Sabah yatağımdan kalktım.Yavaşça pencereye yöneldim.Telefonumu çıkartıp saatime baktım.Saat 8.35 , bu demek oluyor ki sınava 1 saat 25 dakika var.Yavaşça hazırlandım.Abim ders çalışıyor , Pelin ise daha yatıyordu.Ne kadar uykucu bir kız anlamıyorum.
Azra:Kalk pelin.
Pelin:Yine noldu ya?
Azra:Dalgamı geçiyorsun?Pelin her sabah böyle.Çok ağır uykusu var.Hemen kahvaltıyı hazırladık.Hızlıca kahvaltı yaptık.Cenk biraz geç uyanacakmiş.Hava bugün yağmurlu.Buraya geldiğimden beri ilk defa yağmur ile karşılaştım.Sınava tam 25 dakika var.Cenkte hazırlandı ve hızlıca yola çıktık.Çabucak okula vardık , ilk defa bu kadar kalabalık vardı.Koşuşturan öğretmenler ve bazı okul görevlileri , yağmur altında ıslanan öğrenciler.Bugün 4 tane sınav olacak.Matematik , proje , fen ve dün bahsettiğim şu gereksiz ders.Ilk sınavımız fen.Herkes sınav salonuna doğru gitti.Aslında bugün 6 sınav olacak.Öğle arasında bol bol çalışacağız.
SESSIZLIK!
Odaya giren müdürün sesiyle herkes sustu.3 tane hoca vardı.Kağıtlar dağıtıldı ve sorular yazılmaya başlandı , ilk soru madde ağırlığı ile ilgiliydi.Yani maddeyi nereye koyarsak ağırlığı dengede tutarız.Banamı basit geliyor bilmem ama 8. Soruya kadar gelmem 4.5 dakika sürdü.Sınav devam ederken Koray sınavının bittiğini söyledi.Çok hızlı bitirdi.Sıra 23. Sorudaydı en zorlandığım yerden geldi ve tek yapamadığım soru bu oldu.2 tane kağıt olduğu için kodlamalar oraya yapılıyordu.Sınavı bitiren 3.kişi oldum.26 sorunun 25 ini yaptım.Koray koridorda beni bekliyormuş.Hemen yanına gittim.
Koray:Sınavın nasıl geçti?
Azra:Süper senin?
Koray:idare eder.15 dakika sonra matematik sınavı başladı.
Geometri ağırlıklı olduğu için zorlanmadım.Ilk koray sonrada ben bitirdim.30 sorunun hepsini yaptım.
Artık tüm sınavlar bitti sonuçlar öğleden sonra 1 de açıklanacakmış.
Yani 15 dakika sonra.Kısa bekleyişin ardından telefonuma bildirim geldi.Doğru Yanlış
Matematik : 28 2
Fen Endüstrisi : 25 0
Proje Tasarım: 7 0
Dünya Mimarisi: 11 0
Mimarlık Tarihi: 13 0
Çağdaş Tarih: 8 2Eyvah , çağdaş tarihinden çok kötü yapmıştım.Bu beni etkilermi bilmiyorum ama onun haricinde çok iyi sonuçlar çıkardım.Derece listesi 1 saat sonra gelecek.Hemen korayın yanına gittim.
Azra:Sonuçların nasıl?
Koray:Toplam 5 yanlış senin ?NE? Yanlış sayılarımız aynı , inşallah derslerde öyledir.
Evet yeni bir bölümle karşınızdayım.Bu bölüm sınavla ilgiliydi.Tüm okul bilgimi kullandım.Inşallah Azra Koray ile aynı derslerden yanlış yapmıştır diye umit ediyor ve size iyi okumalar diliyorum.
Sizce kitap nasıl devam etmeli?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Issız Ev
Mystery / ThrillerAraz ve Azra kardeşler ailevi sorunlardan dolayı yeni bir eve taşınmaya karar verir. O evin tehlikeli olduğunu sonradan öğreneceklerdir.