Capitolul V

1K 57 1
                                    

***** Abby's POV****

Nu iar. Soare,lasa-ma odata in pace. Vreau sa dorm,nu cer prea multe.

Dar de unde atat. Am deschis ochii si imi parea asa rau ca si visam frumos. Nu mai stiu ce,dar visam .

M-am ridicat din pat si l-am pus pe Jeka in fata castronului mic de lapte ce-l adusesem aseara,cand m-am trezit pe la 1:20.

Mi-am facut rutina de dimineata rapid si m-am imbracat ca de obicei cu un hanorac si blugi,doar ca de data asta erau albastre.

Nu aveam pofta de mancare,deci am sarit micul dejun si am sunat-o pe July sperand sa vina mai devreme. Nu pot spune ca este dimineata pentru ca eu dorm mult,asadar m-am trezit la 12:05.

Convorbire telefonica :

-July,crezi ca ai putea sa vii sa ma iei mai devreme?

-Pai,ok. Tot nu aveam ce face pe acasa singura,vazand ca Josh e la bunicii lui in vizita cu restul familiei.

-Perfect. Eu sunt deja gata,cand ajungi clansonezi si ies imediat .

-Bine,pa .

-Ciau.

Convorbire terminata .

Presupun ca acest Josh este prietenul ei.

-Dupa 10 minute-

Clansonul se face auzit si eu ma ridic imediat din pat si plec din camera.

-Vin,tip eu chiar daca nu cred ca ma aude July de afara .

Am iesit rapid pe usa si am inchiat-o cu aceasi viteza,vazand ca eram singura acasa. Am pornit cu pasi la fel de grabiti pe poteca si ajung in fata masinii. Oare unde-s mama si Alex? Presupun ca mi-au lasat un bilet pe frigider si nu am observat.

-Hai urca,spune aceasta cand ma vede.

Am urcat in masina si am inchis usa usor sa nu stric vreo ceva pe aici.

-Hei,ce faci ? Incep eu vorbaraia.

-Bine,tu? Raspunde July.

E clar ca nu e o persoana prea vorbareata. Mai mult genul ''scurt si la obiect'',dar e bine si asa. Chiar daca eu nu o tin minte asa cand eram in aceasi clasa.

-Bine,mergem?

-Yeap.

A pornit masina si gonea pe strazile orasului ca o nebuna,dar eu nu prea m-am impacientat ca si mie imi place destul de mult viteza.

*** July's POV***

Am pornit brusc si cu o viteza chiar mare,dar Abby nu s-a speriat din cate observ si nici nu pare prea agitata. Doar emotionata,intr-o oarecare masura,pentru intalnirea varului meu .

Am ajuns in scurt timp la studio-ul baietiilor si am coborat din masina.

-Deci,iti place? Spun eu odata coborate din masina.

-Da,arata bine.

-Ce muzica asculti ?

-Rock,metal...din astea, de ce?

-Eh,vei vedea .

-Ok,spune ea dand din umeri

Am intrat cu Abby in studio si o conduceam cu ochii inchisi pentru a-i face o surpriza. Sper acum sa-i placa de nebunii astia.

-Hai mai,unde ma tot duci cu mainile la ochi? Poate mă impiedic,se tot plange Abby.

-Stai calmă,am grija eu sa nu cazi .

-Femeie,unde ma duci?!

-Ai rabdare. Ce trupa asculti mai des?

-Ce?Care-i legatura?

-Raspunde doar.

-Pff,bine. Black Veil Brides.

-Perfect ! Exclam eu multumita.

-Ce? De ce perfect? Da-mi drumul azi,raman fara rabdare. Si de ce ne-am oprit?

-Da-mi microfonul ala odata.

-Vino sa-l iei daca te tine,fraiere .

-Hei. Ea e Abby,spun eu .

***Abby's POV***

Aleluia,mi-a dat drumul. Ia stai,ce e asta ?

Un afis sau poster 3D sau,ce naiba.

Nu-mi mai simt genunchii si am ramas cu ochii cat cartoful,cand i-am vazut pe cei din fata mea care se bateau si injurau pentru un microfon .

-Bună,spun toti odata cand m-au observat.

-Abby? Esti aici cu noi? imi spune July deja razand .

-Ce ? Da,da,spun eu trezindu-ma parca din transa.

Vine cel cu ochii albastri in fata mea si-mi zice :

-Eu sunt Andy si ei sunt Ashley,Jinxx,Jake si CC. Dar dupa cum te uiti sigur,ne stii .

-Normal ca va stiu !Exclam ca o nebuna .

Au inceput toti sa rada de reactia mea . Fir-ar ! Idioata,idioata si idioata . Exact asta sunt.

-Hai gata,baieti,spune July.

-Bine,bine. Scuze,dar noi trebuie sa repetam in continuare. Daca vrei poti ramane cu July pana terminam si dupa poate vii cu noi la un suc. Tot aveam de gand sa iesim. Nu,baieti? Spune Andy.

-Da,spune Jake.

-Sigur,spune CC.

-Hei,papusa. Iti place ce vezi? Spune Ashley cu fata perversa .

-Ce...? Spun eu putin rusinata.

-Ash,nu o mai speria,idiotule,spune razand Jinxx .

-Bun deci.Hai sa repetam,azi daca se poate,spune Andy .

S-au intors la instrumentele lor si si-au reluat repetitia sub privirea mea hipnotizata.

**La Suc **

-Cum ai spus ca te cheama?

-A-Abby,ma balbai eu fara sa-mi dau seama.

-Ce comica e,spune CC razand .

-July,de cand va cunoasteti? Spune Andy.

-Pai,am fost colege pana in a-VII-a,apoi eu m-am mutat aici si ieri ne-am ciocnit din greseala pe strada. Am iesit la suc si uite asa am ajuns aici,raspunde ea sorbind apoi usor din cafeaua ei.

-Cam asa,spun eu sa ma bag in vorba aiurea.

-Ce tare,sunteti prietene destinate,spune Purdy cu o fata de pisoi.

-Si cati ani ai? Intreaba Jinxx.

-19,raspund eu.

-Super,m-am scos,striga nebunul de Ashley .

========...========

Am mai vorbit un pic cu baietii si July,am baut vreo 3 sucuri. Apoi am plecat acasa,dar nu inainte sa facem schimb de numere.

Gata si capitolul asta. Stiu ca postez prea des,doar ca v-a incepe scoala curand si trebuie sa invat +teme de acum . Mai am si o pagina pe Facebook si trebuie sa o intretin si pe ea,deci va da-ti seama ca o sa fiu mega ''ocupata'' de acum,dar voi posta cat de des pot :))


I Hate my life without You .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum