Ma saruta iar scurt si apoi aud usa lipita de perete .
-Ce faceti aici nebunilor ? Spune Ash .
-Bai de cand ? Spune CC amuzat.
Noi am sarit ca arsi si eram in picioare in fata lor ca la armata.
-Noi-noi ..ammmm .Spun eu .
-Voi-voi va bagati linba-n gura aici si noi nu stim ? Spune July intrand pe usa.
-Paii .. ia stai bai ! Ce problema aveti voi ? Spune Andy cu o fata serioasa acum.
Incep toti sa rada si eu cu ei de reactia lui Andy si cand ne oprim vin si restul baietiilor in camera mea .
-Andy si-a tras gagicaaaaa ! Tipa Jinxx ca un apucat mintal .
-Taci ! Zic eu iritata de tonul lui .
-Usor tu femeie ,ce ai ? Spune Jake amuzat de tonul meu .
-Deci unde ai fost copil nebun ? Te-am cautat toata noaptea ! Spune July .
-Am fugit .. nu-i clar ?
-De ce ai fugit ?
-M-am plictisit de aerul ala de spital si am zis sa plec abea scap de toti .
-De ce ai vrea sa scapi ne noi ? Spune Ash cu o fata de catelus .
-Nu neaparat de voi ...
-De mine .. Spune Andy putin trist .
-Cam asa era atunci ..ce vrei ? M-ai enervat in pui mei !
-Discutam alta data .
-Bine,bine .
Intra Alexander pe usa speriat si ne intreaba ce s-a intamplat si cum de am disparut iar baietii i-au povestit tot chiar si faza cu mine si Andy+sarut+gasitul nostru in pat amandoi ..
-Va omor !
-Tu nu trebuia sa fii la un prieten la petrecerea aia? Incerc eu sa schimb subiectul.
-Ba da dar s-a anulat si nu incerca sa schimbi subiectul !
-Hai taci in ceapa ma-tii ca eu sunt tutorele tau nu tu .. deci eu sunt sefa ! Spun eu incercand sa par serioasa .
Nu mi-a iesit fiindca toti radeau de mine si cum vreau eu sa par responsabila .
-Tu nu munceai undeva ? Spune CC .
-Ce ? Oh nu .
-Sigur te concediaza ..eu ce mai mananc daca tu nu aduci bani acasa ? Spune Alexander cu o fata ceva gen ''te mananc pe tine daca nu-mi aduci bani''.
-Ma duc,ma scuz si explic tot ce s-a intamplat ..poate scap .
-Daca nu cauti altceva,nu ?
-Bai obsedatule ..hoooo ! Iti aduc bani si mananci ce vrei numai taci .
----------------
M-am trezit buimaca de aseara . Era 5 cand m-am culcat deci eram moarta pe jumatate .
Deschid ochii cu greu din cauza luminii si ma ridic din pat uitandu-ma la ceas .
E abea 6:30 ...cat am mai dormit !
Mi-am facut rapid rutina de dimineata si m-am inbracat cu un hanorac negru,colanti cu logo-ul BvB,m-am indreptat la par si dupa ce am luat telefonul am zbughit-o in bucatarie sa mananc ceva ca mai apoi sa merg la munca .
Spre surprinderea mea cand am coborat erau toti in sufragerie si vorbeau .
-Neata' . Spun eu tuturor .
CITEȘTI
I Hate my life without You .
FanfictionNumele personajului principal feminin este Abby, dar nu am schimbat momentan in toate capitolele . Deci o sa gasiti predominant numele Adelina .