıklı bir adamdı kendisi.

-Evet çocuklar.Aramıza yeni öğrenciler geldi.Kendinizi tanıtın.

-Ben Cenk
İzmit'ten geliyoruz.

-Ben Pelin Kor.18 yaşındayım

-Ben Araz.Azranın kardeşiyim yaşım 20.

-Ben Azra.

Evet tanıtılacak  çok bir şeyim olmadığı için böyle tanıttım.

Ders boyu sadece ismini bilmediğim sarışın oğlan ile ben katıldım teneffüs çaldı ve o yanıma geldi.

-"ismin ne güzellik?"

Herkese selamlar bu hafta +15 bölüm gelecek hazırlıklı olun.Reklam yapmayı düşünüyorum.Şu ana dek toplam +80 okunmuş kitap gayet güzel ama böyle bir kitap için az olduğunu düşünüyorum.Şu ana dek +4000 kelime okudunuz.Şimdiden tesekkurler.

Issız EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin