Capitol Bonus V

209 17 5
                                    

Am asteptat sa fie ziua lui Andy si sa fie un capitol mai ''special'',fiind ziua lui.

=======================

Stau in pat cu telefonul in mana,ca de obicei in ultimele 6 luni. Ma plictisesc la culme si ma bate gandul sa-l intreb pe Andy daca iesim toti prin parc.

E iarna,e frig si putina zapada,dar nu e genul ala de frig exagerat. Sunt minim 10 grade afara,deci merita sa incerc.

Las telefonul pe noptieră si-mi intorc privirea spre barbatul de langa mine.

-Andy,iesim prin parc toti?Spun eu punand vocea mea inocenta in aplicare.

-Nu,raspunde el scurt si hotarat,revenind cu fata in tableta imediat.

Deja mi se urca gargalacii la cap si ma ridic nervoasa. Ma enerveaza rau cand nu ma lasa sa fac ce vreau eu si mai ales cand ''trebuie sa aibe grija in permanenta de mine''.

Ma duc in fata dulapului si-mi iau niste haine mai groase,apoi aproape iesind pe usa de tot...imi intorc fata iar spre el si-l intreb serioasa:

-De ce nu?!

-Pentru ca e frig,iubito.Nu vreau sa racesti,raspunde el cu ochii tot in ecranul tabletei.

Ies pe usa de tot,ma grabesc sa cobor scarile si ma aplec dupa bocancii mei din fata usii de la intrare.

Noroc ca ma lasa sa cobor scarile singura acum,dar nu ca vrea el,ci pentru ca l-a convins tata.

Iau geaca dupa ce ma incalt si o imbrac rapid.

-Unde te duci? Andy stie ca pleci? Aud o voce din bucatarie.

Ma intind putin sa vad cui sa-i dau raspunsul,iar atunci o vad pe mama lui Andy.

-Buna ziua,ce faceti aici? Spun eu si ma duc spre ea.

-Am vrut sa-ti aduc ceva de mancare,stiu ca nu e problema lipsa de mancare la voi. Dar am o reteta veche de la bunica mea,care stiu sigur ca face bine copilului.

-Aa,multumesc. Eu ma duc prin parc putin,chiar am nevoie de putin aer si mai ales activitate.Sunt plictisita si Andy nu ma lasa sa fac mai nimic,spun eu gata sa plec spre usa iar.

-Draga mea,dar Andy stie ca pleci?Spune ea ingrijorata.

-Nu,pentru ca i-am zis daca iesim toti si mi-a zis ca nu. Spune ca e prea frig pentru mine,spun eu incruntata.

-Bine...ai grija doar. Stiu ca nu e asa frig,iar la cum esti imbracata nici nu o sa simti frigul,spune ea zambind.

-O sa am,spun si plec imediat.

Ies pe drumuletul pavat si o iau pe strada la pas incet.Vreau doar sa ma bucur putin de aerul de afara,ci nu sa merg in parc neaparat.

Imi continui mersul si ajung in fata fastfood-ului,iar mirosul de acolo imi inunda narile.Vreau sa mananc ceva neaparat,dar...nu mi-am luat bani la mine,fir-ar.

Nu am de ales decat sa-l sun pe Andy sa-mi ia el ceva,altfel o sa mor de pofta.

Imi incalc orgoliul pentru un idiot de hamburger,dar nu conteaza cat timp o sa-l mananc.

Dupa cateva apeluri auzite,de pe celalant capat de fir aud vocea lui usor ragusita.

-Unde esti? De ce ma suni din casa,nu poti sa urci sus sau ce?Spune el amuzat.

-Nu sunt in casa. Am iesit sa ma plimb si sunt in fata fastfood-ului,iar acum am o problema.

-Ce problema?! Ti s-a facut rau? Ti-am zis sa nu iesi fara mine,ti-am zis de atatea ori,se panicheaza el.

-Hoo,omule. Mi-e foame,mai mult pofta. Nu mi-am luat bani la mine si vreau neaparat un hamburger,intelegi? Spun eu serioasa de parca era ceva de o importanta colosala.

-Doamne,nu esti normala,femeie ! Nu esti normala,iti zic eu.

-Vii sa-mi iei odata sau mor dracului aici de pofta? Tip eu la el .

-Vin imediat,sa nu te misti de acolo.

Ii inchid imediat si intru in fastfood,apoi ma pun la o masa. Vine o chelnerita si ma intreaba daca vreau ceva,dar ii spun ca astept pe cineva si pleaca.

In mai putin de 5 minute ajunge si Andy. Il vad cum intra destul de grabit si ma cauta cu privirea pana ma vede.

Se apropie de mine si se pune pe bancheta,fiind aproape lipit de mine.

-Nu mai face din astea,chiar nu mai ai rabdare si tu 3 luni? Spune el si ma pupa pe frunte.

-Tu adu-mi mancare si taci acolo,Andy. Mor de foame,spun eu si-l apuc de maneca usor.

El rade putin de reactia mea,apoi se ridica si comanda. Se intoarce la masa si ma prinde de mana.

-Ai spus sa aduca cat mai repede ca ai o gravida in pofte aici?! Ai zis? Ma reped eu.

-Am zis,am zis . Calmeaza-te putin,nemancat-o.

======================

Deci cam atat :))

HAPPY B. DAY,ANDY <3 I fucking love you,bitch :))



I Hate my life without You .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum