Pelin bu duruma hiç şaşkın değil.Sevgilisi olsun istemiyor.Bende tahmin etmiştim tepki vermeyeceğini.Böyle bir aşk imkansız.Çağatay kendi gururu için başka insanların gururunu beş paralık eder.
Bugün burada kalacağımız son gün.Hayatımın değişmesine son gün.
Akşam Abim ile Cenk kafa dağıtmak için kart oyunu oynadılar.Bizde Pelinle fal bakmaya çalıştık.Çalıştık çünkü faldan anlamadığımız için kafadan bir şeyler salladık.
Hava bugün diğer günlerin aksine hafif kar yağışlı idi.Hem çok soğuk hemde çok kaba bir hava vardı.Yavaş yavaş uykumuz geldi.Ilk abim yattı sonra sırayla biz yattık.Buralarda son gecemizdi.
Sabah güneşli ve diğer günlerin aksine güzel bir hava vardı.Abim gidiş saatimizi öğlen bire almış.Yani yaklaşık 3.30 saatimiz var.Sabırsızlık duygusu bir tık ağır basmasına rağmen gayet sakiniz.
-Kahvaltı hazır Azra. " ilk defa kahvaltıyı Cenk hazırladı.Ben biraz pencereden dışarı güzel havaya dalmış , bir şeyler düşünüyorum.Yani bir şeyler derken her şeyin nasıl olacağı.Telefonumu elime aldığımda her zamanki gibi hiç bir bildirim yoktu.Eski evimizin ışıkları her zamanki gibi dün gecede yanmamıştı.Aceleyle saçımı topuz yapıp oturma odasına doğru yol aldım.Ev uzun zamandır yıkanmadığı için çok dağınıktı.Zaten buna gerek yok.Cenk kullanmadığı eşyaları sattı.Abimde birikmişi olduğu için çok bir şey satmadı.
-Saat 12 gençler.Hazırlanın varmamız 30 dakika sürer.
Hemen odamıza geçtik ve son hazırlıkları yaptık.Aslında benim eşyam çok değildi.Ufak tefek kıyafet , pijama ve değer verdiğim mp4'üm vardı.Yolculuk yaparken biraz şarkı dinlerim diye düşündüm.
Hava biraz bulutlanmış.Hep böyle olur.Evden çıkmazsak hava mükemmel , ama tam evden çıkarken böyle bulutlu olur.
Eve son kez baktıktan sonra yola koyulduk.Onlara haber vermedik.Zaten söylesekte çokta umurlarında olmaz.Yolda pek konuşmadık zaten yolumuz az kalmıştı.
En sonunda gara vardık.Saat 12.55 idi artık son 5 dakikamız kaldı.
-Hey millet , bu şehre bir söz bırakın.
-Sen mi büyüksün ? Yoksa ben mi kocaa izmit?
-Sen kas kütlesi olarakta büyüksün kardeşim.
-Cenk kas kütlem seni bulmadan kapat çeneni.
-Aman be 2 saatir konuşmuyoruz ne yapacağımı şaşırdım.
-Cenk haklı.Otobüste iyice konuşalım , neler yapacağımıza karar verelim.
Bizi yağmurlu bir yolculuk bekliyordu.Hava yağmurlu ve rüzgarlı idi.Bu yolculuk benim hoşuma gitti açıkçası.
-Yağmurda başladı , inşallah iptal olmaz seferle- derken beklenen anons sesi duyuldu
SEVGILI YOLCULAR İZMIT-ISTANBUL SEFERI 1 DAKIKA SONRA BAŞLIYOR!
Otobüse yaklaşırken bir görevli valizleri alıp kutucuklara yerleştirdi.Bizde bize ayrılan yere oturduk yan yana koltuklar aldık bilerek.
Aradan 15 dakika geçti , yaklaşık 1 saat 15 dakika yolumuz kaldı.
-Oraya gidince ne olucak?
-Çok basit.Okula hepimiz devam edicez.Akşam Cenk , Öğlen ben çalışıca.Sizde güzel bir şekilde derslerinizi çalışacaksınız.Tabi bir sürü sosyal etkinliklere katılıcaz ama onun haricinde olacaklar bu.
-Süper
-Abi eve iyice baktın değilmi?
-Evet ev biraz eski ama idare eder.Dediğim gibi orası 5 yıla bizim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Ev
Mystery / ThrillerAraz ve Azra kardeşler ailevi sorunlardan dolayı yeni bir eve taşınmaya karar verir. O evin tehlikeli olduğunu sonradan öğreneceklerdir.