1. Prolog

148 12 7
                                    

Pov. Tommy 

Przed chwilą skończyłem streama z Minecrafta, na swoim głównym koncie na Tweatchu. Moja kariera rozwijała się bardzo dobrze, lecz nie byłą już moim priorytetem. Siedziałem na krześle gamengowym, rozmyślając o tym jak wszytko się potoczyło...

Minęły 2 lata, wiele się przez ten czas zmieniło. George i Dream wzięli ślub, przez co wyprowadzili się z wspólnego domu, a za ich śladami poszło również nasze Karlnap. Ich wesela były wspaniale, a życie naprawdę dobrze im się potoczyło. Georgie i Dream kilka miesięcy temu zaadoptowali nawet 2 letniego chłopca o imieniu Liam. Był naprawdę słodkim dzieckiem. Wkroczyliśmy w tą dorosłość, przez co priorytetem stała się miłość i rodzina, a przyjaźń zeszła na dalszy tor. Nadal codziennie się spotykaliśmy i co jakiś czas robiliśmy streamy, ale byliśmy zajęci swoim życiem prywatnym. Z Alexą układało mi się świetnie, pokochałem ją z całego serca i każdy wspólny z nią dzień mi to udowadniał. Dochodziło między nami czasem do małych sprzeczek, lecz nigdy nie popsuły one tego co miedzy nami było. Zbyt się kochaliśmy, by kłótnie to wypaliły. Zważając na fakt, że nasz związek stał się bardzo poważny, a my wyprowadziliśmy się już z "dsmp house", postanowiliśmy zamieszkać razem. Dziewczyna wydała w końcu swoją książkę, która stała się wielkim hitem i wydawnictwa chciały kolejne dzieła jej autorstwa. Tak więc weszła w karierę pisarską, działając przy tym również w social mediach. Ja nadal streamowałem, lecz częściej tez nagrywałem filmy na swój kanał vlogowy. 

Było wspaniałe, naprawdę cieszyłem się z tego jak potoczyło się moje życie. Jednak chciałem zrobić jeden krok, przez które nadejdzie kolejna zmiana...

Chciałem oświadczyć się Alexie!

O moim planie wiedział Tylko Will z którym w ostatnim czasie byłem najbliżej, bo duża część moich przyjaciół, z powrotem wróciła do UK. Regularnie nas jednak odwiedzali. Już jutro chciałem iść z przyjacielem do Galerii, by znaleźć idealny pierścionek, który miał odmienić moje życie

Właśnie miał, bo nie sądziłem, że wszystko potoczy się całkiem inaczej...



Hi! Prolog napisane, możecie pisać swoje teorie chętnie poczytam. Na razie zrobimy chwilowe daily, a potem ustalę daty moich publikacji. (Prawdopodobnie: wtorek, czwartek i niedziela) 
Love'u <3


TommyInnit- You left MeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz