Capitol VII

857 50 0
                                    

Deja au trecut 2 saptamani.Apoi 3,4,o luna si deja este ziua mea,iar cum am mai repetat sunt o ghinionista de proportii jurastice,deci baietii m-au lasat balta chiar azi.

In ultimul timp,au roit toti in jurul meu.Ori din mila,ori mai stiu eu ce.

Mananc de vreo zece minute si aud o bataie in usa.Ma duc sa deschid si era July,am poftit-o inauntru si ne-am asezat la masa din bucatarie,continuand sa mananc.

-Deci...esti mai bine? Imi spune July nesigura.

-Da,sunt bine .

-Oh,haide! De o luna tot esti bosumflata si nu vorbesti cu mine si cu nimeni,decat cu Andy. Trebuie sa treci mai departe si nu vreau sa par o rautacioasa,dar viata merge inainte.Esti tanara si trebuie sa iti traiesti viata,nu sa stai in loc.

-Asculta,stiu si eu asta,dar tu crezi ca eu nu vreau? Doar ca..

-Ce-i de fapt?

-Pai,am trecut peste oarecum,dar inca ma simt aiurea.In sensul ca nici eu si nici Alexander nu ne putem ''obisnui'' cu ideea. Poate mai am nevoie de timp si-n plus toate astea s-au intamplat prea repede.De la moartea mamei,am devenit tutorele legal al propiului frate,mi-am cunoscut idolii,care au petrecut timp cu mine poate din mila,am numai avocati si directori de afaceri pe cap,din cauza ca trebuie cica sa ''conduc afacerea in continuare'' si in plus Nick a fugit cu prima tarfa care a gasit-o pe strada si ne-a lasat balta.Totusi nu ma asteptam la altceva,deci macar e bine ca ne-a lasat noua casa pe numele meu.O grija in minus.Oh,da si mai am si o slujba de rahat la un amarat de local cu pizza expirata si un salariu ''minunat''.Macar asa pot sa-mi intretin fratele si pe mine. Mai vrei sa fiu ok? Sa ma comport normal si sa-mi continui viata,asa pur si simplu?

-Imi pare rau,ai dreptate,dar stai linistita ca trecem si peste asta.

-Cum zici tu.

-Si oricum,sa stii ca baietii nu stau si nu au stat niciodata cu tine din mila,ci pentru ca te plac si esti de treaba.

-Da,da.Bine .

Am mai vorbit un pic cu July,de fapt ea a vorbit si eu borboroseam cate un ''da'' sau ''Aham''.

-Eu trebuie sa plec undeva cu Josh,dar venim mai tarziu la tine cu niste chips-uri,snecsuri si sucuri sa vedem un film.Poti tu sa gasesti un film bun?

-Presupun ca da,ii dau eu alt raspuns sec.

-Super! Vorbim mai tarziu,pa.

-Ciau.

***Andy's POV ***

-Haideti,baieti ! Mai repede.

-Dar tu,drogatule,ce naiba faci? Imi reproseaza Ash.

-Eu fumez,nu ma droghez,spun razand.

-Cum zici tu,dar idiot tot esti,spune Ash.

-Pune baloanele alea calumea si taci.

-Trebuie sa fie totul gata pana la 21:00,deci hai mai repede! Spune July intrand pe usa cu Josh langa ea.

-Terminam pe la 20:30 si plecam la mall sa-i cumparam toti cate ceva,vin eu cu ideea.

-Bine .

-Si cum mai este ? Se simte mai bine? Ma trezesc eu sa spun cu prea mult interes in glas.

-Fara schimbare,din pacate.Este tot ca de obicei trista,posomorata,bosumflata,spune July serioasa.

-Ce ia-i spus cand ai plecat de la ea?

-Ca vin cu Josh mai tarziu sa vedem un film si am pus-o sa caute ea unul bun.

-Mai bine stateai cu ea.spun eu ganditor.

I Hate my life without You .Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum