Bu saçma daveti kabul ettiğimizden sonra 2 gün geçti.Çağatay okulda herkese sürekli bu partiden bahsediyor , abarta abarta nasıl güzel olacağını söylüyordu.Ben hiç meraklı olmamanın aksine gitmeyi hiçte istemiyorum.Belkide abime söyleyip gitmemeliyim.Tabiki öyle bir şey olmayacak , hep beraber gidip hep beraber döneceğiz.Soğuk bir sabaha kalktık , sonbahar yakalamış ve yapraklar dökülmeye başlamıştı.Soğuk hava insana güzel bir his veriyor ve insanın dışarıya çıkası geliyor.Her sabah olduğu gibi elimi yıkadım ve Pelin ile kahvaltıyı hazırladım.Abimi ve Cenk'i uyandırdım.Dün birlikte çok konuştukları için yorulmuş olmalılar.5 gün sonra parti var.Yani cumartesi.Bugün dersimiz yok fakat çarşamba günü çok yoğun geçecek.Bugün Koray ile akşam yemeğine çıkacağız , beni saat 6 gibi almaya gelecek.Gelecek derken motor ile.Evet küçük bir motor almış , çok tatlı kırmızı ve hafif geniş bir şekilde.Tam benlik açıkçası.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra nescafe yaptım.Herkes şöminenin başına toplandı.Kahveleri hazırladım ve herkese 1 tane verdim.Yağmur çok şiddetli yağıyordu.Bende dahil herkes şömine başında toplandı.Dışarıdaki yağmura tam daldım derken abim konuşmaya başladı.
Araz:Azra eğer gerçekten mimarlık ofisi kuracaksak başına sen geçeceksin.
Azra:Neden abi?
Araz:Nedenmi , aramızda en yüksek notları sen alıyorsun , not hariç diksyonu en iyi sensin.Başka nedene ihtiyacın varmı.
Azra:Sağol abi.Ben akşam Koray ile yemeğe gideceğim.Haberiniz olsun.
Araz:O çocukla 1-2 aya sevgili olursun benden söylemesi.
Azra:Yok be abi.
Cenk:Araz bende biri ile tanıştım.
Araz:Vay , kimmiş bakalım?
Cenk:Sanem diye biri.
Araz:Hiç duymadım.
Cenk:Zaten mimar değil.Fakültede okuyor.
Araz:Anladım , çok tanımadan yanaşma benden söylemesi.
Cenk:Zaten öyle yapacağım.
Pelin:Bende akşam dizi izlerim.
Araz:Birlikte izleriz , ne dersin?
Pelin:Kesinlikle evet derim.
Araz:Süper ozaman
Evet.Akşam Cenk işe gidecek.Abim ile Pelin dizi izleyecek.Ben ise koray ile yemeğe çıkacaktım.Saatler ilerlerken ben odamda müzik dinliyordum.En sevdiğim şarkılar genellikle yabancı şarkıları.Kulağıma daha çok hitap ediyor yani.Saat 5.54 oldu Koray arıyordu.
Koray:Selam , Nasılsın?
Azra:Sağol , sen?
Koray:Fena değil.5 dakikaya geliyorum hazırmısın ?
Azra:Evet.Heyecanla bekliyorum.Gerçekten heyecanlıydım , ilk defa randevuya çıkıyordum , aradan 5 dakika geçti ve kapı çaldı gelen tabikide Koray'dı.
Araz:Kendine dikkat et Azra.
Azra:Sağol abi görüşürüz.Koray'ın Anlatımı ile
Bugün benim için önemli bir gün , ilk defa bir kızı randevuya çıkartıyorum.Azrayı galiba seviyorum bugün söylemek için bir fırsat.Abisi karşı çıkacak gibi duruyor ama elimden ne gelir.Benim evim merkezde , Azraya 3 km uzaklıkta.Motoru çıkarttım ve yavaşça yol aldım.Biraz hızlı gittim ve 15 dakika gibi bir sürede vardım.Yoldayken Azra'yı aradım ve çıkmasını söyledim.Motoru kenara koyduktan sonra yavaşça evlerine doğru yürüdüm.Aslında bugün sadece yemek yemeyecektik onu buranın en tarihi evine ve çok güzel bir lunoparka götürecek sonrada evine bırakacaktım.Kapı zilini çaldım ve çıkan Azra'idi.Çok güzel olmasının yanında topuklu ayakkabılar boyunu bayağı yükseltmiş , bunu söylersem dayak yiyeceğimi bildiğim için asla söylemedim.
Koray:Pardon , kimsiniz?
Azra:Ben Koray diye birini bekliyordum ama?
Koray:Tam karşınızda hanımefendi.
Azra Duru
Bugün kendimi tamamen ona emanet edecektim.Buralarda hiçbir yeri bilmiyordum.Merkeze girdik ordan çıktık ve uzaklaştıktan sonra bir restorana vardık.Manzarası inanılmaz güzel , masalar mumlarla kaplı ve kokusuda inanılmaz güzeldi.
Koray:Gel şöyle oturalım.
Yemeklerimizi sipariş ettik ve bekleme moduna geçtik.
Aradan 5 dakika geçtikten sonra Koray konuştu.
Koray:Ben seni tanımak istiyorum.
Güzel bir bölüm oldu okuyan herkese teşekkürler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Ev
Mystery / ThrillerAraz ve Azra kardeşler ailevi sorunlardan dolayı yeni bir eve taşınmaya karar verir. O evin tehlikeli olduğunu sonradan öğreneceklerdir.