Güvercinin Kanatları

22 1 0
                                    

Onlar hiçbir şeyden habersiz yaşarken , Çağatay ölümcül planını hazırlıyordu.

Bugün kendime gelemedim.Yataktan kalkamadım.Çok hastaydım.Abim arada kontrol etmeye geliyor birşeyler söylüyor ama ne söylediğini tam anlamıyordum.Tekrardan uyuya kaldım , bugün üniversiteyede gidemedim.Yarın sınavlar vardı ve kalmak istemiyordum.30 dakika uyuduktan sonra hızlıca kalktım , kendime acı ve sert bir nescafe yaptım ,  biraz olsada kendime geldim.Hiç oyalanmadan notlarımı açtım ve 1.5 saat aralıksız çalıştım.Ayrıca son üniversite sınavına 2 ay var.Onu kazanırsak çok rahat edecektik.Bugün biraz geziye çıkmayı düşünüyordum.

Akşama doğru hazırlandım ve ormana doğru yürümeye başladım.Hava çok güzel olmasına rağmen ben üşüyor hatta titriyordum , 15 dakika önce Koray aradı buraya geliyormuş.Hatta neden dışarı çıktın diye kızdı ama sonra çokta laf etmedi.Koraya konumumu attım ve geldi.Sarılmayalım dedim ama dinlemedi.

Koray:Okula gelmediğin için meraklandım.

Bu tatlı an sona erdi , ileriden 2 el ateş sesi duyuldu.Çok geçmeden hemen oraya gittik yerde bir güvercinin kanatları vardı.Yanımıza yaklaşan bir ses duyduk.Konuşana Çağatay idi.

Çağatay:Ne o , romantizm ormandamı yaşanıyor artık.

Koray:Ne o , baban seni parasız bırakınca avamı başladın.

Ki öyle bir şey yok ama gerçekten güzel laf soktu Koray.Ortam gerinmeden onu eve götürdüm ve ikimizde yanyana yattık.Böyle bir an hiç görmedim.Yani sadece dizilerde olur diye düşündüm.Koray bugün bizde kalacaktı.

Koray:Bir şeyler oynayalım?

Azra:Mesela?

Koray:Okey oynayalım.

Ve o gün 12'ye kadar okey oynadık.

Koray 20 puan , abim 15 , ben 12 , Pelin 11 , Cenk ise sonradan oyuna katıldığı için 8 puan aldı.

Daha önce bu kadar güldüğüm bir günü hatırlamıyorum.Sabah kalktık ve doğrudan okula gittik.
Sınavda kafam çok kötüydü.Bulanık görüyor ve soruları anlayamıyordum.
Hemen hocadan izin aldım ve tuvalete gittim.Geri gidemedim.Koray yanıma geldi.

Koray:Eğer kötüysen sınavı boşver

Öyle yapmadım biraz iyi olduktan sonra Sınavı bitirdim.Çok kötü yaptım.

Bugünü tamamen yatarak geçirdim.

Yarın davet günüydü.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 17, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Issız EvHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin