Capitolul XVII: Anduţu la spital .

570 37 4
                                    

-A expirat timpul ! Ţipă tipul si poziţionează din nou pistolul în faţa lui Andy .

-Te rog lasă-l în pace .. Spun eu printre lacrimi .

-Nu ştiu dacă voi doi vă daţi seama dar îmi pierd răbdarea si nu e bine, credeţi-mă fac urât .

Aproape ca leșinam de draci ce-mi erau provocaţi de răutatea acestui animal, că om nu se poate numi o persoană ce ucide.

*Poc *

Oh nu ! Nu-mi vine să cred...  Andy este acum pe jos într-o balta imensă de sânge ce-l acoperea acum pe tricoul lui .

Nu ştiu ce să fac fiindcă idiotul ăla a fugit imediat și ma lăsat singura cu Andy jumate mort .

Am sunat repede salvarea ce a ajuns în scurt timp și l-au urcat pe o targa punându-l in ambulanţă şi am pornit spre spital.

Tot drumul am plâns de frică să nu-l pierd și pe cel mai important om din viaţa mea.

Odata ajunși la spital a fost dus de urgenţă în sala de operaţie unde firește nu mi-a fost permis să intru.

Deja au trecut ore bune și nu primesc vreo veste fie bună sau rea și devin din ce în ce mai agitată.

Oh doamne am uitat să-i sun pe baieti si July deci să o fac mai repede.

Sună odată, de două, trei și raspunde Jake .

-Jake sunteţi toţi acasă?

-Da văzând că voi nu ne luaţi și pe noi la club. De ce ?

Ia-m povestit tot și a zis că vine cu restu imediat.

— After 20 minute —

-Heii .. Spune Ash ingrijorat .

-Heii ..Raspund eu pe un ton trist .

-Inca nu a iesit ? Spune Jake .

-Nu .

Mai trec 5 minute si vad un doctor iesind din sala de operatie si-si da masca jos de la gura descoperindu-si un mic zambet apoi spune :

-Pacientul este inafara oricarui pericol daca in maxim 1 ora nu prezinta daune la nivelul ranii .

-Multumim,domnule. Spun eu fericita .

-Vezi ? Totul va fii bine . Spune CC batandu-ma usor pe umar in semn de incurajare .

-Sper,mersi CC . Zic eu zambindu-i .

-Putem sa-l vedem doctore ? Intreaba Jinxx .

-Sigur dar doar o singura persoana pe tura .

-Bine,cine se duce primul ? Intreb eu parca dand de inteles ca eu .

-Tu . Spun toti odata .

-Stiam ca ne intelegem . Spun eu plecand rapid spre usa camerei unde l-au dus pe Andy si intru .

-Ade ... Spune el dezamagit .

-Nu voiai sa ma vezi sau ce ?! Spun eu putin iritata de tonul lui .

-Ba da doar ca ...Imi pare rau ca a trebuit sa treci prin asta . Tu esti bine ?

-Nu-i nimic Andy,nu a fost vina ta ... nu prea .Zic razand fals in speranta de al inveseli .

-Se vede ca te prefaci . Spune el zambindu-mi cald .

-Bine,bine detective mai prins .

-Vino sa te iau in brate te rog,mi-a fost dor de tine .

Eu ma apropii de el si-l trang puternic in brate incepand sa-mi curga mici lacrimi pe obraz iar Andy le simte pe tricoul lui si-si desparte corpul de al meu pentru a-mi vedea fata .

I Hate my life without You .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum