İlk defa biri beni sevdiğini söyledi.Ailem dediğim insanlardan farklı ; ilk defa beni seven bana değer veren biri.Bilmiyorum bugüne kadar biri bana değer vermiştir ama bunu ilk defa söyleyen birini görüyorum.Bu teklifi tabi ki hemen kabul etmeyecektim ama biraz zamanda vermek istiyordum.Birbirimizi tanıyıp görmeli ; huylarımızı ve ya sevdiğimiz şeyleri en ince ayrıntısına kadar bilmeliyiz.Eğer bunu ileri zamanlarsa söyleseydi belki kabul ederdim ama bunu söylemek için daha erken olduğunu düşünüyorum.
Koray:Hemen cevap vermene gerek yok.Banada böyle söyleselerdi bende şaşırırdım.İstediğin kadar zamana sahipsin.Belkide ömrümün sonuna kadar bu teklifin cevabını beklerim.Ama şunu bil ; sen her zaman benim için aynı kalacaksın.Ömrümüzün sonuna gelsek bile sen benim için hep teksin.
Bu cümlelerden sonra uzun süre konuşamadım.1-2 sefer konuşmayı denedim ama başaramadım.Şu anlık yapılması tek gereken şeyin susmak olduğunun farkındaydım.Yemeğimizi yedik ve yavaşa dışarıya doğru çıktık.Havada çok güzel bir yağmur vardı.Ben bu kadar güzelini görmedim.Buradaki hava zaten güzeldi.Güzel şeyler hep güzel kalır demek ki.
Azra:Biraz yağmurda yürüyelim mi?
Koray:Sormana gerek yok.Seninle her şeye varım ben.
Bu cümleler duyduğum en güzel cümlelerdi.Böyle dünya dolusu cümleler hayatımda hiç duymadım.Gerçi küçükken Annem bir gün saçımı yaptığımda ; 'Afferim Cadaloz' demesi haricinde hiç bu kadar güzel cümleler duymamıştım.Yağmurda yürüdük yürüdük kaç saat geçti bilmiyorum ama onunla yağmurda ıslanmak bana dünyanın en güzel hissi gibi geldi.Hava yavaştan kararmaya başladı ve artık geri dönmenin zamanıda gelmişti.Bu kadar yolu bir de geri dönecektik.Ama benim için sıkıntı değildi.1-2 gün hastalanır sonra tekrar normal hayatıma devam ederdim.Korayla en sonunda motora vardık.
Koray:Artık seni eve bırakayım.Sinemayada pazar günü gideriz ne dersin?
Azra:Aslında pazar günü Çağatayın partisine gidecektik ama olur.
Koray:Hiç sorun değil.
Azra:Peki ; sende gelecek misin?
Koray:Gelmemi istiyormusun?
Azra:Her şeyden çok!
Koray:Tamam biraz eğlenelim ozaman.
Şu anda çok mutluyum.Hayatıma sonradan giren ve bir anda hayatımı değiştiren adam buydu.Evet Koray.Belki buraya gelmeseydik ; orada kalsaydık acaba neler olurdu.Bu düşünceleri aklımdan çıkaramıyorum.Galiba Koray'a soracağım.
Azra:Koray sence biz buraya taşınmasaydık ne olurdu.
Koray:Kalbim sensiz kalırdı.
Bu romantik sözleri nereden buluyor.Neredeyse bu sözlere düşüceğim ; diyecektim ki zatende düştüm.Dengemi kaybettim ve motordan düştüm.Ne kadar sakarım ben böyle.
Koray:İyimisin ; bir şeyin varmı?
Koray aceleyle motoru yere attıktan sonra hemen benim yanıma geldi ; hemen bir şey söylemezsem beni boğacakmış gibi bakıyordu.
Azra:İyiyim sadece dizim parçalanmış.
Koray:Hemen hastaneye gidiyoruz pansuman yapsınlar.
Aceleyle motorda beni önüne aldıktan sonra hastanenin yolunu tuttu.
Koray:Hoşlanmıyorsan yerleri değişebiliriz.
Cevap vermedim çünkü bana sarılı olması dünyanın en güzel hissiydi.15 dakika sonra hastaneye vardık tabi bu sırada abimleri aradım meraklanmasınlar diye fakat dahada çok meraklandılar.Onlarda hastaneye gelecekmiş.
Doktor çok hafif bir şekilde pansumanımı yaptı.Elimde çok kötü bir ağrı vardı.Doktor kırık değil dedi ama kolumu 1 gün sargıya alabilirmiş.Bir anlık sakarlığım nelere patladı görüyormusunuz.Allah'tan motordan düştüğümde caddede değildik ; öyle bir rezil olurdum ki tüm halka adım çıkardı.SAKAR KIZ diye.Abimlerde çoktan gelmiş doktordan durumumu öğreniyorlardı.Çokta abartılacak bir şey yoktu ama onlar benim her şeyimdi.Abim bir ara Koray'a sarıldı ve bir şeyler konuştular.
Araz:Eve gitme vaktin geldi.
Koray bana sarıldıktan sonra evine gitti.
Araz:Günün nasıl geçti anlat bakalım?
Azra:Koray bana çıkma teklifi etti.
Araz:Biliyorum ; kabul edecek misin peki ?
Azra:Onu bilmiyorum.
Araz:Böyle bir adam bulamazsın ; iyi karar ver.Derslerindede iyi.
Azra:Bİliyorum ama kararsızım işte.
En sonunda eve vardık.Nerdeyse bir kuş gibiydim.Hemen odama geçtim ve sıcacık yatağıma yattım.Pelin şimdiden yatmış.Abime durumumu sormuş oda sıkıntı yok diyince yatmış açıkçası.
Bugünde böylece bitti.Hayatımda geçirdiğim en güzel günlerden biri sayılırdı.Hem macera hem romantik ayrıca sakarlıklarla dolu bir gün...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Ev
Mystery / ThrillerAraz ve Azra kardeşler ailevi sorunlardan dolayı yeni bir eve taşınmaya karar verir. O evin tehlikeli olduğunu sonradan öğreneceklerdir.